Język niemiecki w biznesie poziom A2 zajęcia indywidualne
Język niemiecki w biznesie poziom A2 zajęcia indywidualne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka niemieckiego na poziomie A2. Szkolenie obejmuje zagadnienia dotyczące języka niemieckiego w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do podniesienia kompetencji językowych w zakresie języka niemieckiego biznesowego na poziomie A2 zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego, w takich obszarach jak: korespondencja mailowa, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania biznesowe, nieformalne spotkania, podróże służbowe, kampanie reklamowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie – uczestnik podejmuje różne role w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna tzw. Office English, przygotowuje prezentację w języku angielskim, prowadzi spotkanie biznesowe, organizuje podróż służbową, prowadzi dyskusje dotyczące m.in. kampanii reklamowych, dokonuje podsumowania raportów finansowych, przeprowadza rozmowy dot. zatrudnienia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie – uczestnik rozróżnia bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, na temat swojej rodziny, tego co mu bliskie i znane, zakupów, kolegów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera i rozumie określone informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały, rozumi autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu który pozwala mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, reklama, broszurka, menu, rozkład jazdy, list, prosty tekst narracyjny. Rozumie teksty krótkie i bardzo proste. Określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie –uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie średniej długości wypowiedzi: wywiady, prezentacje,rozmowy telefoniczne, rekomendacje; potrafi wychwycić konkretne informacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
Usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (45 min).
Po zakończeniu szkolenia przewidziany jest proces walidacji.
Zakres tematyczno-leksykalny
Słuchacz zdobywa wiedzę z zakresu języka niemieckiego w biznesie.
Rozwija słownictwo charakterystyczne dla języka biznesowego. Potrafi prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczne oraz korespondencję mailową. Umie zastosować w praktyce kluczowe wyrażenia stosowane w zawodowej korespondencji mailowej i konwersacji telefonicznej. Posiada znajomość tzw. Office English. Potrafi przygotowywać prezentację w języku angielskim, stworzyć oficjalne pismo oraz raport, poprowadzić spotkanie biznesowe, zorganizować podróż służbową, poprowadzić dyskusje dotyczące m.in. kampanii reklamowych, dokonać podsumowania raportów finansowych, przeprowadzić rozmowy dot. zatrudnienia. Zapoznaje się także z etykietą biznesu i zasadami prowadzenia niezobowiązujących, ale bardzo istotnych tzw. small talks, aby potrafił w wielokulturowym środowisku pracy poruszać się w sposób naturalny i swobodny.
Zakres gramatyczny:
Słuchacz posiada wiedzę i potrafi wykorzystać w praktyce następujące zagadnienia gramatyczne :
-
odmiana rzeczownika (deklinacja mocna, słaba i mieszana) w liczbie pojedynczej i mnogiej;
-
rzeczowniki złożone;
-
rekcja rzeczownika;
-
zaimki nieokreślone: alle, alles, einer, einige, etwas, jeder, jemand, keiner, man, mehrere, niemand, nichts;
-
zaimki wskazujące: dieser, jener, der, derselbe, der gleiche;
-
odmiana przymiotnika z rodzajnikiem określonym, nieokreślonym, zaimkiem dzierżawczym i bez rodzajnika;
-
rekcja przymiotnika;
-
przysłówki zaimkowe w pytaniu i odpowiedzi;
-
zdania porównawcze: so wie, als, je ... desto;
-
czas przeszły Präteritum;
-
czas przeszły Plusquamperfekt;
-
czasownik lassen;
-
bezokoliczniki z zu i bez zu w zdaniach w czasie Präsens;
-
przyimki z celownikiem, przyimki z biernikiem, przyimki z celownikiem lub biernikiem;
-
zdania ze spójnikami wieloczłonowymi: entweder … oder, einerseits ... andererseits, nicht nur ... sondern auch, sowohl ... als auch, weder ... noch, zwar ... aber;
-
zdanie przydawkowe z zaimkiem względnym;
-
zdanie okolicznikowe celu: damit, konstrukcja bezokolicznikowa um ... zu.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto116,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marlena Janczuk
2019 – do teraz szkoła językowa English Colours – lektor języka niemieckiego 2012 - Praktykantka w Szkole Podstawowej nr 37 im. Kazimierza Górskiego w Białymstoku: prowadzenie lekcji języka niemieckiego w klasach 4-6 2011 – do teraz Nauczanie języka niemieckiego: zajęcia indywidualne i w grupach, osoby w różnym wieku i na różnym poziomie zaawansowania 2017 – do teraz wykonywanie tłumaczeń 2019 Lektor języka niemieckiego w firmie Promedica24 Wykształcenie: 2014-2017 Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej, Wydział Lingwistyki Stosowanej w Warszawie - Magisterium na kierunku lingwistyka stosowana w zakresie tłumaczeń specjalistycznych 2009-2013 Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Białymstoku - Licencjat na kierunku filologia w zakresie nauczania języka niemieckiego 2006-2008 II Liceum Ogólnokształcące im. Księżnej Anny Sapiehów Jabłonowskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu jest koszt e-podręcznika.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- wypełnienie testu poziomującego
- podpisanie umowy na dofinansowanie
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości (min 80% poprawności).
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt kursu: 3500 zł
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Skype
1) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
Głośniki i mikrofon
Kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik
Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
4) link dostępny do końca trwania szkolenia.
Dowolna przeglądarka internetowa