Szkolenie z metody Feldenkraisa – drugi segment - Integracja Świadomości i Ruchu: Pierwsze Umiejętności Praktyczne
Szkolenie z metody Feldenkraisa – drugi segment - Integracja Świadomości i Ruchu: Pierwsze Umiejętności Praktyczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy wszystkie osoby, które pracują z klientami lub pacjentami dorosłymi, dziećmi, osobami pełnosprawnymi oraz z niepełnosprawnością, lub chcą poznać metodę Feldenkraisa dla własnych potrzeb. Grupę docelową stanowią m.in. lekarze, fizjoterapeuci, inni specjaliści od ruchu i wellness, opiekunowie osób ze specjalnymi potrzebami, osoby w osobistej podróży: wszyscy ciekawi samopoznania, pragnący poprawić swoją postawę, łatwość ruchu i ogólne samopoczucie dzięki wyrafinowanej i wspierającej metodzie.
Usługa również adresowana dla uczestników projektów: Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Odradzamy udział w szkoleniu, jeśli doświadczasz:
· Nieustabilizowanych problemów zdrowia fizycznego - jakiegokolwiek stanu, który jest przeciwwskazaniem do ruchu lub uniemożliwia komfortowy udział w łagodnych ćwiczeniach na podłodze.
· Poważnych, nieleczonych wyzwań zdrowia psychicznego.
· Aktywnego uzależnienia od substancji.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi78
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do obserwacji wzorcow ruchu w pracy z drugą osobą w kontekście metody Feldenkraisa, obejmujących analizę lekcji ATM oraz wprowadzenie do praktyki FI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę i wpływ zmysłów na ruch. | Kryteria weryfikacji Wymienia 3 teleceptory i ich rolę w organizacji i orientacji naszego ruchu w przestrzeni. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykonuje prosty ruch (np. skręt głowy) i opisuje towarzyszące mu doznania sensoryczne (np. przesunięcie ciężaru na podłodze, wydłużenie/skrócenie w boku/żebrach, prowadzenie ruchu przez oczy, napięcie toniczne w szyi). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje, w jaki sposób Metoda Feldenkraisa poszerza obraz samego siebie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje 3 filary, które tworzą obraz siebie (dziedziczenie, wychowanie i środowisko, samo uczenie). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje, w jaki sposób ATM pomaga w samopoznaniu i modyfikacji obrazu samego siebie i postrzegania granic własnych możliwości. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowę i funkcję przepony oraz opisuje jej podwójną rolę: oddechową i stabilizacyjną. | Kryteria weryfikacji Opisuje budowę przepony i w jaki sposób przepona jest połączona ze szkieletem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Na podstawie przeprowadzonych ATM wymień i opisuje kierunki ruchu podczas oddechu i ich rolę w stabilizacji całego tułowia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje rolę oddechu w ruchu i organizacji człowieka. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia jak wzorce oddechowe są powiązane ze stanami emocjonalnymi, wysiłkiem i organizacją ruchu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Na podstawie obserwacji innych uczestników (skoncentrowanej na ich wzorcach oddechowych) opisuje bezocenowo ruch towarzyszący oddychaniu, zróżnicuje objętość ruchu, porównuje strony ciała, lokalizacje, timing… | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje ruch jako narzędzie do uczenia się, a nie jako cel sam w sobie. | Kryteria weryfikacji Opisuje, dlaczego wolny ruch z minimalnym wysiłkiem jest bardziej efektywny w nauce nowej umiejętności niż wielokrotne powtarzanie jej z pełna silą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia dwa kluczowe elementy pedagogiczne ATM (zredukuj wysiłek, zwolnij, skup się na procesie a nie na celu, obserwuj oddychanie…). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje różnice w ruchu pomiędzy dwoma uczestnikami, którzy robili ten sam ruch, a wykonywali go inaczej - na podstawie fragmentu ATM. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa odbędzie się w formie stacjonarnej.
Liczba godzin dydaktycznych (45 min) na osobę to 73 + 5 godziny dydaktyczne (45 min) na walidację (napisanie testu i zadań opisowych, weryfikację i tłumaczenie tekstu - walidator porozumiewa się w jęz. angielskim).
Na 73 godzin zajęć składają się 25 godzin praktyki i 47 godziny teorii. Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Ramowy program usługi:
- Rola zmysłów – jak zmysły organizują ruch - lepsza integracja zmysłów dla optymalnej organizacji ruchu
- Poszerzenie obrazu własnego
- Anatomia i funkcja przepony – budowa, kierunki ruchu oraz jej rola w oddychaniu i stabilizacji posturalnej
- Wpływ oddechu na działanie człowieka
- Wykorzystanie ruchu w ATM do nauki poprzez doświadczanie
Test walidacyjny oraz zadania opisowe odbędzie się ostatniego dnia i zostanią ocenione przez walidatora w ciągu 7 dni. Test walidacyjny zostanie fizycznie przeprowadzony przez Agnieszkę Henke - koordynatora grupy. Wyniki testu i zadań opisowych będą przetłumaczone na język angielski, przekazane osobie walidującej, zweryfikowane przez nią w jej miejscu pracy a następnie jej komentarze będą przetłumaczone z powrotem na język polski i przesłane do koordynatora grupy.
Opis warunków organizacyjnych szkolenia:
- sala szkoleniowa będzie wyposażona w rzutnik i sprzęt do nagrywania audio oraz video
- trener porozumiewa się w języku angielskim, ale na sali przez cały czas trwania usługi będzie obecny tłumacz i przełoży treści na język polski.
- na sali będą obecni asystenci, w przypadku gdy liczba uczestników przekroczy 32.
Do obowiązków asystenta/asystentki należą:
• prowadzenie codziennie do 2 godzin FI przez 8 dni segmentu
• sprawdzanie obecności studentów
• sporządzanie protokołów i przekazywanie ich administracji oraz kolejnemu trenerowi w celu zapewnienia ciągłości
• prowadzenie do 8 godzin ATM na segment
• wspieranie studentów w procesie nauki FI, prowadzenie superwizji i ewentualnie prowadzenie rozmów grupowych
• pełnienie funkcji łącznika i pośrednika w wymianie informacji między trenerami oraz wspieranie trenerów
• Prowadzenie rozmów ze studentami i wspieranie ich
• Bycie do dyspozycji praktyków w razie pytań
• Uczestnictwo w regularnych spotkaniach zespołu
Na salę każdy z uczestników przyniesie swoją matę i dwa koce, poduszkę oraz ręcznik. Zajęcia praktyczne i teoretyczne odbywają się na podłodze. Podczas zajęć teoretycznych uczestnicy mogą leżeć na swojej macie lub siedzieć (dlatego lepiej mieć poduszkę).
Metody dydaktyczne – Eksploracja ruchu w pewnych określonych ramach i parametrach bez naśladowania i bez dawania przykładów. Praca grupach na bazie zadanego tematu, która prowadzi do zrozumienia konceptu przez własne doświadczenie. Wyobrażanie sobie własnego ruchu w relacji do wyobrażonego obiektu. Minimalizacja prawa grawitacji. Eksplorowanie prawa grawitacji. Zamiast zapamiętania sekwencji ruchu – eksploracja różnych punktów inicjacji ruchu i eksperymentacja kolejności.
Ogólny temat szkolenia: rozwinięcie umiejętności obserwacji ruchu oraz podstawowych kompetencji w pracy z drugą osobą w kontekście metody Feldenkraisa, obejmujących analizę lekcji ATM oraz wprowadzenie do praktyki FI.
Dzień 1
Powitanie, sprawy organizacyjne, przedstawienie się uczestników.
Powrót do Metody Feldenkrasia . do wewnętrznej samoobserwacji, kontynuacja podróży samopoznania.
· ATM: Toczenie głowy między dłońmi.
Przypomnienie poprzedniego segmentu poprzez ruch, dyskusja nad pracą domową.
· ATM: Praca z ręką dominującą.
Dzień 2
Obserwacja siebie i swoich zmysłów.
· ATM: Toczenie głowy z jednoczesnym przyciąganiem kolana, w tym obserwacje uczestników nawzajem w małych grupach.
· Wykład: Teleceptory
· Praca grupowa: Dyskusja w małych grupach na temat wykładu i dzielenie się spostrzeżeniami z wszystkimi na forum.
· ATM: Lekcja oddechu („spawanie przez oddech”).
Dzień 3
Nauka o integracji sensorycznej: jak użycie oczu wpływa na ruch i tonus ciała.
· ATM: Demonstracja tonicznych odruchów szyjnych: skręty głowy, eksploracja ruchów gałek ocznych.
Wykład: Anatomia oddychania.
· ATM: Lekcja ruchów oddechowych „żołądek i klatka piersiowa pierwsze”. · Wykład: Anatomia przepony, jej funkcja w odniesieniu do oddychania i szkieletu. · Grupy: Obserwacja ruchów oddechowych w parach, wyczuwanie poprzez dotyk.
Dzień 4
Rozmowa: Zasady pedagogiki nauczania lekcji ruchu.
· Praca domowa: Zastanów się, jak chodzenie po lodzie zmienia Twój nawykowy wzorzec. Co dzieje się z sekwencją ruchu, organizacją, uwagą, ruchami gałek ocznych?
· ATM: „Ruch robaczkowy” („gąsienica”) w pozycji leżącej na plecach i na brzuchu. ·
· Praca grupowa: Uczcie się nawzajem fragmentów ATM z Segmentu 1.
· Wykład: Sporządzenie listy zasad, których używamy w nauczaniu ATM.
Dzień 5
Uważność w działaniu: umiejętność kierowania uwagą i dekonstruowania sekwencji ruchowych.
· ATM: Ruchy oczu z toczeniem.
· Praca grupowa: Zapiszcie kroki konkretnej lekcji ATM, jak prowadzicie uwagę.
· Praca grupowa: Uczcie się nawzajem fragmentów ATM.
· ATM: „Cztery Punkty”.
· Praca grupowa: Dyskusja nad pracą domową „Chodzenie po lodzie”.
Dzień 6
Indywidualność w wykonywaniu ruchu - różnorodność wariacji w ruchu: docenianie funkcjonalnych różnic między ludźmi i w obrębie jednej osoby pomiędzy dwoma stronami (asymetrii indywidualnej).
· ATM: Leżenie na brzuchu, ruchy stóp.
· Praca grupowa: Obserwujcie nawzajem swoje ruchy, różnice między ludźmi, różnice u jednej osoby pomiędzy dwiema stronami ciała.
· ATM: „Chanukia” (świecznik).
· Rozmowa: Efekty ATM są różne dla każdej osoby.
Dzień 7
Wprowadzenie do Integracji Funkcjonalnej (FI).
· ATM: „Głowa i odbyt do tyłu”.
· Zajęcia praktyczne - wprowadzenie do Funkcjonalnej Integracji FI: Unoszenie nogi, połączenie nogi i miednicy.
· Rozmowa: zbieranie wrażeń i obserwacji z zajęć praktycznych, samoorganizacja w FI.
· Wideo: „The Man Who Lost His Body” (Człowiek, który stracił swoje ciało), dyskusja o organizacji Iana do działania.
Dzień 8
· ATM: „Cztery Punkty” – wersja osobista.
· Zajęcia praktyczne FI: Pokaz z osobą i szkieletem; praktyka kontaktu szkieletowego, rotacja nogi w stawie biodrowym na brzuchu i na plecach; użycie rolek i podparcia pod głowę.
· ATM: Oddech.
· Rozmowa: Używanie ruchu jako pytań; wstępnie nie mieszamy Metody Feldenkraisa z własną profesją.
Dzień 9
Utrwalanie i integrowanie nauki poprzez praktykę, informację zwrotną i powtarzaną obserwację.
· ATM: Przenoszenie nóg w leżeniu na brzuchu.
· ATM: Głowa i jama ustna.
· Praca grupowa: Jak poszła lekcja, co wyczuliście i odkryliście.
· Zajęcia praktyczne FI: Na brzuchu, toczenie nogi, wyjaśnianie połączenia z miednicą.
· ATM w małych grupach: Toczenie głowy między dłońmi, obserwacja wzajemna.
Dzień 10
Synteza i kontynuacja: przegląd tematów segmentu i organizacja grup studyjnych do dalszej nauki.
· ATM: Toczenie głowy i wstawanie.
· Praca grupowa: Dyskutujcie o swoim indywidualnym postępie, jaki był temat tego segmentu.
· Rozmowa: Podzielcie się informacjami zwrotnymi na temat tego segmentu.
· ATM: Toczenie się na łokciach i kolanach.
· Praca domowa: Dyskutujcie w grupach studyjnych o rozdziałach z książki, spiszcie i nauczcie się nawzajem lekcji z tego segmentu.
Ankieta i test walidacyjny oraz zadania opisowe.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Powitanie, sprawy organizacyjne, przedstawienie się uczestników. Powrót do Metody Feldenkrasia . do wewnętrznej samoobserwacji, kontynuacja podróży samopoznania. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Przypomnienie poprzedniego segmentu poprzez ruch, dyskusja nad pracą domową. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Obserwacja siebie i swoich zmysłów. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Teleceptory. Dyskusja w grupach. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Nauka o integracji sensorycznej: jak użycie oczu wpływa na ruch i tonus ciała. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Anatomia oddychania. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Zasady pedagogiki nauczania lekcji ruchu. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Sporządzenie listy zasad, których używamy w nauczaniu ATM. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Uważność w działaniu: umiejętność kierowania uwagą i dekonstruowania sekwencji ruchowych. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Dyskusja nad pracą domową „Chodzenie po lodzie”. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Indywidualność w wykonywaniu ruchu - różnorodność wariacji w ruchu: docenianie funkcjonalnych różnic między ludźmi i w obrębie jednej osoby pomiędzy dwoma stronami (asymetrii indywidualnej). | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Efekty ATM są różne dla każdej osoby. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Wprowadzenie do Integracji Funkcjonalnej (FI). | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Wrażenia i obserwacje z zajęć praktycznych, samoorganizacja w FI. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Zajęcia praktyczne FI: Pokaz z osobą i szkieletem; praktyka kontaktu szkieletowego, rotacja nogi w stawie biodrowym na brzuchu i na plecach; użycie rolek i podparcia pod głowę. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Używanie ruchu jako pytań. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Utrwalanie i integrowanie nauki poprzez praktykę, informację zwrotną i powtarzaną obserwację. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Zajęcia praktyczne FI: Na brzuchu, toczenie nogi, wyjaśnianie połączenia z miednicą. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Synteza i kontynuacja: przegląd tematów segmentu i organizacja grup studyjnych do dalszej nauki. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 ATM: Toczenie się na łokciach i kolanach. Praca domowa: Dyskusja w grupach studyjnych o rozdziałach z książki, spiszcie i nauczcie się nawzajem lekcji z tego segmentu. | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Ankieta, zadania opisowe i test walidacyjny | Prowadzący Monika Praxmarer | Data realizacji zajęć 22-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja - ocena testow i zadań opisowych, tlumaczenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 334,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 81,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 66,03 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Praxmarer
Monika ukończyła również pierwszy program szkoleniowy JKA w 2013 roku. Od tego czasu praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami jest dla niej bardzo ważna.
Monika została asystentką trenera w 2014 roku, a trenerem w 2023 roku. Pracowała w programach szkoleniowych w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Czechach i Chinach. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała ponad 1200 godzin szkoleń z zakresu metody Feldenkraisa (jako asystentka i trenerka).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
brak materiałów
Informacje dodatkowe
Od 32 osób w grupie organizator zapewni dodatkowego asystenta.
Usługa może być zwolniona z VAT, jeśli zaistnieją następujące okoliczności:
1) Art. 113 ust. 1 ustawy o VAT:
„Zwalnia się od podatku sprzedaż dokonywaną przez podatników, u których wartość sprzedaży nie przekroczyła łącznie w poprzednim roku podatkowym kwoty 200 000 zł. Do wartości sprzedaży nie wlicza się kwoty podatku.”
lub
2) na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień Rozdział 2 par. 3 ust. 1 pkt 14 w przypadku otrzymania przez przedsiębiorcę dofinansowania na niniejszą usługę dla konkretnego uczestnika w wysokości co najmniej 70%.
„Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych
bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Na salę każdy z uczestników przyniesie swoją matę i dwa koce, poduszkę oraz ręcznik.