Stabilność emocjonalna a efektywność w pracy - on-line. Jak utrzymać opanowanie, żeby nie tracić jakości działania.
Możliwość dofinansowania
Stabilność emocjonalna a efektywność w pracy - on-line. Jak utrzymać opanowanie, żeby nie tracić jakości działania.
Numer usługi 2025/12/27/197350/3229532
2 500,00 PLN
brutto
2 500,00 PLNnetto
156,25 PLNbrutto/h
156,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa
- pracownicy i liderzy pracujący w intensywnym tempie
- osoby narażone na sytuacje stresowe i odpowiedzialne decyzje
- członkowie zespołów obsługujących klientów, projekty, sprawy trudne
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat PN-EN ISO/IEC 17021-1:2015-09
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój umiejętności utrzymywania stabilności emocjonalnej w sytuacjach presji, kryzysu czy konfliktu oraz podejmowania decyzji bez „zalewania emocjonalnego”.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje własne reakcje stresowe | Kryteria weryfikacji Opisuje typowe wzorce reakcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki stabilizacji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji Poprawnie wykonuje min. 2 techniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje własny protokół reagowania w sytuacjach trudnych | Kryteria weryfikacji Tworzy protokół zawierający konkretne kroki postępowania | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Cel biznesowy
Ograniczenie strat wynikających z impulsywnych reakcji, eskalacji konfliktów i spadku jakości pracy pod wpływem emocji.Efekt usługi
Efekt biznesowy:
Powstaje Protokół Reagowania Pod Presją – indywidualny, praktyczny schemat zachowania w sytuacjach stresujących i konfliktowych.
Kryteria:
- protokół zawiera etapy reakcji (zatrzymanie, regulacja, działanie)
- odnosi się do realnych sytuacji zawodowych uczestnika
- uczestnik deklaruje jego wykorzystanie w codziennej pracy
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metody:
- ocena protokołu przez trenera–walidatora
- obserwacja ćwiczeń symulacyjnych
- ankieta wdrożeniowa
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Szkolenie wspiera rozwój umiejętności radzenia sobie z emocjami w sytuacjach stresujących i konfliktowych. Uczestnicy ćwiczą techniki utrzymywania opanowania, co przekłada się na większą jakość i bezpieczeństwo współpracy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 15
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie, cele, kontrakt | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Emocje i stres a efektywność pracy | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Jak reaguję pod presją? – autodiagnoza | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Techniki stabilizacji emocjonalnej (oddech, ciało, myśli) | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Przerwa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Podejmowanie decyzji pod presją – jak uniknąć pochopnych reakcji | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Trudne sytuacje w praktyce – scenki, przykłady | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Projektowanie Protokółu Reagowania Pod Presją | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przećwiczenie protokołu – odgrywanie sytuacji | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Przerwa | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Podsumowanie, omówienie wdrożeń, walidacja | Prowadzący Trener | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener
Trener posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dobrostanu psychicznego, zarządzania stresem, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju kompetencji psycho-społecznych. Od lat współpracuje z organizacjami szkoleniowymi, instytucjami publicznymi i firmami prywatnymi, realizując programy podnoszące dobrostan pracowników oraz liderów. Łączy profesjonalne przygotowanie merytoryczne z praktyką pracy rozwojowej, wykorzystując metody aktywne, elementy coachingu i najnowsze ustalenia z obszaru psychologii pozytywnej. Uczestnicy szczególnie cenią jego/jej umiejętność przekładania teorii na realne działania w miejscu pracy oraz tworzenia bezpiecznej atmosfery sprzyjającej refleksji i zmianie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały
- karty autodiagnostyczne reakcji pod stresem
- zestaw technik stabilizacji emocjonalnej
- szablon Protokółu Reagowania Pod Presją
- certyfikat ukończenia
Warunki uczestnictwa
Osoby pełnoletnie
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany dostęp do internetu
Kontakt
Kontakt
ANNA ANDRZEJCZAK
E-mail
anna.andrzejczak@akademia.si
Telefon
(+48) 792 255 699