Efektywne zarządzanie zespołem w hotelu
Efektywne zarządzanie zespołem w hotelu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do menedżerów hoteli, kierowników działów, liderów zespołów oraz osób zainteresowanych podniesieniem kompetencji menedżerskich.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji31-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńInne formy kształcenia, w tym kursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do podniesienia kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania zespołem w hotelu. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kluczowe zagadnienia związane z autorytetem, przywództwem, motywacją, planowaniem oraz rozwiązywaniem konfliktów. Uczestnicy zostaną przygotowani do posługiwania się odpowiednimi metodami rozwiązywania konfliktów w zespole pracowniczym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę dot. zasad budowania zespołu w hotelu, zarządzania motywacją pracowników, eliminacji błędów zarządzania zespołem oraz metod rozwiązywania konfliktów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady budowania zespołu, zarządzania motywacją pracowników, eliminacji błędów zarządzania zespołem oraz wymienia metody i sposoby rozwiązywania konfliktów. rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada umiejętność tworzenia planu motywowania zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje plan motywowania zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik ma świadomość wyzwań związanych z zarządzaniem zespołem w hotelu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie i rozpoznaje wyzwania związane z zarządzaniem zespołem w hotelu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program obejmuje zajęcia teoretyczne i ćwiczenia praktyczne realizowane w formie warsztatowej, gdzie uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy 2-3-osobowe.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Wymagana jest podstawowa wiedza w zarządzaniu zespołem
1. Test ex-ante. Menedżer hotelu jako lider w zespole i jego rola – autorytet, przywództwo, planowanie działań zespołu, zarządzanie przez cele
2. Budowanie zespołu – efektywna struktura organizacyjna w hotelu, rola kierowników działów, warunki dobrej współpracy.
3. Zarządzanie motywacją pracowników – źródła spadku zaangażowania, finansowe i pozafinansowe metody motywacji; narzędzia i metody dostosowane do stanowiska pracy.
4. Eliminacja podstawowych błędów zarządzania zespołem (brak zaufania, zła komunikacja, nieumiejętność motywowania, niewłaściwe delegowanie zadań i in.); metody rozwiązywania konfliktów w zespole.Test ex-post.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych.
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawowe doświadczenie menedżerskie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto87,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto87,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - prezentacje, kwestionariusze, materiały ćwiczeniowe.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe