Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji18-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest wykształcenie kompetencji językowej i komunikacyjnej umożliwiającejporozumiewanie się w języku angielskim w różnorodnych sytuacjach życiowych obejmujących życie
społeczne i zawodowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza1. Stosuje słownictwo związane z codziennymi sytuacjami (np. przedstawianie się, rodzina, zakupy, podróże, praca, pogoda). 2. Rozróżnia struktury gramatyczne języka angielskiego, takie jak czasy teraźniejsze, pytania, liczby mnogie, zaimki i przymiotniki. 3. Rozróżnia podstawowe dźwięki języka angielskiego i zasady ich wymowy. 4. Stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe i form komunikacji w prostych sytuacjach życia codziennego. | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje słownictwo związane z codziennymi sytuacjami• poprawnie dobiera słowa i zwroty w prostych dialogach dotyczących życia codziennego, • używa podstawowego słownictwa w krótkich wypowiedziach ustnych lub pisemnych, • rozpoznaje znaczenie wyrazów w kontekście krótkich tekstów lub rozmów. 2. Rozróżnia struktury gramatyczne języka angielskiego • identyfikuje poprawne formy gramatyczne w zdaniach, • odróżnia konstrukcje zdań oznajmujących, pytających i przeczących, • stosuje właściwe formy gramatyczne w prostych zdaniach i dialogach. 3.Rozróżnia podstawowe dźwięki języka angielskiego i zasady ich wymowy • wymawia podstawowe słowa z zachowaniem prawidłowych dźwięków i akcentu, • rozpoznaje różnice między podobnie brzmiącymi wyrazami, • stosuje podstawowe zasady wymowy w trakcie czytania i mówienia. 4. Stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe i formy komunikacji w prostych sytuacjach życia codziennego • reaguje adekwatnie w krótkich dialogach (np. powitania, pożegnania, podziękowania), • stosuje właściwe formy zwrotów w zależności od sytuacji i rozmówcy, • rozumie znaczenie i kontekst użycia podstawowych zwrotów grzecznościowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętności1. Komunikuje się w prostych, rutynowych sytuacjach dnia codziennego (np. zamawia posiłek, kupuje bilet, pyta o drogę). 2. Przedstawia siebie, swoją rodzinę, miejsce zamieszkania, zainteresowania i plany. 3. Rozumie krótkie, proste wypowiedzi ustne i pisemne, takie jak ogłoszenia, e-maile, notatki, dialogi. 4. Pisze krótkie wiadomości i e-maile z użyciem podstawowego słownictwa i prostych struktur gramatycznych. 5. Czyta na głos proste teksty, zachowując podstawowe zasady wymowy i intonacji. | Kryteria weryfikacji 1. Komunikuje się w prostych sytuacjach dnia codziennego– formułuje krótkie wypowiedzi, reaguje adekwatnie, utrzymuje prosty dialog. 2. Przedstawia siebie i bliskie osoby – opisuje siebie, rodzinę i zainteresowania w prostych zdaniach, z użyciem podstawowego słownictwa. 3. Rozumie krótkie wypowiedzi ustne i pisemne – rozpoznaje główny sens, kluczowe informacje i znane wyrażenia w prostych tekstach. 4. Pisze krótkie wiadomości i e-maile – tworzy proste, poprawne językowo teksty zgodne z tematem, używając właściwych zwrotów. 5. Czyta na głos proste teksty – odczytuje płynnie z poprawną wymową i podstawową intonacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne1. Uświadamia sobie znaczenie języka angielskiego w codziennej komunikacji i w kontaktach międzynarodowych. 2. Wykazuje otwartość i motywację do dalszego rozwoju językowego. 3. Współpracuje w parach i grupie podczas ćwiczeń komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji 1. Uświadamia sobie znaczenie języka angielskiego– odnosi naukę języka do codziennych sytuacji i komunikacji z innymi. 2. Wykazuje otwartość i motywację do nauki – aktywnie uczestniczy w zajęciach, podejmuje próby komunikacji, reaguje pozytywnie na wskazówki trenera. 3. Współpracuje w parach i grupie – uczestniczy w ćwiczeniach zespołowych, wspiera innych i przestrzega zasad pracy w grupie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie łączy zalety metody bezpośredniej i komunikacyjnej. Metoda bezpośrednia pozwala słuchaczowi opanować najważniejsze umiejętności językowe – mówienie oraz rozumienie ze słuchu – w szybki i atrakcyjny sposób. Metoda komunikacyjna pomaga utrwalić angielską gramatykę i słownictwo w autentycznych kontekstach.
- nowoczesne i praktyczne słownictwo,
- interesujące pytania w naturalnej, współczesnej angielszczyźnie dotyczące życia codzinnego i praktycznych sytuacji,
- liczne ćwiczenia,
- ćwiczenia komunikacyjne.
Głównym celem metody bezpośredniej jest szybkie i skuteczne nauczanie umiejętności komunikacji w języku obcym, poprzez minimalizowanie użycia języka ojczystego w czasie lekcji i wykształcenie pewnych odruchów językowych. To prowadzi do myślenia w języku, którego się chcemy nauczyć, a dzięki temu łatwości w posługiwaniu się nim w praktyce.
SŁUCHANIE I MÓWIENIE
Metoda bezpośrednia kładzie duży nacisk na praktykę i pracę ustną – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. W ten sposób nowy materiał jest ćwiczony zarówno w praktyce jak i w odpowiednim kontekście.
Najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Słuchacze biorą aktywny udział w zajęciach, odpowiadając na pytania nauczyciela w pełnej formie tak, aby wydłużyć czas mówienia oraz ćwiczyć jak najwięcej słów i struktur gramatycznych.
Podsumowując, słownictwo jest ważniejsze od gramatyki, a najważniejsze jest mówienie.
ZAJĘCIA W JĘZYKU OBCYM
Zajęcia językowe metodą bezpośrednią odbywają się prawie wyłącznie w języku obcym.
Instrukcje wydawane są przez nauczyciela w języku obcym. Nauczyciel unika również tłumaczenia na język ucznia. W kolejnych partiach lekcji nowe pytania zawierają aktualnie wprowadzane słowa lub gramatykę, a resztę materiału słuchacz już zna z poprzednich lekcji.
Języka obcego uczymy się podobnie, jak dziecko uczące się swojego pierwszego języka. Słuchacz najpierw słyszy słowa, następnie wypowiada je imitując wymowę nauczyciela, a dopiero potem poznaje pisownię: czyta i pisze.
ODRUCHY JĘZYKOWE
Aby rozwinąć odpowiednie odruchy językowe, należy mówić szybko i bez zastanawiania się. Dzięki temu wykorzenia się nawyk myślenia po polsku i tłumaczenia na język obcy, który bardzo utrudnia rozumienie ze słuchu i mówienie w naturalnym tempie.
Prawie cała lekcja to praca ustna z lektorem, polegająca na tym, że lektor uczy nowego słownictwa lub zagadnienia gramatycznego, a potem zadaje pytania z użyciem tych słów i gramatyki tak, aby cały nowy materiał był ćwiczony w praktyce i w kontekście.
Uczymy słownictwa codziennego użytku, od początku kursu ze szczególnym uwzględnieniem najczęściej używanych słów z zakresu języka mówionego.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ćwiczenie pytań i odpowiedzi w małych grupach uczniów jest prawdopodobnie najbardziej rozpowszechnionym sposobem nauki, znanym od setek lat. Intensywna wymiana pytań i odpowiedzi między nauczycielem a uczniem służy wyrobieniu nawyków językowych. Uczeń osiąga automatyzm odpowiedzi dzięki naśladowaniu całych fraz i zdań.
Pytania i odpowiedzi w pierwszych etapach nauki są z góry określone i od tego wzoru nie powinien odbiegać ani nauczyciel, ani słuchacz. Słuchacz ćwiczy dokładnie te słowa i struktury gramatyczne, które są zawarte w pytaniach i odpowiedziach. W kolejnych etapach wprowadza się elementy własnej inwencji i słuchacz tworzy coraz więcej własnych, dowolnych odpowiedzi.
We wszystkich podręcznikach używamy dużej ilości interesujących pytań w naturalnym, współczesnym języku. Dzięki temu słuchacze mogą lepiej zapamiętać nowe słownictwo, a także używają go w większej liczbie kontekstów (różne zastosowania, struktury gramatyczne, kolokacje). To sprawia, że potrafią bardziej kreatywnie używać języka obcego zamiast zapamiętywać mechanicznie pojedyncze zdania.
POPRAWNOŚĆ
Nauczyciel kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u słuchaczy, a także motywuje ich do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań.
Ważne jest wypowiadanie się już od samego początku w sposób samodzielny, nawet jeśli może to oznaczać popełnianie błędów. Oczywiście błędy powinny być od razu poprawiane przez nauczyciela w przyjazny sposób, aby słuchacz uczył się powtarzając poprawną formę.
Znajomość zasad gramatycznych pojawia się z biegiem czasu: potrzebne zagadnienia gramatyczne poznajemy podczas lekcji, ćwicząc je od razu w praktyce w zdaniach, natomiast co jakiś czas robione są lekcje gramatyczne, poświęcone w całości utrwaleniu i wyjaśnieniu gramatyki.
POWTARZANIE MATERIAŁU
Nauka języka jest szybsza i znacznie bardziej efektywna za sprawą regularnych powtórek materiału. W metodzie bezpośredniej przeznacza się dużą część zajęć na ściśle zorganizowane powtarzanie materiału, dzięki czemu słuchacze zapamiętują szybko i na długo duże ilości nowego słownictwa i gramatyki.
Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczeń ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału – poczynając od powtórki na początku każdej lekcji, poprzez czytania i lekcje gramatyczne, aż do powtórzenia większej całości przed egzaminem.
Tajemnicą sukcesu w uczeniu się języka obcego są powtórki materiału. Nauka języka polega głównie na wykształceniu szybkich odruchów, podobnie jak pisanie na maszynie, albo gra na fortepianie – a takie odruchy można wykształcić jedynie przez częste powtórki.
INTERAKTYWNE I AKTYWIZUJĄCE METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS REALIZACJI USŁUGI:
1. Pytania naprzemienne (Reversed Q&A / Student Questioning)
2. Dynamiczne zmiany kontekstu (Context-switching)
3. Mini-debaty
4. Story-building
5. Ćwiczenia utrwalające słownictwo i gramatykę na interaktywnej platformie DL-Pro, do której uczestnik otrzymuje dostęp.
ZAKRES GRAMATYCZNY:
verb to be ● have got ● there is / there are ● definite and indefinite articles (a / an / the) ● plural nouns (regular and irregular) ● possessive ’s ● personal pronouns ● object pronouns ● possessive adjectives and pronouns ● demonstratives (this / that / these / those) ● prepositions of place (in / on / under / behind / next to / between) ● prepositions of time (in / on / at) ● imperative form ● question words (what / where / who / when / how) ● word order in sentences and questions ● do / does in questions and negatives ● short answers (Yes, I do / No, I don’t) ● can / can’t (ability, permission, requests) ● like / love / hate + -ing ● would like + to + infinitive ● some / any / a lot of / much / many ● countable and uncountable nouns ● adjectives – order and basic comparatives (bigger, smaller) ● basic adverbs of frequency (always, often, sometimes, never) ● Present Simple – affirmative, negative, questions ● Present Continuous – actions happening now ● Past Simple – regular and common irregular verbs ● Future forms (will / be going to) ● there was / there were ● basic conjunctions (and / but / because / so) ● basic time expressions (today / yesterday / tomorrow / in the morning / at night) ● how much / how many ● ordinal numbers ● object + infinitive (want to go / need to buy) ● basic modal expressions (must / mustn’t / have to) ● too / very / enough ● this / that / it’s + adjective structures ● Whose...? questions ● expressions of preference (I prefer, I’d rather) – introduction
ZAKRES LEKSYKALNY:
● dane osobowe, rodzina, dom
● jedzenie, zakupy, ubrania
● czas, dni tygodnia, pogoda
● szkoła, praca, miasto
● podróże, transport, wakacje
● hobby, sport, zainteresowania
● ciało, zdrowie, samopoczucie
● zwierzęta, przyroda, kolory
● technologia, przedmioty codziennego użytku
● emocje, święta, codzienne czynności
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Zajęcia Direct Method | Prowadzący Małgorzata Panas | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 116,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 116,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Panas
- indywidualne kursy języka angielskiego z wykorzystaniem metod bezpośrednich i tradycyjnych;
- grupowe kursy języka angielskiego z wykorzystaniem metod bezpośrednich i tradycyjnych;
- kursy dofinansowane ze środków unijnych;
- kursy języka angielskiego - Business English.
W ostatnich 5 latach zrealizowałem kilkadziesiąt usług indywidualnych kursów języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania. W tym czasie, przeprowadziłam również ponad 2000 godzin szkoleniowych grupowych kursów języka angielskiego dla osób dorosłych, prowadzonych metodą Direct Method.
Zrealizowałem również ponad 1000 godzin szkoleniowych kursów przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty i kursów przygotowujących do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje podręcznik do nauki języka angielskiego oraz dostęp do platofrmy internetowej jak również mobilnej wersji podręcznika w aplikacji.
Warunki uczestnictwa
- Test kwalifikacyjny w formie elektronicznej + rozmowa kwalifikacyjna z lektorem.
- Obecność Uczestnika w zajęciach, jest każdorazowo potwierdzana podpisem na liście obecności w obecności lektora prowadzącego usługę.
- Obowiązkowa frekwencja: Uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w minimum 80% zaplanowanych zajęć w ramach usługi.
- Dodatkowo, lektor prowadzi odrębny dziennik zajęć. Każde zajęcia potwierdzone są podpisem lektora.
- Godzina zajęć = 45 minut
Informacje dodatkowe
Uczestnik kursu otrzymuje podręcznik, dostęp do platformy online, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu.
*Prosimy o kontakt telefoniczny przed zgłoszeniem na usługę.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
