Skuteczne motywowanie i przywództwo - warsztaty 2-dniowe
Skuteczne motywowanie i przywództwo - warsztaty 2-dniowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztaty dedykowane są właścicielom oraz osobom zajmującym stanowiska menadżerskie, zarządcze i kierownicze, których sukces zawodowy oparty jest o skuteczne zarządzanie ludźmi i efektywne wykorzystywanie potencjału zespołu.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia: Zbudowanie silnego i efektywnego w działaniach zespołu dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji zawodowych w zakresach:1. Stosowania odpowiednich technik długofalowego motywowania ludzi.
2. Budowy odpowiedniego wizerunku i autorytetu szefa.
3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z podwładnymi i współpracownikami.
4. Tworzenia zasad i sprzyjających zaangażowaniu i osiąganiu dobrych wyników.
5. Udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej: pozytywnej i negatywnej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nauczy się jak właściwie delegować zadania pod kątem zindywidualizowanych kompetencji i postaw poszczególnych pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik uświadomi sobie znaczenie i pozna sposoby bezbolesnego wprowadzania zmian w zespole, tak aby były one akceptowane i finalnie oczekiwane przez cały zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik pozna najlepsze techniki komunikacji ze współpracownikami i podwładnymi | Kryteria weryfikacji 4. Uczestnik doświadczy jakie są najczęstsze błędy w procesach motywowania ludzi i zrozumie jak skutecznie porywać za sobą ludzi i angażować do codziennej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I. DZIEŃ DOBRY…
II. IDEALNY LIDER TO…
III. „Żeby każdy pracownik zrozumiał na czym mi zależy…” - PRAKTYCZNE SPOSOBY USTALANIA ZASAD I OCZEKIWAŃ SZEFA ORAZ UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
a) „Zbudować autorytet i stworzyć odpowiednią atmosferę do działania…” - praktyczne warsztaty z kamerą
b) „Nie powinienem wchodzić na pensję…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie kar pozafinansowych i techniki bezstresowego udzielania negatywnej informacji zwrotnej
c) „Mój pracownik zasługuje na nagrodę, ale nie mogę dać mu premii…” – praktyczne ćwiczenia doskonalące stosowanie nagród pozafinansowych i techniki skutecznego udzielania pozytywnej informacji zwrotnej
IV. „Jak go docenić…” – czyli jak docenić pracownika i kiedy to robić, by podnosić
motywację pozostałych.
V. „Działać samemu czy zaangażować ludzi…” czyli jak najskuteczniej i najbardziej
efektywnie podejmować ważne decyzje. Ćwiczenie oparte na sprawdzonej metodologii.
VI. „Za co i kiedy moi pracownicy będą mnie naprawdę cenić…” – warsztat oparty o
analizę materiału filmowego
VII. CAŁA. NAGA. PRAWDA. O MOTYWACJI.
a) „Wiem, co motywuje mnie. A co motywuje moich pracowników…”
b) Teoria motywacji wg Herzberga, jako wstęp do zrozumienia sedna motywacji
c) „Jak zachowają się Ci ludzie…” – praktyczne warsztaty oparte o studia przypadków
d) „Czy to naprawdę ma znaczenie…” – o roli wartości firmowych i ich przełożeniu na
motywację pracowników
e) „Żeby oni zrozumieli jakie to jest ważne…” - jak zmotywować i zachęcić pracowników
do wdrażania zmian?
f) „Teraz już wiem…” - podsumowanie działu VII.
VIII. „Chyba powinienem zindywidualizować podejście do każdego pracownika…” – DLACZEGO ZAMIAST „CHYBA” POWINNO BYĆ „NA PEWNO”, CZYLI SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA RÓŻNORODNOŚCIĄ PRACOWNIKÓW
a) Teoria i praktyka zarządzania sytuacyjnego – wprowadzenie.
b) „Jaki jest mój pracownik i jak z nim pracować…” – ćwiczenie wybitnie praktyczne
c) „W zarządzaniu ludźmi jestem najlepszy w…” - autodiagnoza z zakresu preferowanego stylu zarządzania
IX. W ZESPOLE JEST SIŁA
a) „Gram dla siebie, ale niczego nie osiągnę jeśli drużyna nie wygra…” – czyli Robert de Niro jako szef doskonały.
b) „Co on w ogóle robi w naszym zespole?!” – czyli jak faktycznie zrozumieć, że każdy członek zespołu zwiększa jego potencjał?
c) „W naszym nowym przedsięwzięciu będę odpowiadał za…” – praktyczne i rewelacyjne warsztaty uświadamiające wagę podejmowania współpracy i korzyści płynące
z różnorodności członków zespołu
X. PODSUMOWANIE
Metodologia:
Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń
i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.
Podczas warsztatów dominują:
* dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności zarządzania ludźmi, w tym zajęci z wykorzystaniem kamery video
* testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Skuteczne motywowanie i przywództwo - dzień 2 | Prowadzący Rafał Błachowski | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Skuteczne motywowanie i przywództwo - dzień 1 | Prowadzący Rafał Błachowski | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Błachowski
* procesach komunikacji: biznesowej, marketingowej, zespołowej
* zarządzaniu projektami, wdrażaniem wartości w organizacjach
* doradztwie biznesowym, głównie w ramach nowatorskich przedsięwzięć.
Posiadane kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami i realizacji strategicznych dla przedsiębiorstwa projektów zdobywał m.in. w ramach:
* pełnienia obowiązków Członka Zarządu Expo Mazury odpowiedzialnego za marketing korporacyjny, Centrum Konferencyjne oraz Dział Eventów
* pełnienia obowiązków Dyrektora Projektów Motor Show, Poznań Game Arena
i Electronic Sports World Cup, realizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie
* pełnienia obowiązków prowadzącego i koordynatora autorskiego projektu
w ramach procesu budowy misji, wizji i systemu wartości dla m.in. Aquanet, cdp.pl, Strima i Zamet Industry
Obecnie dzieli się doświadczeniami prowadząc warsztaty szkoleniowe dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla.
· Sprzedaż, negocjacje, obsługa Klienta
Doświadczenia zawodowe w wyżej wymienionych zakresach:
* Budowanie długoletnich relacji biznesowych z polskimi oddziałami międzynarodowych korporacji, przede wszystkim w branży motoryzacyjnej i nowych technologii oraz z setkami mniejszych przedsiębiorstw:
- bieżąca obsługa Klientów, w tym ścisła współpraca przy kreowaniu i realizacji realizowanych przez Klientów projektów,
- przygotowywanie ofert,
- prezentacje biznesowe,
- negocjacje c
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
WAŻNE!!Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Oferujemy organizację tego i innych dofinansowanych usług w formule zamkniętej. W takiej sytuacji usługa jest dostosowywana do życzeń konkretnego Klienta, a przyjęte rozwiązania opierają się na analizie potrzeb danego przedsiębiorstwa. Serdecznie zapraszamy do współpracy przy tworzeniu własnych rozwiązań szkoleniowych, służymy wsparciem w doborze tematyki i ekspertów prowadzących.
Specjalizujemy się szczególnie w obszarze:
* Zarządzania strategicznego
* Efektywności firm
* Efektywności zespołów
* Efektywności liderów
* Zarządzania projektami
* Marketingu
* Sprzedaży
Nasze działania krok po kroku:
1. Poznajemy Twoje cele,
2. Identyfikujemy źródła ograniczeń w ich realizacji,
3. Pomagamy określić zakres potrzebnych zmian,
4. Pomagamy w ich przeprowadzeniu.
Zapraszamy do kontaktu: 793 489 009 ; biuro@akatconsulting.p