Lean management. Wzrost efektywności firmy - warsztaty praktyczne.
Lean management. Wzrost efektywności firmy - warsztaty praktyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca, kierownicy działów, pracownicy planowania, produkcji i magazynowania
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedza:- Szkolenie pozwala każdemu z uczestników zdobyć podczas zajęć wiedzę na temat koncepcji i głównych zasad metody lean management.
Umiejętności:
- Uczestnik zdobywa w trakcie podstawowe umiejętności w zakresie szczupłego zarządzania, w tym rozpoznawania marnotrawstwa na stanowisku pracy.
Kompetencje społeczne:
- Każdy uczestnik szkolenia podnosi w jego trakcie swój poziom świadomości w zakresie miejsca pracy i otoczenia, w którym zawodowo się znajduje.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa zakres szczupłego zarządzania oraz podstawowe umiejętności w zakresie przygotowania planu wdrożenia szczupłego zarządzania w przedsiębiorstwie lub w procesie. | Kryteria weryfikacji podniesienie poziomu świadomości w zakresie miejsca pracy i otoczenia, w którym zawodowo się znajduje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Wprowadzenie do metody lean management - 2 godz.
- charakterystyka metody lean
- korzyści z wdrożenia metody lean
- bariery we wdrożeniu lean
2. Strategia rozwoju firmy w oparciu o filozofię Kaizen – 2 godz.
- skuteczność małych kroków
- ciągłe dokonywanie zmian na lepsze
- strategia Kaizen
3. Zasady szczupłego zarządzania – 2 godz.
- wybór wartości dla klienta
- identyfikacja strumienia wartości
- przepływ ciągły
- system ssący
- ciągłe doskonalenie
4. Typy marnotrawstwa – 2 godz.
- eliminacja czynności nie dodających wartości
- siedem rodzajów marnotrawstwa
- potencjał pracowników a skuteczność wdrożenia metody lean
Dzień 2
5. Wybrane narzędzia szczupłego zarządzania – 2 godz.
- 5S - pięć elementów: selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodoskonalenie
- kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy
- TPM – 6 wielkich strat, efektywność wykorzystania maszyn i urządzeń
- Kanban
6. Identyfikacja marnotrawstwa w przedsiębiorstwie – 2 godz.
- analiza bieżącej sytuacji w firmie
- czynności nie dodające wartości
- czynności zbędne
7. Plan wdrożenia szczupłego zarządzania w firmie – 2 godz.
- zastosowanie koncepcji lean w odniesieniu do obecnego sposobu działania firmy
- sporządzenie harmonogramu szczupłego zarządzania w firmie
8. Zastosowanie nowych rozwiązań w firmie – 2 godz.
- prezentacja dobrych praktyk
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Tomasz Wira | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Tomasz Wira | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Wira
W obszarze szkoleniowym w zakresie:
* przedsiębiorczości, w tym tworzenie firm, tworzenie strategii i biznes planów, współpracy nauki z biznesem;
* zarządzania: strategiczne/zarządzanie projektami metodami CCPM, PCM; zarządzanie zmianą, doskonalenie w oparciu o Lean Management;
* innowacyjności: w tym rozwój przedsiębiorstw w oparciu o innowacje technologiczne i procesowe,
* funduszów Unii Europejskiej: tematyka dostępnych funduszy UE, metodologii przygotowania wniosków, zarządzanie projektami dofinansowanymi z UE;
* umiejętności miękkich: szkolenia handlowe, z autoprezentacji i komunikacji;
Menedżer praktyk, doradca w zakresie rozwoju i doskonalenia prowadzenia działalności gospodarczej. Działalność biznesową prowadzi od 2003 roku. Zgromadził doświadczenie jako niezależny konsultant w obszarach przygotowania, zarządzania i rozliczania projektów unijnych dla przedsiębiorców, samorządów i rolników. Działał jako agent handlowy MultiBanku i Getin Leasing SA. Prowadzi działalność szkoleniową i pracuje jako menadżer oraz doradca w procesach zmian. W ro
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają teczki, notesy, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie ankiety skierowanej do uczestników przed szkoleniem.
Informacje dodatkowe
WAŻNE!
Karta może zostać dostosowana do diagnozy potrzeb opracowanej do projektu "Akademia Menadżera". Możliwa realizacja szkolenia w formule zamkniętej. Inne terminy do ustalenia - prosimy o kontakt. Możliwa modyfikacja treści i realizacja jedynie części programu.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy
Zapraszamy do kontaktu: 793 489 009; biuro@akatconsulting.pl
- Materiały szkoleniowe w formie papierowej i /lub multimedialnej, w tym ćwiczenia, testy i ankiety.
- Notatnik oraz długopis
- Certyfikat uczestnictwa