Efektywne prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne.
Efektywne prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztaty dedykowane są właścicielom, menadżerom i handlowcom, dla których ważną częścią pracy zawodowej jest prowadzenie prezentacji biznesowych i wystąpienia publiczne
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel szkolenia:Kompleksowe przygotowanie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji biznesowych oraz wystąpień publicznych dzięki:
1. Umiejętności panowania i odpowiedniego wykorzystania technik mowy ciała
2. Poznaniu najważniejszych zasad budowania struktury prezentacji biznesowej
3. Skutecznej komunikacji interpersonalnej z Klientami
4. Umiejętności korzystnego występowania w mediach
5. Umiejętności budowania angażujących odbiorców historii związanych z oferowanymi produktami i usługami
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności panowania i odpowiedniego wykorzystania technik mowy ciała | Kryteria weryfikacji omawia najważniejsze zasady budowania struktury prezentacji biznesowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się skuteczna komunikacja interpersonalna z Klientami | Kryteria weryfikacji określa skuteczną komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności budowania angażujących odbiorców historii związanych z oferowanymi produktami i usługami | Kryteria weryfikacji określa budowanie angażujących odbiorców historii związanych z oferowanymi produktami i usługami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kluczem do zdobycia Klienta jest umiejętność właściwego zaprezentowania siebie oraz swoich produktów i usług. Kluczowym zadaniem podczas spotkań z Klientami i w czasie prezentacji biznesowych jest nie tylko korzystanie z właściwych technik komunikacyjnych, ale także opanowanie sztuki posługiwania się mową ciała.
- Jak zatem kreować swój produkt?
- Jak zachowywać się podczas spotkań – jakich gestów używać i jak budować wiarygodność dzięki mowie ciała?
Nie mniej ważna jest umiejętność przekazywania skondensowanych komunikatów i budowanie zrozumiałych dla Klienta prezentacji biznesowych - tworzenie czytelnych slajdów i odpowiedniego scenariusza prezentacji.
- Jak zatem je tworzyć?
- O czym koniecznie należy pamiętać i czego bezwzględnie unikać?
Te warsztaty pozwolą Ci zdobyć niezbędną wiedzę i skutecznie wykorzystać ją w praktyce.
I. POWITANIE
II. ANIOŁOWIE BIZNESU – warsztaty z wykorzystaniem kamery video.
a) Jak budować swój wizerunek profesjonalisty
b) Jak wzmacniać przekaz dzięki umiejętności panowania nad mową ciała
c) Jak przedstawiać swój produkt / usługę
III. PCK w prezentacjach biznesowych
a) Jakie potrzeby mają nasi odbiorcy
b) Cechy skutecznej prezentacji biznesowej
c) Jak przedstawiać korzyści podczas prezentacji biznesowej
d) Jak opowiadać o swoich produktach i usługach
e) Jak przestać się skupiać na swoim produkcie i skupiać się na Kliencie
IV. DEKALOG DOBREGO PRZYGOTOWANIA
a) 10 kluczowych pytań na które trzeba znać odpowiedź, by bardzo dobrze przygotować się do przeprowadzenia prezentacji biznesowej
b) Jak odpowiednio zbudować wizerunek, rola pierwszego wrażenia
c) Jak radzić sobie ze stresem?
V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ PODCZAS PREZENTACJI PUBLICZNYCH
a) Jak mówić i jakich słów używać, czyli małe słowa robią ogromną różnicę
b) Komunikacja ze słuchaczami – jak rozmawiać, jak radzić sobie z trudnymi pytaniami
c) Diagnoza osobistych predyspozycji komunikacyjnych
d) Rodzaje komunikatów pod kątem określonych grup odbiorców – techniki dopasowywania się do słuchaczy
VI. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE
a) Jak zachowywać się podczas spotkań biznesowych
b) Najważniejsze zasady dobrych powitań
c) Spotkania biznesowe w restauracji
VII. STRUKTURA PREZENTACJI BIZNESOWEJ
a) Wstęp – rozwinięcie – zakończenie – kluczowej zasady
b) Techniki kreowania produktów i usług, jak wykorzystać je podczas prezentacji
c) Niedozwolone formy przygotowywania slajdów
VIII. TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
IX. PREZENTACJA SWOJEGO PRODUKTU / USŁUGI
Metodologia:
Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.
Podczas warsztatów dominują:
- dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
- ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności występowania przed ludźmi i prowadzenia prezentacji biznesowych, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video
- testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Rafał Błachowski | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Rafał Błachowski | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Błachowski
* procesach komunikacji: biznesowej, marketingowej, zespołowej
* zarządzaniu projektami, wdrażaniem wartości w organizacjach
* doradztwie biznesowym, głównie w ramach nowatorskich przedsięwzięć.
Posiadane kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami i realizacji strategicznych dla przedsiębiorstwa projektów zdobywał m.in. w ramach:
* pełnienia obowiązków Członka Zarządu Expo Mazury odpowiedzialnego za marketing korporacyjny, Centrum Konferencyjne oraz Dział Eventów
* pełnienia obowiązków Dyrektora Projektów Motor Show, Poznań Game Arena
i Electronic Sports World Cup, realizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie
* pełnienia obowiązków prowadzącego i koordynatora autorskiego projektu
w ramach procesu budowy misji, wizji i systemu wartości dla m.in. Aquanet, cdp.pl, Strima i Zamet Industry
Obecnie dzieli się doświadczeniami prowadząc warsztaty szkoleniowe dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla.
"Doświadczony menedżer i sprawdzony trener biznesu specjalizujący się m.in. w:
* procesach komunikacji: biznesowej, marketingowej, zespołowej
* zarządzaniu projektami, wdrażaniem wartości w organizacjach
* doradztwie biznesowym, głównie w ramach nowatorskich przedsięwzięć.
Posiadane kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami i realizacji strategicznych dla przedsiębiorstwa projektów zdobywał m.in. w ramach:
* pełnienia obowiązków Członka Zarządu Expo Mazury odpowiedzialnego za mark
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)