STUDIA PODYPLOMOWE Psychologia Pozytywna
STUDIA PODYPLOMOWE Psychologia Pozytywna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe są przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą pogłębić wiedzę z zakresu psychologii, przede wszystkim psychologii pozytywnej, aby było możliwe praktyczne jej wykorzystanie w różnego rodzaju sytuacjach, zarówno prywatnych, jak i zawodowych.
Jest to usługa adresowana do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi230
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu psychologii pozytywnej oraz praktycznych umiejętności jej zastosowania w życiu zarówno osobistym, jak i zawodowym, w różnych obszarach, między innymi w edukacji, ochronie zdrowia czy w biznesie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje wiedzę w zakresie teorii i zasad psychologii pozytywnej | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane z teorią psychologii pozytywnej- zadaje pytania | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje wiedzę w zakresie teorii i zasad psychologii ogólnej | Kryteria weryfikacji -charakteryzuje pojęcia związane z teorią psychologii ogólnej- zadaje pytania | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Dokształca się i pogłębia wiedzę w zakresie rodzajów, form i zasad udzielania pomocy psychologicznej | Kryteria weryfikacji - definiuje formy i zasady udzielania pomocy psychologicznej- zadaje pytania -uczestniczy aktywnie w warsztatach wykonując ćwiczenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Pozyskuje umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów psychologicznych | Kryteria weryfikacji -stosuje wiedzę z prowadzenia rozmów psychologicznych w praktyce -uczestniczy aktywnie w warsztatach wykonując ćwiczenia -dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje umiejętności w zakresie oceniania złożonych sytuacji psychologicznych | Kryteria weryfikacji - uczestniczy aktywnie w warsztatach - zadaje pytania -dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Opracowuje programy wspomagania osób w różnym wieku, w różnym stanie zdrowia, żyjących w różnych środowiskach | Kryteria weryfikacji - stosuje narzędzia wspomagania osób w różnym wieku i stanie zdrowia, - stosuje narzędzia wspomagania osób w żyjących różnych środowiskach - uczestniczy aktywnie w warsztatach | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zdobywa i kształtuje umiejętności w zakresie wykorzystywania wiedzy odnośnie wpływu społecznego i kształtowania postaw | Kryteria weryfikacji - rozwija umiejętności odnośnie wpływu społecznego- opracowuje metody kształtowania postaw - uczestniczy aktywnie w warsztatach | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje i charakteryzuje kompetencje w zakresie profesjonalnego zachowania się zgodnie z rolą psychologa | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia profesjonalnego zachowania się zgodnie z rolą psychologa -uczestniczy aktywnie w warsztatach - zadaje pytania - poznaje etykę pracy psychologa | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje wiedzę w zakresie teorii i zasad psychologii emocji i motywacji | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane z teorią psychologii emocji - zadaje pytania - aktywnie w warsztatach - charakteryzuje pojęcia związane z teorią psychologii motywacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Dokształca się z zakresu twórczości i kreatywności | Kryteria weryfikacji - zadaje pytania - dzieli się swoim doświadczeniem z innymi uczestnikami - aktywnie w warsztatach | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje wiedzę w zakresie teorii i zasad inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane z teorią inteligencji emocjonalnej - zadaje pytania - aktywnie w warsztatach | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zapoznaje się z metodami badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane metrologią badań - stosuje narzędzia dotyczące metod badawczych psychologicznych - zadaje pytania i analizuje | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Poznaje praktyczne zastosowanie psychologii pozytywnej | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane psychologia pozytywna a w edukacji i wychowaniu - zadaje pytania | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji - charakteryzuje pojęcia związane psychologią pozytywną w ochronie zdrowia - uczestniczy aktywnie w warsztatach | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcia związane psychologią pozytywną w biznesie - zadaje pytania | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Poznaje kompetencje psychologiczne psychologiczne z zakresu psychologii pozytywnej | Kryteria weryfikacji - uczestniczy aktynie w warsztatach z coachingu- uczestniczy aktynie w warsztatach z pozytywnych relacje interpersonalne - poznaje metody i sposoby radzenia sobie ze stresem - zadaje pytania - stosuje wiedzę z zakresu podniesienia jakości życia i promowaniu zdrowia - stosuje metody służące rozwijaniu i kształtowaniu sił charakteru | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wybrane koncepcje teoretyczne w psychologii pozytywnej:
2. Wprowadzenie do psychologii ogólnej
3. Wprowadzenie do psychologii pozytywnej
4. Psychologia emocji i motywacji
5. Twórczość i kreatywność
6. Inteligencja emocjonalna
7. Humor
8. Dobrostan psychiczny (psychologiczny)
9. Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej
10. Praktyczne zastosowanie psychologii pozytywnej:
11. Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu
12. Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia
13. Psychologia pozytywna w biznesie
14. Pozytywne relacje interpersonalne
15. Kompetencje psychologiczne z zakresu psychologii pozytywnej
16. Coaching
17. Pozytywne relacje interpersonalne
18. Mindfulness
19. Psychologia pozytywna w edukacji
20. Psychologia pozytywna w miejscu pracy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 116 Wprowadzenie do psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 116 Wprowadzenie do psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 116 Wprowadzenie do psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 116 Wprowadzenie do psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 116 Wprowadzenie do psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 116 Inteligencja emocjonalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 116 Inteligencja emocjonalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 116 Inteligencja emocjonalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 116 Inteligencja emocjonalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 116 Inteligencja emocjonalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 116 Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 116 Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 116 Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 116 Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 116 Metodologia badań psychologicznych w psychologii pozytywnej | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 116 Wprowadznie do psychologii ogólnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 116 Wprowadznie do psychologii ogólnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 116 Wprowadznie do psychologii ogólnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 116 Wprowadznie do psychologii ogólnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 116 Wprowadznie do psychologii ogólnej | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 116 Humor | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 116 Humor | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 116 Humor | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 116 Humor | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 116 Humor | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 116 Psychologia pozytywna w edukacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 116 Coaching | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 116 Coaching | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 116 Coaching | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 116 Coaching | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 116 Coaching | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 116 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 116 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 116 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 116 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 116 Psychologia emocji i motywacji | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 116 Dobrostan Psychiczny | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 116 Dobrostan Psychiczny | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 116 Dobrostan Psychiczny | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 116 Dobrostan Psychiczny | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 116 Psychologia pozytywna w eduakcji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 116 Psychologia pozytywna w eduakcji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 116 Psychologia pozytywna w eduakcji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 116 Psychologia pozytywna w eduakcji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 116 Psychologia pozytywna w eduakcji i wychowaniu | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 116 Pozytywne relacje interpersonalne | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 116 Psychologia pozytywna w miejscu pracy | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 116 Psychologia pozytywna w miejscu pracy | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 116 Psychologia pozytywna w miejscu pracy | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 116 Psychologia pozytywna w miejscu pracy | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 116 Psychologia pozytywna w miejscu pracy | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 116 Mindefulnes i Compassion | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 116 Twórczość i kreatywność | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 116 Twórczość i kreatywność | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 116 Twórczość i kreatywność | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 116 Twórczość i kreatywność | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 116 Twórczość i kreatywność | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 116 Psychologia pozytywna w biznesie | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 116 Psychologia pozytywna w ochronie zdrowia | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 116 WALIDACJA | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto16,52 PLN
- Koszt osobogodziny netto16,52 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Kuligowska
Trener Rozwoju osobistego i Biznesu, Coach NLP, Właściciel firmy szkoleniowej QAL Group oraz Przestrzeń Holistycznego Rozwój .
Trener Sztuki Charyzmy i Wystąpień Publicznych, Praktyk Biznesu
z zakresu sprzedaży, negocjacji, konwersacji, komunikacji otwartej, wywierania wpływu. Praktyk i Master Neurolingwistycznego Programowania. Wiedzę z zakresu rozwoju osobistego zdobywała w czasie warsztatów cenionych polskich i zagranicznych mentorów, takich jak Nick Vujicic, Les Brown, Mateusz Grzesiak, Jakub Bączek, Paweł Milewski. Przez ponad dwa lata była aktywnym uczestnikiem warsztatów szkoleniowych Instytutu Neurointeligencji w Warszawie. Jest również absolwentką kursów świadomej pracy z ciałem i oddechem, warsztatu Pracy z ciałem wg Analizy Bioenergetycznej w nurcie Alexandra Lowena. Świadomość i obserwacja tego, w jaki sposób konkretne narzędzia i umiejętności wpływają na zwiększenie efektywności pracy, zaowocowały chęcią dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi, którzy tego chcą i potrzebują.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie cyfrowej umieszczane dla uczestników w chmurze.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Program studiów podyplomowych realizowany jest w godzinach dydaktycznych.
Harmonogram zajęć w Karcie Usług nie zawiera przerw między zajęciami.
Koszt studiów podyplomowych wskazany w Karcie Usług nie zawiera opłaty wpisowej oraz opłat za przedłużenie terminu ukończenia studiów podyplomowych oraz opłat za wysyłanie dokumentów pocztą tradycyjną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
dostęp do platformy MS TEAMS