Excel dla średniozaawansowanych. Warsztat praktyczny.
Excel dla średniozaawansowanych. Warsztat praktyczny.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy biurowi – księgowość, kary i HR, analitycy
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na poziomie wiedzy:* poszerzenie wiedzy z zakresu pojęć i środowiska programu Microsoft Excel
Na poziomie umiejętności:
* poszerzenie umiejętności tworzenia i edytowania dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym w zakresie operacji na komórkach, formuł i funkcji, formatowania, operacji na zakresach danych, tworzenia wykresów
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się poszerzenie wiedzy z zakresu pojęć i środowiska programu Microsoft Excel | Kryteria weryfikacji Określenie pojęć środowiska Microsoft Excel | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się poszerzenie umiejętności tworzenia i edytowania dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym w zakresie operacji na komórkach, formuł i funkcji, formatowania, operacji na zakresach danych, tworzenia wykresów | Kryteria weryfikacji poszerzenie umiejętności tworzenia i edytowania dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym w zakresie operacji na komórkach, formuł i funkcji, formatowania, operacji na zakresach danych, tworzenia wykresów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program warsztatów
Dzień 1
1. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel
-
elementy okna programu Microsoft Excel
-
wstęgi
-
poruszanie się po arkuszu i skoroszycie
-
dostosowywanie podstawowych elementów środowiska Microsoft Excel
2. Operacje na komórkach
-
wprowadzanie i edycja różnych typów danych
-
kopiowanie i przenoszenie danych
-
wypełnianie komórek seriami danych
-
komentarze – wstawianie, edycja i usuwanie
3. Formuły i funkcje
-
wpisywanie i edycja formuł
-
operatory matematyczne i kolejność działań
-
kopiowanie formuł
-
omówienie trybów adresowania
-
autosuma, średnia, min, max
-
praca z kreatorem funkcji
-
przykłady zastosowań funkcji: matematycznych, logicznych, daty i czasu
Dzień 2
4. Formatowanie
-
liczbowe, walutowe, procentowe, tekstowe, daty
-
obramowanie i kolor tła komórek
-
wbudowane style komórek
-
zmiana koloru czcionek i położenia tekstu w komórce
-
zawijanie tekstu
-
malarz formatów – szybkie formatowanie według wzorca
-
wbudowane style tabel
-
wprowadzenie do formatowania warunkowego
5. Operacje na zakresach danych
-
cechy poprawnego zakresu danych
-
zasady bezpiecznego sortowania
-
Autofiltr – szybkie wybieranie potrzebnych danych
6. Wykresy – graficzne przedstawianie danych
-
korzystanie z Kreatora wykresów
-
dopasowanie typu wykresu do danych
-
modyfikowanie wykresów
7. Przygotowanie dokumentu do wydruku
-
ustawienia strony
-
ustawianie obszaru wydruku
-
tworzenie nagłówka i stopki
-
formatowanie i podział stron do wydruku
-
podgląd i drukowanie zawartości arkusza
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,73 PLN
- Koszt osobogodziny netto157,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Gawlik
2001 Ukończenie studiów magisterskich z zarządzania finansowami 2001 – 2004 praca na uczelni AE Wrocław (w ramach studiów doktoranckich) 2004 – 2007 praca eurobank na stanowiskach specjalistycznych (analityk sprzedaży, analityk produktów, analityk finansowy, kontroler finansowy) 2007-2011 praca Santander Consumer Bank na stanowiskach menadżerskich (kierownik działu informacji zarządczej), 2011-2014 własna firma (Sonarmind Sp. z o.o.) innowacyjna platforma internetowa Business Intelligence dla MŚP 2014-2015 menadżer operacyjny (Topyfi Sp. z o.o.) innowacyjna platforma IoT dla retail do monitorowania zachowań klientów w sklepach 2016-2017 własna firma IT (Ringo Solutions Sp. z o.o)
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu : Studia magisterskie – Zarządzanie finansami Studia podyplomowe – Rachunkowość Studia doktoranckie – Bankowość Doktorat – Analiza ekonometryczna w bankowości
Prowadzenie szkolenia, m.in dla - Santander Consumer Bank - Urzędy gmin południowowschodniej Małopolski (Łącko, Bobowa, Ropa, Sękowa, Łużna) - Credit Suisse - Eurobank - Viessmann - Amazon - Plastic Omnium
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)