Opracowanie i wdrożenie SZJ w przedsiębiorstwie usługowym
Opracowanie i wdrożenie SZJ w przedsiębiorstwie usługowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do przedsiębiorstw usługowych zainteresowanychwdrożeniem Systemu
Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015 - Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest wsparcie przedsiębiorcy w opracowaniu dokumentacji oraz pomoc/asysta podczas wdrażania opracowanego SZJ ISO 9001:2015 wewnątrz Organizacji, jak również wsparcie przedsiębiorcy w procesie certyfikacji zmierzającym do otrzymania Certyfikatu ISO 9001:2015 potwierdzającego spełnianie wymagań Normy.Efekt usługi
Efekty uczenia się:
Pracownik Organizacji zna istotę i znaczenie problematyki jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem:
- zna podstawowe pojęcia, cele, prawidłowości i problemy zarządzania jakością;
- identyfi kuje obszary doskonalenia jakości zasobów, struktur, procesów, procedur i ich uwarunkowania, a w rezultacie - jakości wyrobów iusług;
- rozumie ideę i istotność normalizacji i certyfi kacji w Organizacji.
Pracownik Organizacji zna ideę i zasady SZJ:
- zna procedury, procesy i środki potrzebne do wdrożenia i doskonalenia systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie;
- zna i rozumie metody, techniki i narzędzia zarządzania jakością;
- zna wymagania normy zarządzania jakością ISO 9001:2015;
- zna procedury auditowania i certyfi kacji systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach.
Efekt realizacji usługi:
- zwiększona wartość marki przedsiębiorcy poprzez Certyfikat ISO
- zwiększona efektywności pracy
- zwiększone zadowolenie klienta
- zwiększone ilości powtórnie składanych zamówień (powracający klienci)
- zwiększona skuteczność oferty wobec klienta
- zmniejszenie czasu reakcji na zapytania ze strony klienta
- minimalizacja ponoszonych nakładów
- krótszy czas adaptacji nowych pracowników
Po zakończeniu usługi Przedsiębiorca będzie dysponował kompletem dokumentów niezbędnych w procedurze certyfikacji ISO 9001:2015.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Audit trzeciej strony (certyfikacja).
Program
Program
1. AUDYT ZEROWY - zebranie i analiza informacji niezbędnych do opracowania dokumentacji systemowej (w siedzibie Przedsiębiorcy): 32godziny
2. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI SYSTEMOWEJ ISO 9001- (w siedzibie Usługobiorcy / praca własna doradcy): 56 godzin
3. OMÓWIENIE DOKUMENTACJI ISO 9001 na spotkaniu z pracownikami Przedsiębiorcy (w siedzibie Przedsiębiorcy bądź Usługobiorcy wzależnosci od warunków logistycznych Klienta): 8 godzin
4. AUDYT WEWNĘTRZNY I PRZEGLĄD ZARZĄDZANIA
(w siedzibie Przedsiębiorcy oraz zdalnie w czasie rzeczywistym): 24 godziny
5. AUDYT CERTYFIKUJĄCY - ASYSTA (w siedzibie Przedsiębiorcy w terminie wyznaczonym przez jednostkę certyfi kującą): 24 godziny
6. DORADZTWO PO CERTYFIKACJI (w siedzibie Przedsiębiorcy oraz zdalnie w czasie rzeczywistym): 16 godzin
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto23 616,00 PLN
- Koszt usługi netto19 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto147,60 PLN
- Koszt godziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Rynkiewicz
Pracownik DARR z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w realizacji i zarządzaniu projektami, obecnie także pełnomocnik Zarządu ds. Jakości oraz auditor wiodący w DARR SA; autor i współautor procedur wykorzystywanych w projektach współfinansowanych ze środków publicznych oraz finansowanych środkami własnymi organizacji, w tym SZJ, regulaminów, instrukcji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kompletna dokumentacja opracowanego SZJ przekazana przedsiębiorcy do zatwierdzenia i wdrożenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Elementy usługi świadczone zdalnie w czasie rzeczywistym: platforma ZOOM.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Parking dostępny dla klientów zlokalizowany na terenie Dolnośląskiego Parku Technologicznego.