Bezpieczna umowa handlowa - sztuka pisania, interpretowania i egzekwowania umów - usługa stacjonarna
Bezpieczna umowa handlowa - sztuka pisania, interpretowania i egzekwowania umów - usługa stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo ogólne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla :
- menedżerów,
- członków zarządu,
- właścicieli firm,
- pracowników działów handlowych
- osób przygotowujących umowy i nadzorujących ich wykonanie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: Bezpieczna umowa handlowa - sztuka pisania, interpretowania i egzekwowania umów przygotowuje do samodzielnego konstruowania, interpretowania oraz egzekwowania umów handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje umowy handlowe w oparciu o przepisy prawa | Kryteria weryfikacji Tworzy zapisy umowne zgodnie z prawem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wdraża zasady konstruowania umów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby stron umowy handlowej | Kryteria weryfikacji Wymienia porzeby stron umowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Monitoruje proces konstruowania i podpisuwania umów handlowych | Kryteria weryfikacji Identyfikuje proces konstruowania umów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Zarządza procesem konstruowania umów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest stworzenie wzorów umów handlowych oraz wdrożenie wzorców w przedsiębiorstwach w przeciągu 2 miesięcy po zakończeniu usługi.Efekt usługi
Stworzenie wzorów umów handlowych na potrzeby przedsiębiorców.
Kryteria weryfikacji:
- analiza dotychczasowych umów stosowanych w przedsiębiorstwie
- przygotowanie wzorów umów
- weryfikacja wdrożenia wzorów umów
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Ćwiczenie/studium przypadku
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Zagadnienia ogólne (w tym m.in. zasada swobody umów, pozaumowne elementy kształtujące treść praw i obowiązków stron umowy, znaczenie prawidłowej reprezentacji stron umowy, pełnomocnictwo i prokura).
Sesja warsztatowa - Zawieranie umów (w tym m.in. tryb ofertowy, negocjacyjny i aukcyjny, zagadnienie dotyczące właściwej formy prawnej umowy, zawieranie umów na odległość).
- Wybrane zagadnienia z zakresu zasad tworzenia, redagowania i wykładni zapisów umownych (w tym m.in. zasady tworzenia umów, efektywne redagowanie zapisów umownych, wykładnia niejasnych oświadczeń woli).
Sesja warsztatowa - Prawne formy zabezpieczenia prawidłowej realizacji zobowiązań umownych (w tym m.in. kara umowna, sankcyjne odstąpienie od umowy, zadatek, kaucja gwarancyjna, wykonanie zastępcze).
- Ocena stopnia zabezpieczenia interesów reprezentowanego podmiotu na przykładzie umów powszechnie występujących w obrocie gospodarczym.
Case study - Treść umowy a jej późniejsza realizacja – najczęstsze problemy i trudności stron w trakcie realizacji poszczególnych typów umów, najczęściej popełniane błędy.
- Wprowadzanie zmian do obowiązującej umowy (w tym m.in. zasady sporządzania aneksów, cesja praw z umowy na inny podmiot, przejęcie długu, wstąpienie w prawa zaspokojonego wierzyciela)
- Sposoby rozwiązywania i wypowiadania umów – w ujęciu praktycznym (w tym: rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, wygaśnięcie umowy, wypowiedzenie umowy, odstąpienie od umowy)
- Ćwiczenia praktyczne
- Weryfikacja osiagniętych efektów kształcenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Zagadnienia ogólne (w tym m.in. zasada swobody umów, pozaumowne elementy kształtujące treść praw i obowiązków stron umowy, znaczenie prawidłowej reprezentacji stron umowy, pełnomocnictwo i prokura). | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Zawieranie umów (w tym m.in. tryb ofertowy, negocjacyjny i aukcyjny, zagadnienie dotyczące właściwej formy prawnej umowy, zawieranie umów na odległość). | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Wybrane zagadnienia z zakresu zasad tworzenia, redagowania i wykładni zapisów umownych | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Prawne formy zabezpieczenia prawidłowej realizacji zobowiązań umownych | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Ocena stopnia zabezpieczenia interesów reprezentowanego podmiotu na przykładzie umów powszechnie występujących w obrocie gospodarczym. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Treść umowy a jej późniejsza realizacja – najczęstsze problemy i trudności stron w trakcie realizacji poszczególnych typów umów, najczęściej popełniane błędy. | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Wprowadzanie zmian do obowiązującej umowy (w tym m.in. zasady sporządzania aneksów, cesja praw z umowy na inny podmiot, przejęcie długu, wstąpienie w prawa zaspokojonego wierzyciela) | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Sposoby rozwiązywania i wypowiadania umów – w ujęciu praktycznym (w tym: rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, wygaśnięcie umowy, wypowiedzenie umowy, odstąpienie od umowy) | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Grzegorz Dudczak | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Weryfikacja osiagniętych efektów kształcenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 451,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto73,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Dudczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały w formie ćwiczeń, case study oraz prezentacji.
Informacje dodatkowe
Usługa zostanie zrealizowane w wymiarze 16 godzin warsztatowych (45 min) co daje 12 godzin zegarowych (60 min).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
TABELA MINIMALNYCH WYMOGÓW SPRZĘTOWYCH DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA
Lp. |
Wymagany parametr |
Opis parametru |
1 |
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - w przypadku usług doradczych dopuszcza się możliwość korzystania z komunikatorów dostępnych rynkowo, umożliwiających kontakt face to face, przy zapewnieniu rozwiązań umożliwiających monitoring realizowanej usługi |
Platforma wspierająca szkolenie: Microsoft Teams |
2 |
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji |
|
3 |
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik |
|
4 |
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów |
System operacyjny Windows 7/8/10 w przypadku PC/laptopów, Android w wersji 5.0 w przypadku tabletów,
|
5 |
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line |
Link umożliwiający udział w spotkaniu/szkoleniu będzie dostępny dla zgłoszonej uczestniczki w okresie zaplanowanym na spotkanie/szkolenie |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi