Studia Podyplomowe: PEDAGOGIKA SPECJALNA – EDUKACJA INTEGRACYJNA I WŁĄCZAJĄCA | 660 h | Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu | Nabór JESIEŃ 2024 - 2 semestry (skrócony tok studiów dla czynnych nauczycieli)
Studia Podyplomowe: PEDAGOGIKA SPECJALNA – EDUKACJA INTEGRACYJNA I WŁĄCZAJĄCA | 660 h | Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu | Nabór JESIEŃ 2024 - 2 semestry (skrócony tok studiów dla czynnych nauczycieli)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla osób posiadających przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie wyższe (minimum licencjackie) a także dla nauczycieli wszystkich kierunków, rodziców pedagogów, wychowawców praz pracowników wszelakich placówek wspomagających dla osób niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie czy zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi660
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Absolwenci nabywają kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela edukacji włączającej w przedszkolach, szkołach, jak i innych placówkach oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i rewalidacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwenci nabywają kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela edukacji włączającej w przedszkolach, szkołach, jak i innych placówkach oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i rewalidacyjnych. | Kryteria weryfikacji Ocenę na świadectwie stanowi średnia ocen uzyskanych z zaliczeń poszczególnych przedmiotów w toku studiów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii
- Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Wspomagające i alternatywne metody komunikacji
- Podstawy języka migowego
- Psychologia wychowawcza
- Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej
- Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie
- Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi
- Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym
- Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
- Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi
Liczba godzin 480+180 godzin praktyk
Praktyki odbywają się w formie stacjonarnej w placówkach do tego wyznaczonych, np. szkoły, przedszkola, poradnie psychologiczno - pedagogiczne itp.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 232 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 232 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 232 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 232 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 232 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 232 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 232 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 232 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 232 Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 232 Podstawy psychologii dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 232 Wspomagające i alternatywne metody komunikacji | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 232 Podstawy języka migowego | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 232 Psychologia wychowawcza | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 232 Praktyka | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 232 Teoretyczne podstawy edukacji integracyjnej i włączającej | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 232 Modele edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 232 Diagnoza funkcjonalna dzieci/uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z niepełnosprawnością intelektualną | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 127 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 128 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu słuchu | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 129 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 130 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 131 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 132 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu wzroku | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 133 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 134 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 135 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 136 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 137 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z chorobą przewlekłą | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 138 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 139 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 140 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 141 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 142 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem niedostosowanym społecznie i zagrożonym niedostosowaniem społecznym | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 143 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 144 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 145 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 146 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 147 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 148 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 149 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 150 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 151 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z całościowymi zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 152 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 153 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 154 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami narządu ruchu | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 155 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 156 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 157 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 158 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 159 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 160 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 161 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 162 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 163 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 164 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z zaburzeniami komunikacji i sprawności językowej | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 165 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 166 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 167 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 168 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 169 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z różnicami kulturowymi i wyznaniowymi | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 170 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 171 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 172 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 173 z 232 Specyfika pracy z dzieckiem/uczniem zdolnym | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 174 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 175 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 176 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 177 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 178 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 179 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 180 z 232 Metodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej wobec osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 181 z 232 Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 182 z 232 Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 183 z 232 Prawne aspekty edukacji i rehabilitacji osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 184 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 185 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 186 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 187 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 188 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 189 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 190 z 232 Diagnoza i wspomaganie rodziny z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 191 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 192 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 193 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 194 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 195 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 196 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 197 z 232 Współczesne zagrożenia rozwoju osób ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 198 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 199 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 200 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 201 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 202 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 203 z 232 Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 204 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 205 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 206 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 207 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 208 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 209 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 210 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 211 z 232 Projektowanie programów psychoedukacyjnych z elementami socjoterapii | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 212 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 213 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 214 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 215 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 216 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 217 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 218 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 219 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 220 z 232 Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 221 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 222 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 223 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 224 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 225 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 226 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 227 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 228 z 232 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 229 z 232 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 230 z 232 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 231 z 232 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 232 z 232 Diagnoza edukacyjna uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto5,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto5,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Kromolan
Wioletta Ginter
Anna Ławniczak
Małgorzata Solowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostępne w formie elektronicznej na indywidualnym koncie w panelu słuchacza w tym:
- e-podręczniki
- materiały audio
- materiały wideo
- dostęp do platformy internetowej z materiałamy eduacyjnymi
Warunki uczestnictwa
- Kandydat musi posiadać ukończone studia wyższe: licencjat, inżynier lub magister.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy (wysyłany mailowo) lub dostępny w sekretariacie
- Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
- 1 egzemplarz podpisanej umowy o świadczeniu usług edukacyjnych
- Realizacja praktyk w trakcie kształcenia
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut
Koszt studiów nie obejmuje opłaty wpisowej w wysokości 300 zł
Informacje dodatkowe
Studia prowadzone są przez Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu przy współudziale z Instututem Studiów Podyplomowych w Rybniku.
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu oferuje studia podyplomowe w formie e-learningu, co pozwala słuchaczom na elastyczne kształcenie w dogodnym miejscu i czasie. W ramach tej innowacyjnej formy nauki, zarówno zajęcia jak i testy odbywają się online. Po ukończeniu studiów, każdy absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, które jest legalnym dokumentem wydawanym na podstawie przepisów prawnych.
Jeśli jesteś zainteresowany/a studiami podyplomowymi, w tym z możliwością dofinansowania z PARP, zachęcamy do kontaktu mailowego na adres: nowekwalifikacjerybnik@gmail.com lub telefonicznie pod numerem: 48 797 173 501. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej uczelni: www.isp.rybnikonline.eu.
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu posiada akredytację PKA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
-
Dostęp do plaformy MS Teams / ZOOM
Komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB, łącze internetowe minimum 10 kb/s,
Oprogramowanie: Pakiet MS Office lub Open Office dla Windows/Linux lub Key Note lub Pages dla MacOS.
Przeglądarka internetowa: Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, MacOS: Safari 7+, Firefox 27+,Chrome 30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.Łącze internetowe: prędkość pobierania min 512 kbps.