Profesjonalny recepcjonista-menedżer hotelu z elementami nowoczesnej obsługi klienta - kurs online www.kursyzdalne.com
Profesjonalny recepcjonista-menedżer hotelu z elementami nowoczesnej obsługi klienta - kurs online www.kursyzdalne.com
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Grupa docelowa usługi
Celem szkolenia jest przedstawienie podstaw pracy w recepcji hotelowej.
Link do kursu: https://www.kursyzdalne.com/produkt/profesjonalny-recepcjonista-menedzer-hotelu-kurs-online/
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi20
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie podstaw pracy w recepcji hotelowej. Omówiono organizację pracy hotelu, rolę hotelowej recepcji i zakres czynności wykonywanych przez pracowników recepcji. Zawarto informacje dotyczące wyposażenia recepcji w środki techniczne. Szkolenie prezentuje podstawy profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, rezerwacji usług hotelarskich, struktury organizacji hotelu. Szkolenie wzbogacone zostało o zagadnienia narzędzi promocji w hotelarstwie i podstawy jęzEfekty uczenia się
Dokumentacja: Po pozytywnie zrealizowanym szkoleniu wystawiane są dokumenty (zgodnie z zamówieniem) wydane przez firmę szkoleniową oraz Placówkę Kształcenia Ustawicznego PSYCHODIA (Numer RSPO: 270751).
Na dokumentacji nie ma zapisu o trybie i formie kształcenia.
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Jak wygląda egzamin? Co się dzieje w przypadku braku zaliczenia egzaminu?
Egzamin to odpowiedź na dwa pytania w formie opisowej. Zdawany w formie elektronicznej. Należy przesłać do nas odpowiedzi drogą mailową.
Nie przewidujemy takiej możliwości. Dlaczego? Nasze egzaminy są tak skonstruowane, że nie ma złych odpowiedzi. Państwa odpowiedzi są wynikiem komplikacji doświadczeń życiowych, przemyśleń w odniesieniu do zdobytej wiedzy.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Program
Program
Profesjonalny recepcjonista-menedżer hotelu z elementami nowoczesnej obsługi klienta:
Podstawy pracy w recepcji hotelowej
Organizacja pracy hotelu
Rola hotelowej recepcji
Stanowiska pracy i zakresy czynności pracowników recepcji
Wyposażenie recepcji w środki techniczne
Profesjonalna obsługa gościa hotelowego
Rezerwacja usług hotelarskich
Struktura organizacyjna hotelu
Hotelarstwo - narzędzia promocyjne
Przydatne słowa i zwroty - język angielski
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto259,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto259,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto12,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto12,95 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakupie: otrzymujesz materiał szkoleniowy w formie PDF.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia prowadzone są w trybie indywidualnym, dlatego prowadzimy nabór ciągły (oznacza to, że nie musi zebrać się minimalna liczba uczestników w danym terminie). Naukę rozpoczynasz w dowolnym czasie i w wybranym przez siebie tempie realizujesz program.