KADRY I PLACE 2024 DLA ZAAWANSOWANYCH - II stopień
KADRY I PLACE 2024 DLA ZAAWANSOWANYCH - II stopień
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla osób chcących poszerzyć własne kompetencje i umiejętności w wykonywaniu zawodu kadrowo-płacowego oraz księgowego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi77
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W ramach realizacji szkolenia będą omawiane i prezentowane zasady rozliczeń podatkowych, księgowych i kadrowych niezbędnych do zapewnienia w firmach bezpieczeństwa prawnego oraz prawidłowego funkcjonowania działów księgowych i kadrowych w zakresie rozliczeń z pracownikami, obsługi kadrowej pracowników, zarządzania dokumentacją pracowniczą, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na pracodawców, rozliczania płac czy też rozliczania czasu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie umiejętności w zakresie:- prowadzenia dokumentacji dotyczącej zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników; - prowadzenia i rozliczania ewidencji czasu pracy, - udzielania urlopów i innych zwolnień od pracy, - dokonywania zmian w warunkach umowy o pracę i zasad rozwiązywania umowy o pracę, - poprawnego wystawiania świadectwa pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - naliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę,- obliczania wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, - naliczania zasiłków i świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa, - korygowania wynagrodzeń, - naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ZUS, - opodatkowania i oskładkowania wynagrodzeń z umów cywilnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. PRAKTYCZNE ASPEKTY NALICZANIE WYNAGRODZEŃ W 2024 ROKU.
2. URLOPY I INNE ZWOLNIENIA OD PRACY W 2024 ROKU.
3. ZASADY OBLICZANIA WYNAGRODZENIA ZA CZAS NIEOBECNOŚCI W PRACY.
4. DOKUMENTACJA PRACOWNICZA OD A DO Z Z UWZGLĘDNIENIEM NAJNOWSZYCH ZMIAN.
5. ZMIANA WARUNKÓW UMOWY O PRACĘ, ZASADY ROZWIĄZYWANIA UMOWY O PRACĘ ORAZ WYBRANE PROBLEMY PRAWA PRACY W 2024 R.
6. ZASIŁKI I ŚWIADCZENIA PIENIĘŻNE W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA
7. PLANOWANIE I ROZLICZANIE CZASU PRACY KROK PO KROKU W 2024 ROKU
8. KOREKTY WYNAGRODZEŃ I KONSEKWENCJE DLA ROZLICZEŃ Z ZUS I US W 2024 ROKU.
9. ŚWIADECTWO PRACY – W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH.
10. PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH I SKŁADKI ZUS ORAZ ŚWIADCZENIA WYŁĄCZONE Z OPODATKOWANIA I OSKŁADKOWANIA.
11. OPODATKOWANIE I OSKŁADKOWANIE WYNAGRODZEŃ Z UMÓW CYWILNYCH ORAZ PRZYCHODÓW CUDZOZIEMCÓW ZATRUDNIONYCH W POLSCE.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 PRAKTYCZNE ASPEKTY NALICZANIE WYNAGRODZEŃ W 2024 ROKU. | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 URLOPY I INNE ZWOLNIENIA OD PRACY W 2024 ROKU. | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 ZASADY OBLICZANIA WYNAGRODZENIA ZA CZAS NIEOBECNOŚCI W PRACY | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 DOKUMENTACJA PRACOWNICZA OD A DO Z Z UWZGLĘDNIENIEM NAJNOWSZYCH ZMIAN | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 ZMIANA WARUNKÓW UMOWY O PRACĘ, ZASADY ROZWIĄZYWANIA UMOWY O PRACĘ ORAZ WYBRANE PROBLEMY PRAWA PRACY W 2024 R. | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 ZASIŁKI I ŚWIADCZENIA PIENIĘŻNE W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 PLANOWANIE I ROZLICZANIE CZASU PRACY KROK PO KROKU W 2024 ROKU | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 KOREKTY WYNAGRODZEŃ I KONSEKWENCJE DLA ROZLICZEŃ Z ZUS I US W 2024R | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 ŚWIADECTWO PRACY – W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH I SKŁADKI ZUS ORAZ ŚWIADCZENIA WYŁĄCZONE Z OPODATKOWANIA I OSKŁADKOWANIA | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 OPODATKOWANIE I OSKŁADKOWANIE WYNAGRODZEŃ Z UMÓW CYWILNYCH ORAZ PRZYCHODÓW CUDZOZIEMCÓW ZATRUDNIONYCH W POLSCE | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 006,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 070,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto65,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Hendel
Piotr Wąż
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplety autorskich materiałów w formie elektronicznej na dzień przed planowanym terminem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskuja Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczacego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wczesniej utworzone).
5. Zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć)
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
pzerwa 10 min - 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, latop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistenienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma mozliwosć otrzymania linku do ponownego odsłuchania.