Efektywne zarządzanie zespołem
Efektywne zarządzanie zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest: nabycie umiejętności wpływających na wzrost jakości zarządzania ludźmi,zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu komunikacji z zespołem,
poznanie metod podnoszących efektywność pracy zespołów,
analiza indywidualnego stylu zarządzania,
poznanie metod i technik budowania zaangażowania oraz rozwoju pracowników,
zdobycie praktycznej umiejętności motywowania zespołu,
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Sukces każdej firmy zależy od wielu aspektów. Kluczowym czynnikiem są pracownicy i ukryty w nich potencjał. Rolą współczesnego menedżera poza kierowaniem kadrami jest odkrycie drzemiącego w pracownikach potencjału, jego wydobycie oraz zmotywowanie do dalszego rozwoju. Dlatego też perfekcyjny menedżer powinien sięgać wzrokiem za horyzont. Niniejsze szkolenie zainspiruje ambitnych liderów do ciągłego motywowania podwładnych i wykorzystania ich pełnego potencjału.
1. Kluczowa rola menedżera w procesie zarządzania zespołem
- cechy skutecznego menedżera
- sztuka budowania autorytetu lidera
- specyfika kierowania dużą grupą pracowników
- techniki wywierania wpływu
2. Komunikacja w zarządzaniu.
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- podstawowe narzędzia skutecznej komunikacji
- style komunikacji
- asertywność w zarządzaniu
- komunikacja budująca pozytywne relacje w grupie
3. Style zarządzania
- metody zarządzania w zależności od rodzaju zespołu i wykonywanych zadań
- omówienie różnorodnych koncepcji zarządzania wraz z omówieniem ich mocnych stron
- poznanie indywidualnego stylu zarządzania i zdefiniowanie obszarów rozwoju
4. Zarządzanie przez cele – nowa jakość zarządzania
- czym jest zarządzanie przez cele – zasady i kluczowe elementy
- wyznaczanie celów i proces ich planowania
- delegowanie zadań w zarządzaniu przez cele
- kontrola i pomiar realizacji celów
- ocena wyników działania
5. Motywowanie jako narzędzie menedżerskie
- czym jest motywacja i jakie są jej źródła
- co motywuje i demotywuje pracowników
- motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
6. Angażowanie i rozwijanie pracowników (metody i narzędzia)
- coaching jako narzędzie budowania zaangażowania i rozwoju
- planowanie działań rozwojowych
- wpływ postawy menedżera na poziom zaangażowania pracownika (elastyczność, otwartość, zaufanie)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.