Metody komunikacji z Klientem w procesie budowania pozytywnego Customer Experience
Metody komunikacji z Klientem w procesie budowania pozytywnego Customer Experience
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez Uczestników umiejętności rozpoznawania emocji Klienta i reagowania na nie adekwatnie do sytuacji w celu budowania pozytywnej sumy doświadczeń Klienta w kontakcie z firmą (Customer Experience);Poznanie przez Uczestników ćwiczeń umożliwiających wykorzystanie potencjału głosu w procesie wpływania na Klienta;
Nabycie przez Uczestników umiejętności wykorzystania metody lejka w procesie gromadzenia informacji o trudnościach Klienta;
Nabycie przez Uczestników umiejętności formułowania komunikatów językiem pozytywnym;
Nabycie przez Uczestników umiejętności wykorzystania reguł wpływu społecznego w procesie budowania relacji z Klientem i tworzenia pozytywnego Customer Experience
Nabycie przez Uczestników podstawowej wiedzy i umiejętności koniecznych do efektywnego zarządzania stroną firmową na portalu społecznościowym (facebook);
Wypracowanie przez Uczestników przy pomocy trenera modelu miękkiej windykacji.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
W trakcie szkolenia uczestnicy, podczas wykonywania angażujących zadań, nabędą podstawy konieczne do rozwijania w codziennej pracy umiejętności potrzebnych do zapewnienia Klientowi pozytywnych doświadczeń (Customer Experience). Uczestnicy poznają szerokie spektrum narzędzi umożliwiających budowanie satysfakcji Klienta z kontaktu – od własnego głosu (spójności intonacji z treścią komunikatu, barwa głosu i tempo wypowiedzi) poprzez umiejętne wykorzystanie pytań i wdrożenie języka pozytywnego przy przekazywaniu wytycznych, aż po budowanie relacji w oparciu o wykorzystanie reguł wpływu społecznego. W trakcie szkolenia pojawi się drugi trener – specjalista w zakresie komunikacji marketingowej z kilkuletnim doświadczeniem, który poruszy kwestie związane z merytorycznymi, kreatywnymi, a także technicznymi stronami funkcjonowania marki w Social Media. Da odpowiedź na podstawowe (jak i zaawansowane) pytania, jakie powinny zadać sobie osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy w mediach społecznościowych, m.in.:
- W jaki sposób należy prowadzić stronę firmy na Facebooku tanio, przyjemnie i efektywnie?
- Jakie są sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów/klientów/partnerów biznesowych?
- W jaki sposób powinna wyglądać interakcja między firmą, a użytkownikami Facebooka, i jakimi prawami się rządzi?
- Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami/komentarzami na Facebooku, i kiedy te sytuacja stają się „kryzysowymi”?
- W jaki sposób sprawić, aby „sytuacja kryzysowa” stała się niezastąpionym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy?
W ostatniej części szkolenia, wspólnie z trenerem, uczestnicy skoncentrują się na opracowaniu metod umożliwiających zwiększenie procenta Klientów, którzy w terminie regulują należności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.