Opiekun pacjenta cz. 2 - Rozwój Inteligencji komunikacji z pacjentem - szkolenie
Możliwość dofinansowania
Opiekun pacjenta cz. 2 - Rozwój Inteligencji komunikacji z pacjentem - szkolenie
Numer usługi 2025/12/16/13390/3216305
1 870,00 PLN
brutto
1 870,00 PLNnetto
133,57 PLNbrutto/h
133,57 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Grupa docelowa usługi
personel stomatologiczny
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie charyzmy i inteligencji emocjonalnej opiekuna pacjenta poprzez doskonalenie umiejętności budowania wiarygodnej, spójnej i empatycznej postawy, świadomego wykorzystywania technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz tworzenia głębokiej motywacji pacjenta opartej na wartościach i tożsamości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwija spójną i charyzmatyczną postawę opiekuna pacjenta | Kryteria weryfikacji potrafi zbudować relację z pacjentem, łącząc troskę i empatię ze zdolnością do motywowania,świadomie wykorzystuje mowę ciała i elementy komunikacji niewerbalnej, w scenkach i ćwiczeniach prezentuje spójność między komunikatami werbalnymi i niewerbalnymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zaawansowane techniki komunikacji w pracy z pacjentem | Kryteria weryfikacji posługuje się wybranymi środkami stylistycznymi, które budują świadomość pacjenta dotyczącą potrzeby leczenia,wykorzystuje storytelling w rozmowie, dopasowując go do sytuacji i potrzeb pacjenta, stosuje techniki komunikacji interpersonalnej w ćwiczeniach praktycznych, uzyskując informację zwrotną od trenera i grupy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje głęboką motywację pacjenta opartą na wartościach i tożsamości | Kryteria weryfikacji formułuje komunikaty odwołujące się do wartości i tożsamości pacjenta,w ćwiczeniach potrafi przeprowadzić rozmowę motywującą do podjęcia wysiłku w kierunku leczenia, dokonuje autorefleksji na podstawie kwestionariusza wdrożeń, identyfikując elementy wymagające dalszej pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ten rozwojowy warsztat koncentruje się wokół zagadnienia rozwoju inteligencji komunikacji z pacjentem. Uczestnicy mają przestrzeń, aby opowiedzieć o swoich dotychczasowych doświadczeniach i pod okiem trenera przećwiczyć te elementy, które w praktyce stanowią dla nich trudność.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 870,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 870,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 133,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 133,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Mariusz Oboda
Jest założycielem OBODA Group i twórcą jej projektów szkoleniowych. Na swojej drodze zawodowej od 1993 r. jest związany ze stomatologią. Stworzył 3 przychodnie stomatologiczne, którymi z sukcesem zarządzał przez kilkanaście lat. Od 21 lat uczy się psychologii, coachingu i trenerstwa od wybitnych psychologów i coachów. Jest certyfikowanym trenerem NLP, posiada certyfikat Master Practicioner in Art of NLP, nadany przez amerykańskie stowarzyszenie The Society of NLP i Instytut Psychoterapii. Jako jeden z kilkudziesięciu coachów w Polsce posiada akredytację największej międzynarodowej organizacji coachingowej ICF
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe skrypt
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych
Adres
Adres
al. Aleje Jerozolimskie 65/79
02-017 Warszawa
woj. mazowieckie
Centrum Konferencyjne Golden Floor
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Marlena Majewska
E-mail
marlena.majewska@oboda.pl
Telefon
(+48) 601 370 962