AKADEMIA PRAWA PRACY I BHP W PRAKTYCE
AKADEMIA PRAWA PRACY I BHP W PRAKTYCE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla osób chcących poszerzyć własne kompetencje i umiejętności w wykonywaniu zawodu w działach kadrowo-płacowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne poszerzenie oraz zaktualizowanie wiedzy z zakresu prawa pracy. Kurs kierowany jest do osób, które już posiadają, na poziomie, co najmniej podstawowym wiedzę i umiejętności z zakresu kadr i płac.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie wiedzy w zakresie:- rozwiązywania trudnych i niejednoznacznych przypadków z zakresu prawa pracy i bhp, które zostały ujęte w programie szkolenia, - przeprowadzenia procesu rekrutacji i prowadzenia dokumentacji pracowniczej zgodnie z RODO, - stosowania nowych uprawnień rodzicielskich przysługujących pracownikom, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - przygotowywania informacji o warunkach zatrudnienia i zakresu danych jakie ona musi zawierać, - udzielania pracownikom zwolnień od pracy z powodu działania siły wyższej oraz w pilnych sprawach rodzinnych, - jakim pracownik służby BHP może utrwalać nieprawidłowości w zakładzie pracy nie przekraczając przepisów o RODO. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. TRUDNE PRZYPADKI W PRAWIE PRACY I BHP CZ. 1
2. TRUDNE PRZYPADKI W PRAWIE PRACY I BHP CZ. 2
3. TRUDNE PRZYPADKI W PRAWIE PRACY I BHP CZ. 3
4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ZATRUDNIENIU
5. TRUDNE PRZYPADKI W PRAWIE PRACY I BHP CZ.4
6. TRUDNE PRZYPADKI W PRAWIE PRACY I BHP CZ.5
7. TRUDNE PRZYPADKI I ZMIANY W PRZEPISACH PRAWA PRACY I BHP CZ.6
8. BIULETYN PRAWA PRACY, CZYLI NAJNOWSZE I PLANOWANE ZMIANY W PRAWIE PRACY.
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. Szkolenie pt. ,,Akademia prawa pracy i BHP w praktyce” obejmuje swoim programem 56 godzin dydaktycznych zajęć. Każdego dnia w czas szkolenia są wliczone trzy 10 minutowe przerwy. Ramowy harmonogram jest opisany w zakładce „informacje dodatkowe”. W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych) Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań operatora). Do udziału w usłudze wymagane jest posiadanie elementarnej wiedzy ogólnoekonomicznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Trudne przypadki w prawie pracy i BHP cz. 1 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Trudne przypadki w prawie pracy i BHP cz. 2 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Trudne przypadki w prawie pracy i BHP cz. 3 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Trudne przypadki i zmiany w przepisach prawa pracy i BHP cz. 4 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Trudne przypadki w prawie pracy i BHP cz. 5 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Trudne przypadki w prawie pracy i BHP cz. 6 | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Biuletyn Prawa Pracy, czyli najnowsze i planowane zmiany w prawie pracy | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 640,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto65,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wąż
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplety autorskich materiałów w formie elektronicznej na dzień przed planowanym terminem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskuja Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczacego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wczesniej utworzone).
5. Zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć).
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw.
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
pzerwa 10 min - 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, latop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistenienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma mozliwosć otrzymania linku do ponownego odsłuchania.