Transforming Communication™ / Komunikacja Transformująca - szkolenie certyfikowane
Transforming Communication™ / Komunikacja Transformująca - szkolenie certyfikowane
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla:
Grupa docelowa:
- właścicieli firm, zarządów, dyrektorów, kierowników, managerów zarówno sektora MŚP jak i dużych przedsiębiorstw
- liderów, zarządzających zespołami, kierowników projektów
- mentorów, mediatorów, coachów, pracowników HR, Kadr
- dla osób, które chcą poprawić swoje kompetencje komunikacjne i zwiększyć jakość budowania i utrzymywania relacji z Klientami, Partnerami Biznesowymi, współpracownikami
. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego rozpoznania i dostosowywania stylu komunikacji do różnych typów osobowości w celu budowania różnorodnych i skutecznych relacji, rozpoznawania rodzaju trudnych sytuacji komunikacyjnych i dobierania właściwych sposobów ich rozwiązywania poprzez znajdowanie rozwiązań wygrana-wygrana, w celu podtrzymywania i rozwijania partnerskich relacji z Klientami, współpracownikami oraz Partnerami Biznesowymi w oparciu o techniki i metody komunikacji transformującej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje swoje cele w oparciu o model SPEZIOR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa swoje cele, korzystając z modelu SPEZIOR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje wzrokowe wskazówki dostepu, klasyfikując słowa "predykaty" w zależności od wiodącego kanału sensorycznego rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje kategorie "predykatów" w zależności od głównego kanału sensorycznego rozmówcy, wykorzystując wskazówki wzrokowe dostępu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje model "kto ma problem". | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje "kto ma problem" za pomocą wskazanego modelu, co ułatwia odnalezienie błędów komunikacyjnych, które mogą występować w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia zasady budowania porozumienia w komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje oraz rozróżnia kluczowe zasady i techniki stosowane w procesie budowania porozumienia podczas komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje założenia i cele wyrażenia siebie w komunikacie "JA". | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi efektywnie komunikować się z poziomu komunikatu "JA", wie dlaczego komunikat "TY" nie jest odpowiednim narzędziem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia metodę "Dwóch etapów". | Kryteria weryfikacji Uczestnik szczegółowo opisuje i analizuje metodę "Dwóch etapów" skupiając się na procesie komunikacji, wymagającym dwukrotnej refleksji oraz reakcji w odpowiedzi na otrzymane informacje, w celu skuteczniejszego rozumienia oraz reagowania na sytuacje komunikacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady udzielania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i przypisuje odpowiednie metody udzielania prawidłowej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje różne rodzaje konfliktów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozróżnić konflikt wartości od konfliktu potrzeb. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje podstawowe założenia modelu Komunikacji Transformacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować założenia, które podaje model Komunikacji Transformującej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia rozwiązanie konfliktu poprzez podejście "wygrana-wygrana". | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje model "wygrana-wygrana", a jednocześnie jest w stanie podać różnice pomiędzy tym modelem, a kompromisem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje metodę "rapport" jako formę dopasowania do drugiej osoby i nawiązania skutecznej relacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik aktywnie wykorzystuje metodę "rapport" jako narzędzie do budowania zaufanej i efektywnej relacji z drugą osobą, dostosowując się do jej potrzeb i stylu komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia typ reprezentacji rozmówcy (wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk) i stosuje odpowiednie słowa (predykaty) w komunikacji z rozmówcą . | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera odpowiednie narzędzia oraz strategie komunikacyjne do różnych sytuacji i typów osobowości rozmówcy, biorąc pod uwagę ich preferencje komunikacyjne, takie jak wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk, co pozwala na skuteczniejsze przekazywanie informacji i budowanie więzi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik konstruuje i stosuje pytania otwarte i zamknięte w zależności od sytuacji i potrzeb w komunikacji z drugą osobą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umiejętnie konstruuje zarówno pytania otwarte, które stymulują rozmówcę do otwartego wyrażania swoich myśli i uczuć, jak i pytania zamknięte, które pozwalają na uzyskanie konkretnych informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki aktywnego i wspierającego słuchania rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki aktywnego i wspierającego słuchania, a także odzwierciedlania rozmówcy, co sprzyja budowaniu zaufania i lepszemu zrozumieniu drugiej strony. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje Ramę Partnerstwa w kontaktach z Partnerami Biznesowymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik konsekwentnie stosuje Ramę Partnerstwa w relacjach biznesowych, dbając o wzajemny szacunek i zrozumienie potrzeb wszystkich zaangażowanych stron. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik asertywnie wyraża swoje potrzeby z zachowaniem szacunku dla drugiej osoby. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w trudnych sytuacjach komunikacyjnych wyraża swoje potrzeby w sposób asertywny, jednocześnie szanując potrzeby drugiej osoby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik inicjuje i dzieli się praktykami stosowanymi w Komunikacji Transformującej wśród współpracowników i Partnerów Biznesowych - w codziennej współpracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie udziela konstruktywnej informacji zwrotnej oraz dzieli się praktykami stosowanymi w Komunikacji Transformującej z innymi współpracownikami i partnerami biznesowymi, aby promować pozytywne relacje i efektywną komunikację. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zachowania w celu rozwiązywania konfliktów zanim pojawią się silne emocje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w sytuacjach konfliktowych podejmuje działania mające na celu rozwiązanie problemów zanim eskalują one do silnych emocji, tworząc porozumienia korzystne dla wszystkich stron zaangażowanych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik przejawia etyczny sposób postępowania komunikując się transparentnie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje etyczne zachowanie poprzez jasną i przejrzystą komunikację używając narzędzi nabytych podczas szkolenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje się otwartością w szukaniu rozwiązań konfliktu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje gotowość do aktywnego poszukiwania rozwiązań konfliktów poprzez otwartą i elastyczną postawę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
RAMOWY PROGRAM USŁUGI
MODUŁ I
OBSZAR BEZ PROBLEMU - UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE i PRZETWARZANIE INFORMACJI
Wprowadzenie do szkolenia
1. Definiowanie swoich celów - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
praca na podręczniku TC - ćwiczenie
2. Sprecyzowanie celu - SPEZIOR - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku TC - ćwiczenie
3. Zamiana języka negatywnego na język pozytywny - wykład/ ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie, praca na podręczniku TC - ćwiczenie
4. Wzajemne zrozumienie / Rapport - wykład/ćwiczenie indywidualne i grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
- Możliwości budowania wzajemnego zrozumienia (rapportu)
- Wskaźniki wzajemnego zrozumienia
5. Kotwiczenie - wykład/ćwiczenie indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
6. Zakładanie kotwicy zasobów - wykład/praca własna / dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie,
7. Określenia charakterystyczne dla zmysłów - wzrokowe, słuchowe, kinestetyczne - wykład/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie, dodatkowo praca na podręczniku TC - ćwiczenie
8. Wzrokowe wskazówki dostępu - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
9. Czyj to problem? - Model posiadania problemu - wykład/ćwiczenie indywidualne z podręcznika, dzielenie się wnioskami + ćwiczenie w grupie, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
MODUŁ II - DRUGA OSOBA MA PROBLEM - WSPIERANIE/ POMAGANIE W KOMUNIKACJI I BUDOWANIU RELACJI
1. Przeszkody - blokady komunikacyjne, unikanie blokad komunikacyjnych, które przeszkadzają w porozumieniu - wykład/ćwiczenie grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie + ćwiczenie w parach
2. Frazy wyrażające stany emocjonalne uporządkowane wg syst. sensorycznego. - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie + ćwiczenie w parach z podręcznikiem
3. Pytania otwarte - zasady, przykłady - wykład/praca grupowa, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie + ćwiczenie z pytaniami z podręcznika
4. Stosowanie pytań otwartych - ćwiczenia w parach lub trójkach , dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
5. Stosowanie słuchania odzwierciedlającego - aktywne słuchanie - wykład/ćwiczenie trenera z grupą dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie - podręcznik (opis)
6. Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego i spójność - wykład/ćwiczenia w parach, trójkach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
7. Prowadzone znajdowanie rozwiązań oraz ćwiczenie z modelu TC - wykład/demo (trener + uczestnik) ćwiczenia w parach z rozpisanymi w podręczniku krokami, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
8. Doskonalenie pytań otwartych - wykład/ ćwiczenia w małych grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
MODUŁ III - "JA MAM PROBLEM" - UMIEJĘTNOŚĆ ROZWIĄZYWANIA WŁASNYCH SPRAW
Wprowadzenie do szkolenia, przywitanie
1. Agresja, brak asertywności - czy jedno i drugie - wykład, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, praca z podręcznikiem (opis i wykres)
2. Założenia, które transformują komunikację - wykład/ćwiczenie w grupie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
3. Komunikat "JA" - założenia, cel używania komunikatu "JA" - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
4. Budowa komunikatu "JA" - ćwiczenia indywidualne, w parach z podręcznikiem - ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
5. Metoda 2 kroków - definicja, założenia oraz cel stosowania metody - wykład/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania praca z podręcznikiem
6. Budowa metody 2 kroków - ćwiczenia w parach lub trójkach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie, ćwiczenia odbywają się z podręcznikiem
7. Komunikat "JA" i metoda 2 kroków - przemienność i proces rozmowy - wykład/ćwiczenia w parach lub trójkach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
MODUŁ IV - OBSZAR KOMUNIKACYJNY - UMIEJĘTNOŚĆ ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTOWYCH / TRUDNYCH SYTUACJI ORAZ KULTURA INFORMACJI ZWROTNEJ W FIRMIE
1. Kultura informacji zwrotnej - zasady, znaczenie - wykład/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
2. Używanie informacji zwrotnej wśród pracowników/Partnerów Biznesowych - przykłady - wykład/ćwiczenia grupowe i ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
3. Metody stosowania informacji zwrotnej - wykład/ćwiczenia metod, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
4. Konflikt - rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie - wykład/ćwiczenia w grupie/lub w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
5. Rama partnerstwa - wykład/ćwiczenia indywidualne z podręcznikiem, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
6. Myślenie wygrana-wygrana - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
7. Rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana - ćwiczenia, w parach dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
8. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w przypadku różnych wartości - wykład/ćwiczenie grupowe lub/i w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
9. Transformowanie trudnych sytuacji w dobre relacje - wykład/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
10. Model komunikacji transformującej - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, opis / blok w podręczniku
11. Dzielenie się komunikacją transformującą - wykład/warsztat grupowy lub praca w parze, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, opis / blok w podręczniku
Test pisemny wiedzy z zakresu szkolenia - warunek zaliczenia - min 80% poprawnych odpowiedzi
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1 godzina = 60 minut
W przypadku obecności tylko 1 uczestnika na szkoleniu - wszystkie ćwiczenia będą realizowane wspólnie z trenerem celem realizacji efektów uczenia się.
WERYFIKACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
- Weryfikacja wiedzy: krótki test pisemny obejmujący wiedzę przyswojoną w czasie szkolenia Tranforming Communication, warunkiem zaliczenia testu jest uzyskanie 80% poprawnych odpowiedzi
- Weryfikacja umiejętności: ćwiczenia, warsztaty, case-study realizowane podczas wszystkich modułów merytorycznych szkolenia - obserwacja, wnioski oraz informacja zwrtona ze strony trenera TC prowadzącego szkolenie
- Weryfikacja kompetencji społecznych: obserwacja behawioralna prowadzona przez trenera podczas szkolenia - podczas realizowanych ćwiczeń, scenek, warsztatów w zespole, parach
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Wprowadzenie i cele szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Definiowanie swoich celów, Sprecyzowanie celu - SPEZIOR | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Zamiana języka negatywnego na język pozytywny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Wzajemne zrozumienie / Rapport, Możliwości budowania wzajemnego zrozumienia (rapportu), Wskaźniki wzajemnego zrozumienia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Wzajemne zrozumienie / Rapport | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Kotwiczenie, Zakładanie kotwicy zasobów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Określenia charakterystyczne dla zmysłów, Wzrokowe wskazówki dostępu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Czyj to problem? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Przeszkody - blokady komunikacyjne, unikanie blokad komunikacyjnych, które przeszkadzają w porozumieniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Frazy wyrażające stany emocjonalne uporządkowane wg syst. sensorycznego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Pytania otwarte - zasady, przykłady | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Stosowanie pytań otwartych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Stosowanie słuchania odzwierciedlającego - aktywne słuchanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego i spójność | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Prowadzone znajdowanie rozwiązań oraz ćwiczenie z modelu TC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Doskonalenie pytań otwartych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Agresja, brak asertywności - czy jedno i drugie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Założenia, które transformują komunikację | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Komunikat "JA" - założenia, cel używania komunikatu "JA" | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Budowa komunikatu "JA" | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Metoda 2 kroków - definicja, założenia oraz cel stosowania metody | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Budowa metody 2 kroków | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Komunikat "JA" i metoda 2 kroków - przemienność i proces rozmowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Kultura informacji zwrotnej - zasady, znaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Używanie informacji zwrotnej wśród pracowników/Partnerów Biznesowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Metody stosowania informacji zwrotnej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Konflikt - rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Rama partnerstwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Myślenie wygrana-wygrana | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w przypadku różnych wartości | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Transformowanie trudnych sytuacji w dobre relacje | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Model komunikacji transformującej, Dzielenie się komunikacją transformującą; test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 289,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto176,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma:
- Uznawany na całym świecie certyfikat Transforming Communication™ zabezpieczony hologramem po zakończeniu szkolenia - Komunikacja Transformująca
- 70-stronicowy skrypt zawierający wszystkie nowe pojęcia wprowadzone na treningu i wszystkie ćwiczenia z treningu
- 3 ważne artykuły na temat zastosowań Komunikacji Transformującej™ w praktyce napisane przez Richarda Bolstada
Warunki uczestnictwa
Komunikacja Transformująca™ to warsztat prowadzony na całym świecie.
INFORMACJA: realizacji usługi odbędzie się zgodnie z wytycznymi dla organizatorów szkoleń w trakcie epidemii SARS-
CoV https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia - zgodność z wytycznymi GIS i MZ
Warunki organizacyjne do przeprowadzenia szkolenia:
- sala szkoleniowa-możliwość podpięcia rzutnika, na którym będzie wyświetlana prezentacja
- podręcznik TC - podręcznik przekazany na początku I cz.szkolenia
- długopis/krzesła
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia i certyfikatu międzynarodowego jest obecność min 80% czasu na szkoleniu
Informacje dodatkowe
Daty zjazdów:
23-24.05.2024 r. oraz 13-14.06.2024 r.
Transforming Communication™ to warsztat prowadzony na całym świecie. Stworzony przez Richarda Bolstada z Nowej Zelandii, który jest mediatorem, konsultantem, trenerem coachów. Kurs oparty jest m.in. na badaniach Johna Gottmana, Thomasa Gordona, Non-Violent Communication oraz najnowszych badaniach z dziedziny komunikacji i neurologii, oraz na doświadczeniach zdobytych m. in. na terenach dotkniętych konfliktami zbrojnymi jak Czeczenia, Bośnia i Hercegowina, Egipt, a także w krajach rozwiniętych, jak Japonia i Finlandia.
Podstawa zwolnienia z podatku VAT - Dotyczy dofinansowania usług rozwojowych w co najmniej 70%.
zwolnienie na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi