Automatyzacja marketingu oraz wykorzystanie mediów społecznościowych w sprzedaży i marketingu. Warsztaty praktyczne.
Automatyzacja marketingu oraz wykorzystanie mediów społecznościowych w sprzedaży i marketingu. Warsztaty praktyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Specjaliści od marketingu oraz sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji27-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedza:uzupełnienie wiedzy dotyczącej zagadnień z zakresu marketingu, e-marketingu i social mediów,
poznanie technik monetyzacji bazy poznanie skutecznych rozwiązań wykorzystania social mediów zapoznanie z marketingiem multikanałowym i ideą marketing automation
Umiejętności:
umiejętność doboru grup docelowych
umiejętność pisania tekstów perswazyjnych oraz tworzenia wartościowych treści do content marketingu
umiejętność wykorzystania e-mail marketingu i social mediów do zwiększania sprzedaży
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się uzupełnienie wiedzy dotyczącej zagadnień z zakresu marketingu, e-marketingu i social mediów,poznanie technik monetyzacji bazy poznanie skutecznych rozwiązań | Kryteria weryfikacji wykorzystanie social mediów zapoznanie z marketingiem multikanałowym i ideą marketing automation | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętność doboru grup docelowychumiejętność pisania tekstów perswazyjnych oraz tworzenia wartościowych treści do content marketingu | Kryteria weryfikacji umiejętność wykorzystania e-mail marketingu i social mediów do zwiększania sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Wprowadzenie
- Jak skutecznie komunikować się w społeczeństwie informacyjnym. (0,5h)
- Marketing internetowy - wybór właściwych narzędzi, wykorzystanie nowych trendów, marketing multikanałowy i marketing automation. (1,5h)
- E-mail marketing - jak poprawić wyniki i uzyskać lepsze rezultaty. (1h)
- Strategia mailingowa - baza adresowa, segmentacja grup docelowych, cel, kalendarz, komunikacja. (1h)
- Jakie elementy tworzą dobrą ofertę mailingową - układ, treść, grafika, odnośniki, testy A/B, badania eyetrackingowe. (2h)
- Kilka sposobów na poprawę wskaźników kampanii e-mailingowej - temat i nadawca, badanie efektywności, interpretacja i analiza. (1h)
- Lead Nurturing w e-mail marketingu i social media. (1h)
Dzień 2
Wprowadzenie
- Social Media - skuteczna promocja w internecie. (1h)
- Strategia marketingowa w social mediach, odejście od tradycyjnych form reklamy.(1,5h)
- Wykorzystanie social mediów w zwiększaniu przychodów firmy (1h)
- Zachowanie klienta w mediach społecznościowych (30 min)
- Trendy w Social Media - Facebook, Instagram, Blogosfera. (1h)
- Jak określić KPI (Key Performance Indicators) i mierzyć jego efekty (1h)
- Zależności między Social Media i e-mail marketingiem - jak działać, aby zyskać jak najwięcej. (1h)
- Rekomendowane narzędzia (1h)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Nina Rybińska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Nina Rybińska | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nina Rybińska
Dyplomowany trener biznesu i wykładowca akademicki z ponad 10 letnim praktycznym stażem pracy w marketingu i public relations.
Doświadczenie zdobyła współpracując m.in. ze spółkami giełdowymi, firmami kosmetycznymi, produkcyjnymi i farmaceutycznymi, organizacjami
pozarządowymi, agencjami reklamowymi czy rozgłośnią radiową. Aktualnie zarządza prawie 50 osobowym zespołem pracowników, kilkumilionowym budżetem oraz wielomilionową bazą danych. Odpowiada za komunikację marketingową kilku międzynarodowych oraz
lokalnych marek. Zafascynowana nowoczesnym marketingiem multikanałowym, komunikacją biznesową oraz reklamą. Realizuje cele, planuje
strategie, udoskonala metody, efektywnie wykorzystuje narzędzia.
Trener biznesu – Wyższa Szkoła Bankowa – studia podyplomowe
Mediacje w biznesie – Wyższa Szkoła Bankowa – studia podyplomowe
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna – Uniwersytet Wrocławski – studia magisterskie
Kilkuletnie doświadczenie w realizacji usługi doradczej w obszarze automatyzacji marketingu
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych skryptów oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)