Prawo w sprzedaży - prawny niezbędnik handlowca - usługa zdalna
Prawo w sprzedaży - prawny niezbędnik handlowca - usługa zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pozostałe
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla :
- przedstawicieli handlowych
- agentów,
- key account manager’ów
- sales manager’ów
- osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu i usług
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Prawo w sprzedaży - prawny niezbędnik handlowca - usługa zdalna" pogłębią wiedzę z zakresu prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego w zakresie niezbędnym do świadomego i skutecznego prowadzenia rozmów handlowych oraz zawierania umów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Świadomie i skutecznie zawiera umowy i prowadzi rozmowy handlowe wykorzystując wiedzę z zakresu prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego. | Kryteria weryfikacji Potrafi prowadzić rozmowy handlowe i zawierać umowy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wiedzę z zakresu prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego do prowadzenia rozmów handlowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje techniki zawierania umów na odległość | Kryteria weryfikacji Zna technologie umożliwiające zawieranie umów na odległość. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikuje prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży i dostawy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży i dostawy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1:
1. Czy ten kontrahent jest wiarygodny? Jak to ocenić i nie wydać na to ani złotówki.
Podczas tej części warsztatu dowiesz się, w jaki sposób sprawdzić, czy potencjalny kontrahent jest wiarygodny, czy posiada majątek, czy ma długi, jak zabezpieczyć się przed oszustem. Jak poznać informację na temat standingu finansowego przyszłego kontrahenta i to wszystko bez potrzeby zakupu płatnych raportów i analiz.
2. Osobiście, czy przez pełnomocnika? Kto może reprezentować kontrahenta, na jakich zasadach i dlaczego, to nie zawsze jest takie proste.
Podczas tej części warsztatu dowiesz się jakie są zasady reprezentacji poszczególnych kategorii podmiotów funkcjonujących na rynku. Na co zwrócić uwagę, gdy kontrahenta reprezentuje pełnomocnik? Czy zawsze potrzebny jest odrębny dokument pełnomocnictwa i czym różni się pełnomocnictwo od prokury.
3. W jaki sposób i w jakiej formie najlepiej zawrzeć umowę?
Podczas tej części warsztatu dowiesz się mnóstwa przydatnych rzeczy o trybach i formach zawierania umów , a także prawnych uwarunkowaniach związanych z różnymi sytuacjami, w których umowy są zawierane. W jaki sposób zawrzeć umowę na odległość? W jaki sposób wykorzystać nowe technologie w procesie zawierania umów? Czy twoja firma ma dodatkowe obowiązki zawierając umowę z konsumentem lub jednoosobowym przedsiębiorcą? Czy kontrahent może rozwiązać umowę, którą zawarł pod wpływem błędu? Na wszystkie te pytania odpowiemy podczas tej sesji warsztatowej.
4. Jak napisać dobrą umowę lub jak ją zweryfikować, jeśli napisał ją kto inny. Wybrane zagadnienia z zakresu zasad tworzenia, redagowania i wykładni umów.
W ramach tej części warsztatu dowiesz się, w jaki sposób napisać dobrą umowę, jak analizować treść projektu umowy przygotowanego przez kontrahenta, na co zwrócić uwagę, na jakiego rodzaju przepisy i normy prawne lepiej uważać. Poznasz również zasady interpretacji postanowień umownych i dowiesz się co poza zapisami umowy wiąże strony, które ją podpisały.
5. Prawne i faktyczne formy zabezpieczenia prawidłowej realizacji zobowiązań umownych – czyli co zrobił żeby kontrahent miał motywację do wykonania umowy.
Podczas tej części warsztatu dowiesz się mnóstwa przydatnych rzeczy o zabezpieczeniach zobowiązań umownych i to zarówno tych pieniężnych (weksel in blanco, poręczenie cywilne, gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa), jak i niepieniężnych (kara umowna, sankcyjne odstąpienie od umowy, zadatek, kaucja gwarancyjna, wykonanie zastępcze). Z jakich zabezpieczeń możesz skorzystać, jak dobrać odpowiednie zabezpieczenie do konkretnej sytuacji, ile kosztują te zabezpieczenia i na co pozwalają.
6. Umowy sprzedaży i umowy dostawy bez tajemnic.
W ramach tej części warsztatu dowiesz się, jakie są prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży i dostawy, jakie dodatkowe postanowienia mogą zaleźć się w tego rodzaju umowach, na co warto zwrócić uwagę zawierając tego rodzaju umowę i czego unikać. Poznasz również te postanowienia umowy sprzedaży i dostawy, na których tle najczęściej dochodzi do sporów między stronami.
7. Treść umowy, a jej późniejsza realizacja – pułapki i błędy.
Co zrobić jeśli kontrahent nie wywiązuje się z zawartej umowy? Dlaczego wadliwie skonstruowana umowa może być przyczyną sporów? Jak istnienie zabezpieczeń faktycznych i prawnych wpływa na realizację umowy? Na wszystkie te pytania odpowiemy podczas tej sesji warsztatowej.
8. Nieuczciwa konkurencja – co to takiego i co za nią grozi.
Podczas tej części warsztatu dowiesz się mnóstwa przydatnych rzeczy o nieuczciwej konkurencji w różnych jej formach. Które informacje pochodzące od kontrahenta podlegają szczególnej ochronie, jako tajemnica przedsiębiorstwa. W jaki sposób mogę reklamować swoją firmę i jej produkty. Czy mogę rozpowszechniać informację o moim konkurencie. Na czym polega niedozwolone naśladownictwo produktów i co to takiego „kłusownictwo pracownicze ”. Wreszcie dowiesz się co grozi tobie i twojej firmie w przypadku popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji.
9. Niedozwolone porozumienia ograniczające konkurencję.
W ramach tej części warsztatu dowiesz się, czym są niedozwolone porozumienia ograniczające konkurencję, czym charakteryzują się porozumienia horyzontalne i wertykalne. Poznasz również ryzyka związane z zawieraniem tego rodzaju porozumień.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 1. Czy ten kontrahent jest wiarygodny? Jak to ocenić i nie wydać na to ani złotówki. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 2. Osobiście, czy przez pełnomocnika? Kto może reprezentować kontrahenta, na jakich zasadach i dlaczego, to nie zawsze jest takie proste. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 3. W jaki sposób i w jakiej formie najlepiej zawrzeć umowę? | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 4. Jak napisać dobrą umowę lub jak ją zweryfikować, jeśli napisał ją kto inny. Wybrane zagadnienia z zakresu zasad tworzenia, redagowania i wykładni umów. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 5. Prawne i faktyczne formy zabezpieczenia prawidłowej realizacji zobowiązań umownych – czyli co zrobił żeby kontrahent miał motywację do wykonania umowy. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 6. Umowy sprzedaży i umowy dostawy bez tajemnic. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 7. Treść umowy, a jej późniejsza realizacja – pułapki i błędy. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 8. Nieuczciwa konkurencja – co to takiego i co za nią grozi. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 9. Niedozwolone porozumienia ograniczające konkurencję. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 189,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto273,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto222,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Dudczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formacie pdf takie jak prezentacja, case study oraz ćwiczenia praktyczne.
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana będzie w godzinach od 9.00 do 15.00.
Usługa zostanie przeprowadzona w wymiarze 8 godzin dydaktycznych (45 min) co daje 6 godzin zegarowych (60 min).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
TABELA MINIMALNYCH WYMOGÓW SPRZĘTOWYCH DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA
Lp. |
Wymagany parametr |
Opis parametru |
1 |
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - w przypadku usług doradczych dopuszcza się możliwość korzystania z komunikatorów dostępnych rynkowo, umożliwiających kontakt face to face, przy zapewnieniu rozwiązań umożliwiających monitoring realizowanej usługi |
Platforma wspierająca szkolenie: Microsoft Teams |
2 |
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji |
|
3 |
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik |
|
4 |
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów |
System operacyjny Windows 7/8/10 w przypadku PC/laptopów, Android w wersji 5.0 w przypadku tabletów,
|
5 |
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line |
Link umożliwiający udział w spotkaniu/szkoleniu będzie dostępny dla zgłoszonej uczestniczki w okresie zaplanowanym na spotkanie/szkolenie |