Zarządzanie stresem i emocjami w relacjach oraz asertywna komunikacja
Zarządzanie stresem i emocjami w relacjach oraz asertywna komunikacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa dedykowana osobom dorosłym, które z własnej inicjatywy chcą podnieść i rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji i zarządzania stresem, a także pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z możliwością zmiany na umowę o pracę, którzy chcą rozwinąć kompetencje w zakresie asertywnej komunikacji i zarządzania stresem w relacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji18-03-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji Uczestników z zakresu asertywnej komunikacji i zarządzania stresem. Uczestnicy nabędą kompetencje z zakresu konstruktywnego wyrażania swoich odczuć i emocji, przyjmowania krytyki, budowania relacji bez intencji ranienia innych. Poznają i przećwiczą techniki, które pozwolą im samodzielnie radzić sobie z przyczynami i objawami stresu. Przećwiczą techniki, które uspokoją napięcia w ciele i nauczą się, jak konstruktywnie panować nad stresem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Poprawnie definiuje strategie zachowań ludzkich | Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje wzory zachowań, style komunikacyjne, postawy życiowe jako asertywne, agresywne i uległe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Poprawnie stosuje techniki zachowań asertywnych w relacjach interpersonalnych | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje i nazywa na bazie case study techniki komunikacji asertywnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady konstruktywnej reakcji na krytykę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje konstruktywne sposoby określania własnych granic | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Odróżnia asertywne wyrażanie własnych emocji od innych stategii zachowań ludzkich | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje techniki asertywnego odmawiania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Poprawnie definiuje mechanizmy odpowiadające za stres | Kryteria weryfikacji Wymienia trzy mózgi człowieka i dopasowuje do nich strategie zachowań ludzkich | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia pułapki fałszywego myślenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Poprawnie korzysta z języka transformacji | Kryteria weryfikacji Zmienia komunikaty oparte o emocje na komunikaty konstruktywne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki konstruktywnej reakcji w sytuacji stresowej | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje technik relaksacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki budowy pewności siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje mentalne reakcje na stres | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Formułuje afirmacje | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I - Trening asertywnej komunikacji
- Jaki jestem – autodiagnoza poziomu asertywności
- Asertywność: wartości, postawa, komunikacja, strategie
- Strategie zachowań ludzkich
- Asertywność w relacjach interpersonalnych
- Moje osobiste asertywne prawa
- Trening asertywnej komunikacji
- Asertywne odmawianie w praktyce
- Asertywne wyrażanie trudnych emocji
- Asertywne przyjmowanie krytyki
Dzień II - Trening radzenia sobie ze stresem i emocjami
- Podstawy naukowe: objawy, fizjologia, rodzaje stresu
- Wpływ stresu na człowieka
- Autodiagnoza stanu obecnego
- Trzy mózgi człowieka a strategie zachowań ludzkich
- Zarządzanie myśleniem- jak budować własną elastyczność
- 10 pułapek fałszywego myślenia
- Jak język tworzy rzeczywistość
- Słownik transformacji – potęga spokoju i humoru
- Emocje i ich rola w funkcjonowaniu człowieka
- Techniki relaksu: w poszukiwaniu wewnętrznej równowagi
- Techniki wzmacniające pewność siebie
- Mentalne reakcje na stres - optymizm, skupienie, elastyczność
- Afirmacje i wdzięczność – narzędzie radzenia sobie ze stresem
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min), w tym 12 godzin stanowi część praktyczna, 7 godzin część teoretyczna, 1 godzinę walidacja. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi.
Walidacja
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie, co zapewnia rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzany będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. W harmonogramie szkolenia został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Jaki jestem – autodiagnoza poziomu asertywności | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Asertywność: wartości, postawa, komunikacja, strategie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Strategie zachowań ludzkich | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Asertywność w relacjach interpersonalnych | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Moje osobiste asertywne prawa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Trening asertywnej komunikacji | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Asertywne odmawianie w praktyce | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Asertywne wyrażanie trudnych emocji | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Asertywne przyjmowanie krytyki | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Podstawy naukowe: objawy, fizjologia, rodzaje stresu | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Wpływ stresu na człowieka | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Autodiagnoza stanu obecnego | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Trzy mózgi człowieka a strategie zachowań ludzkich | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Zarządzanie myśleniem- jak budować własną elastyczność | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 10 pułapek fałszywego myślenia | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Jak język tworzy rzeczywistość | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Słownik transformacji – potęga spokoju i humoru | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Emocje i ich rola w funkcjonowaniu człowieka | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Techniki relaksu: w poszukiwaniu wewnętrznej równowagi | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Techniki wzmacniające pewność siebie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Mentalne reakcje na stres - optymizm, skupienie, elastyczność | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Afirmacje i wdzięczność – narzędzie radzenia sobie ze stresem | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 22-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Grabowska-Maleszko
W portfolio posiadam ponad 3200 godzin coachingu, w tym ok. 80% z kadrą zarządzającą niższego i wyższego szczebla oraz ponad 3400 godzin przeprowadzonych szkoleń z kompetencji menedżerskich, sprzedaży i obsługi klienta.
W pracy wykorzystuję własne doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Prowadzę projekty łączące coaching, mentoring i szkolenia. Do budowania skutecznych strategii działania wykorzystuję wiedzę na temat efektywności osobistej, motywacji i neurolingwistyki. Pracuję w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Specjalizacja: efektywność osobista i menedżerska, budowanie pewności siebie, skuteczna komunikacja w biznesie i relacjach międzyludzkich, zarządzanie komunikacją w organizacji, obsługa trudnego klienta, budowanie pewności siebie i siły wewnętrznej, asertywność i asertywne zarządzanie, zarządzanie stresem, trening mentalny i techniki automotywacji, mistrz sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, kierowanie zespołem, coaching w pracy menedżera, profesjonalna rekrutacja.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu materiały szkoleniowe w postaci zeszytu ćwiczeń i długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycie przewidzianych dla usługi efektów uczenia się kompetencji poprzez pozytywny wynik z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Walidacja:
- Uczestnik musi dysponować urządzeniem z dostępem do internetu, np. komputerem, tabletem lub smartfonem, umożliwiającym wypełnienie testu online za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
- Zalecane jest korzystanie z aktualnej wersji popularnych przeglądarek internetowych (np. Google Chrome, Firefox, Edge), które wspierają poprawne działanie testu.
- Konieczny jest stabilny dostęp do sieci internetowej gwarantujący płynne przesyłanie danych oraz umożliwiający wykonanie testu bez przerw.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zwalnia się od podatku VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, które są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, a także świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związanych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja