AKADEMIA HR: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - szkoleniowa usługa mieszana
AKADEMIA HR: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - szkoleniowa usługa mieszana
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- Specjalistów ds. HR
- pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firm
- menedżerów i kandydatów na menedżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "AKADEMIA HR: Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy: przygotowuje uczestników do do skutecznego i samodzielnego radzenia sobie z dynamicznymi i zmiennymi wymogami rynku pracy poprzez rozwijanie umiejętności adaptacji, kreatywności oraz poszerzanie wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii, komunikacji interpersonalnej i zarządzania zespołem. Celem usługi jest samodzielne pracowywanie założeń koncepcji zrównoważonego rozwoju organizacji w oparciu o prowadzony dialog, diagnozę iEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i wymienia założenia zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża zasady zrównoważonego rozwoju we własnej firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Wymienia potrzeby rozwojowe organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzupełnia strategię HR w oparciu o potrzeby rozwojowe organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje wyzwania polityki personalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Podaje założenia „zielonej gospodarki” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podaje zależności między wyzwaniami polityki personalnej a zieloną gospodarką | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Omawia sytuację na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Sprawdza trendy na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Odnosi obecną sytuację na rynku pracy do założeń nowoczesnej polityki personalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje i wdraża nowoczesną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia grupy interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje potrzeby interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kreuje politykę personalną z uwzględnieniem grupy interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Bada i analizuje poziom satysfakcji pracowników w zakresie polityki HR w kontekście zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza badanie satysfakcji oraz poprawnie wnioskuje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża wnioski z przeprowadzonego badania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zarządza strategią HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje wskaźniki oceny wdrożenia strategii HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża i analizuje strategię HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy rozwojowe z obszaru HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bada poparcie dla wdrożenia procesów rozwojowych z obszarów HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Komunikuje i wyjaśnia plany oraz wdrożenie procesów rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rozwiązania łączące realizację celów firmy z korzyściami dla pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wprowadza wypracowane rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje kodeks etyczny firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Projektuje relacje między HR a pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dba o relacje w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji • Ocenia stopień świadomości pracowników na temat ochrony środowiska i związanych z nią problemów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji • Analizuje czy działania podejmowane przez pracowników w zakresie ochrony środowiska mają wpływ na kulturę firmy i promują odpowiedzialność ekologiczną jako integralną część codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji • Wdraża do organizacji proekologiczne praktyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i omawia zasady zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Czym jest zrównoważony rozwój i jego cele ?
2. Jak wdrozyć cele zrównoważonego rozwoju dzięki procesowi design thinking ?
3. Empatyzacja i diagnoza potrzeb.
4. Badania w diagnozie potrzeb - badania ilościowe, jakościowe oraz wywiad
5. Omówienie procesów HR i świadomego projektowania employee experience.
6. Ideacja, prototypowanie i testowanie
7. Weryfikacja osiągniętych efektów kształcenia - ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanych rozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 1. Czym jest zrównoważony rozwój i jego cele ? 2. Jak wdrozyć cele zrównoważonego rozwoju dzięki procesowi design thinking? | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Empatyzacja i diagnoza potrzeb. 4. Badania w diagnozie potrzeb - badania ilościowe, jakościowe oraz wywiad | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 5. Omówienie procesów HR i świadomego projektowania employee experience. | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 6. Ideacja, prototypowanie i testowanie | Prowadzący Agata Waligórska | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 7. Weryfikacja osiągniętych efektów kształcenia - ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanych rozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Waligórska
firmach rodzinnych (w rolach: menedżera sieci sprzedaży, HRBP, trenera,
menedżera zespołów) oraz prowadząc swoje firmy; poznała specyfikę różnych
branż: retail, farmacja, logistyka, FMCG, marketing.
Uwielbia różne narzędzia, jest autorką rozwojowych kart budujących relacje
(również w zespołach projektowych) Jupitajnia.pl. W pracy korzysta z metod
coachingowych, technik kreatywnych, metodyki design thinking oraz kompetencji
trenerskich i liderskich, aby doprowadzać projekty do docelowego portu.
Posiada 120 godzin doświadczenia w powadzeniu szkoleń w ostatnich 24 miesiącach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formacie pdf takie jak prezentacja, case study oraz ćwiczenia praktyczne.
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie przeprowadzona w wymiarze 20 godzin dydaktycznych (45 min) co daje 15 godz. zegarowych (60 min) wynikających z harmonogramu usługi.
W trakcie usługi będą wykorzystywane metody interaktywne i aktywizujące rozumiane jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie - takie jak: ćwiczenia praktyczne, brain storming z trenerem, case study, mapa myśli, symulacja.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
TABELA MINIMALNYCH WYMOGÓW SPRZĘTOWYCH DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA
Lp. |
Wymagany parametr |
Opis parametru |
1 |
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - w przypadku usług doradczych dopuszcza się możliwość korzystania z komunikatorów dostępnych rynkowo, umożliwiających kontakt face to face, przy zapewnieniu rozwiązań umożliwiających monitoring realizowanej usługi |
Platforma wspierająca szkolenie: Microsoft Teams |
2 |
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji |
|
3 |
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik |
|
4 |
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów |
System operacyjny Windows 7/8/10 w przypadku PC/laptopów, Android w wersji 5.0 w przypadku tabletów,
|
5 |
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line |
Link umożliwiający udział w spotkaniu/szkoleniu będzie dostępny dla zgłoszonej uczestniczki w okresie zaplanowanym na spotkanie/szkolenie |