Warsztat zarządzania sobą w czasie i organizacją pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju
Warsztat zarządzania sobą w czasie i organizacją pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kierowników, liderów projektów, pracowników firmy, dla których umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na ich skuteczność, a także odczuwających silną potrzebę zmian w związku z negatywnymi konsekwencjami życia w „niedoczasie” zgodnie z założeniami Zrównoważonego Rozwoju.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji29-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowane do efektywnego organizowanie pracy własnej i innych zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju w organizacjach, a także doskonalenia umiejętności zastosowania praktycznych reguł dotyczących zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, ustalania priorytetów, delegowania zadań i radzenia sobie w sytuacjach stresujących, z uwzględnieniem postaw asertywnych zgodnie z zasadami ZR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje metody zarządzania czasem własnym w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Stosuje metody zarządzania sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje korzyści z lepszej organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie pozytywnego myślenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów- równowaga praca-życie (Work-life balance | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Definiuje bariery efektywnego wykorzystania czasu | Kryteria weryfikacji skutecznie analizuje obecny styl pracy i poprawia efektywność zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje pożeraczy czasu oraz stosuje zasady walki z nimi, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie znaczenie planowania i jego istoty w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji definiuje równice między skutecznością a efektywnością w działaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje analizę własnej aktywności w ciągu dnia, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji definiuje krzywą wydajności, koncentracji i zakłóceń jako sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji skutecznie określa swoje plany z uwzględnieniem planów zespołu/działu/firmy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje gospodarowanie czasem, czyli eliminuje tzw. złodziei czasu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki i metody zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Korzysta z systemu planowania czasu 60/40 i metody ustalania priorytetów -zasada Pareto, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje analizę ABC i zasady metody Alpen, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Korzysta z pomocy w planowaniu – sposoby organizacji pracy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie odzyskuje kontrolę nad swoim czasem – planowanie działań, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasadę Eisenhowera tj. zadania ważne i pilne – które z nich są najważniejsze | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy analizę zadań pod kątem priorytetów, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje skutecznie umiejętność stawiania priorytetów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efektywnie radzi sobie ze stresem w sposób ekologiczny | Kryteria weryfikacji Określa wpływ stresu na wydajność i organizację pracy, oraz proekologiczne podejście w zarządzaniu stresem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki relaksacyjne i mindfulness, wspierające zarządzanie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Docenia i wykorzystuje ekologiczne przestrzenie do odpoczynku i relaksu tj. biura przyjazne środowisku, korzystanie z naturalnego światła, roślin w biurze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program
MODUŁ 1 Zarządzanie czasem własnym w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – rola i znaczenie:
Uczestnicy połączeni w 2 zespoły określą zasady zarządzania sobą w czasie , korzyści lepszej organizacji oraz zdefiniują pojęcie pozytywnego myślenia i jego wpływu na stan emocjonalny, motywację oraz umiejętność realizacji celów. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- zarządzanie sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania,
- korzyści z lepszej organizacji,
- co kryje się pod pojęciem pozytywnego myślenia?
- wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów- równowaga praca-życie (Work-life balance)
MODUŁ 2 Bariery efektywnego wykorzystania czasu:
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły wykonają analizę obecnego stylu pracy, określą jakie mity dotyczące zarządzania czasem mają wpływ na ich działania. Zidentyfikują pożeracze czasu i sposoby na walkę z nimi Określą nawyki tracenia czasu i poznają metody zapanowania nad nimi. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- analiza obecnego stylu pracy, jak poprawić efektywność zgodnie z zasadami
- mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania,
- identyfikacja pożeraczy czasu oraz walka z nimi,
- nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi
MODUŁ 3 Planowanie – jego istota w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie zgodne z zasadami zielonej organizacji
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły wykonają określą różnicę pomiędzy skutecznością a efektywnością, wykonają analizę własnej aktywności w ciągu dnia. Utworzą krzywą wydajności, koncentracji i zakłóceń. Poznają reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą w czasie. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- skuteczność a efektywność w działaniu – różnice,
- analiza własnej aktywności w ciągu dnia,
- krzywa wydajności i koncentracji – sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił,
- krzywa zakłóceń,
- moje plany a plany zespołu/działu/firmy,
- reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą,
- gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu,
- zarządzanie czasem a organizacja przestrzeni,
MODUŁ 4 Techniki i metody zarządzania czasem:
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły poznają systemy planowania czasu i metody ustalania priorytetów. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- system planowania czasu 60/40,
- metody ustalania priorytetów -zasada Pareto,
- analiza ABC,
- plan dnia -metoda Alpen,
- odzyskanie kontroli nad swoim czasem – planowanie działań,
- zadania ważne i pilne – które z nich są najważniejsze – zasada Eisenhowera,
- analiza zadań pod kątem priorytetów,
- umiejętność stawiania priorytetów
MODUŁ 5 Radzenie sobie ze stresem w sposób ekologiczny
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły dobiorą techniki relaksacyjne i mindfulness. Stworzą zasady wykorzystywania ekologicznych przestrzeni do wypoczynku. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- wpływ stresu na wydajność i organizację pracy oraz proekologiczne podejście w zarządzaniu stresem.
- techniki relaksacyjne i mindfulness, wspierające zarządzanie
- wykorzystanie ekologicznych przestrzeni do odpoczynku i relaksu: biura przyjazne środowisku, korzystanie z naturalnego światła, roślin w biurze.
Szkolenie trwa 8 godzin zegarowych. Przerwy wliczone w czas trwania usługi (łącznie 30 minut).
Zajęcia praktyczne 6:15 godzin. Zajęcia teoretyczne 1 godzina . Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 MODUŁ 1 Zarządzanie czasem własnym w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – rola i znaczenie | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 MODUŁ 2 Bariery efektywnego wykorzystania czasu | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 MODUŁ 3 Planowanie – jego istota w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie zgodne z zasadami zielonej organizacji | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 MODUŁ 4 Techniki i metody zarządzania czasem | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 PRZERWA | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 MODUŁ 4 Techniki i metody zarządzania czasem. cz.2 | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 MODUŁ 5 Radzenie sobie ze stresem w sposób ekologiczny | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 MODUŁ 5 EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 650,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 206,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 206,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Zdanowski
TRENER /PRAKTYK/AUTOR
tel: 606 490 062
e-mail : andrzej@siegajdalej.pl
Od kilkunastu lat tworzę i prowadzę zespoły sprzedażowe. Moje atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi.
Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają moje osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała moja praca to… ludzie.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa.
Różnorodność branż, w których zdobywałem doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pozwala mi na elastyczne podejście do prowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami.
Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”.
W TVN CNBC występowałem jako ekspert w dziedzinie organizacji i planowania pracy menadżera.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce
„Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem).
Sprawiam, że ludziom „chce się chcieć” 😊
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają notatnik. teczka, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Sala szkoleniowa do 30 m2. Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
W efekcie ukończenia szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat ukończenia szkolenia , potwierdzającym nabycie kompetencji w obszarze zarządzania sobą w czasie i organizacji pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATu:
Podstawy prawne zwolnienia z VAT: Rozporządzenie Ministra Finansów z dn.20.12.2013r. paragraf 3 ust.1 pkt 14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenia usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi