Doskonalenie warsztatu prasowego
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Doskonalenie warsztatu prasowego
Numer usługi 2017/03/06/11943/44646
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie umiejętności priorytetyzacji i organizacji pracy, wyznaczenie etapów występujących podczas tworzenia każdego tekstu.Podniesienie umiejętności zbierania informacji.
Nabycie umiejętności jeszcze lepszego określania grupy docelowej, formułowania tematów i przygotowywania treści dla niej interesujących.
Podwyższenie umiejętności w zakresie pisania i redagowania treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Poznanie zasad decydujących o przejrzystości i płynności stylu.
Poznanie zasad edytowania tekstu własnego i cudzego.
Poznanie typowych błędów i sposobów ich unikania.
Zdobycie umiejętności określania własnych słabości i ich przełamywania na każdym etapie procesu pisania.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Warsztaty prasowe to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się gdzie najlepiej zbierać materiały, jak redagować różnego typu teksty na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, jak sprawić, by styl pisania miał tzw. flow. Co więcej, uczestnicy będą mogli podszkolić swoje praktyczne umiejętności pisarskie i edytorskie.
- Podstawowe informacje z zakresu media relations i edytorstwa: terminologia.
- Elementy public relations.
- Jak efektywnie pracować nad tekstem?
- Określenie etapów występujących podczas tworzenia każdego tekstu
- Wyznaczenie zasad organizacji i priorytetyzacji pracy
- Określenie co ułatwia/utrudnia pracę nad tekstem
- Zbieranie informacji – gdzie najlepiej to robić?
- Jak właściwie zbierać potrzebne informacje?
- Identyfikowanie nowoczesnych źródeł informacji
- Kryteria wyznaczania grup docelowych
- Identyfikacja potrzeb grup docelowych
- Sposoby odpowiadania (językiem, stylem pisania) na potrzeby grup docelowych
- Analiza przykładowych tekstów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Wykazanie błędów stylistycznych, merytorycznych w analizowanych tekstach
- Najczęściej pojawiające się błędy – sposoby ich wykrywania i eliminacji
- Określenie cech dobrego tekstu
- Układ treści w poszczególnych typach tekstów
- Tytuł, lead – jak przyciągnąć uwagę czytelnika?
- Poznanie własnego stylu
- Wyznaczniki dobrego stylu
- Jak dopasowywać styl pisania do grupy docelowej?
- Język – jak sprawić, żeby był giętki
- Słowa wytrychy i właściwe sposoby ich używania
- Jak właściwie redagować tekst własny i cudzy
- Znaki edytorskie i sposoby ich używania
- Korekta przykładowych tekstów
- Tworzenie własnych tekstów na użytek komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
4. Przygotowanie do tworzenia tekstu
5. Grupa docelowa
6. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna:
7. Styl
8. Korekta i adjustacja tekstu
9. Warsztat pisarski
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22/
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532