Szkolenie „Akademia Menedżera”
Szkolenie „Akademia Menedżera”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa obejmuje zarówno profesjonalistów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, jak i osoby z innych obszarów zainteresowane poszerzeniem swoich kompetencji w zakresie rekrutacji, coachingu i komunikacji. Np.:
- Pracownicy zainteresowani rozwojem osobistym: Osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne, zarządzanie relacjami z innymi oraz techniki coachingowe, które mogą być przydatne w ich codziennej pracy.
-Studenci i absolwenci kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub psychologią pracy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę praktyczną i umiejętności.
-Przedsiębiorcy i właściciele małych firm: Osoby prowadzące własną działalność, które chcą lepiej zarządzać swoimi zasobami ludzkimi oraz budować efektywne relacje z pracownikami.
-Kadry zarządzające, menadżerowie oraz sprzecjaliści HR
Usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski pociąg do kariery; Usługa rozwojowa adresowana dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez uczestników szkolenia praktycznej umiejętności wprowadzania zmian w organizacji z wykorzystaniem technik pokonywania oporu przed zmianami wsparte umiejętnościami zarządzania grupą, a w szczególności:• projektowania i skutecznego wdrażania zmian,
• postępowania z różnymi grupami pracowników na poszczególnych etapach procesu zmian,
• kreowania liderów zmian w organizacji,
• poprawienia umiejętności komunikacyjnych,
• motywacyjnego zarządzania zespołem pracowniczym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje proces wprowadzania zmian w organizacji i dobiera adekwatne metody postępowania | Kryteria weryfikacji poprawnie identyfikuje typ zmiany oraz jej etapy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera adekwatne techniki redukowania oporu wobec zmiany/rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia zależności między kulturą organizacyjną a reakcjami pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się czestnik planuje i projektuje wdrażanie zmian w zespole | Kryteria weryfikacji opracowuje plan wdrożenia zmiany na podstawie otrzymanego scenariusza; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa role w zespole i zadania dla liderów zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje cele, korzyści i zagrożenia zmiany; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje skuteczne techniki komunikacji w pracy z zespołem | Kryteria weryfikacji formułuje jasne komunikaty w ćwiczeniach komunikacyjnych; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji udziela konstruktywnej informacji zwrotnej zgodnie z przyjętym modelem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje bariery komunikacyjne i proponuje sposoby ich eliminacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera narzędzia motywowania pracowników do różnych sytuacji zespołowych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje zastosowanie wybranych teorii motywacji w praktyce menedżerskiej; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dopasowuje metody i narzędzia motywacyjne do profili pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy plan działań motywacyjnych dla zespołu na podstawie studium przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik deleguje zadania, uprawnienia i odpowiedzialność w sposób wspierający rozwój pracowników | Kryteria weryfikacji określa zasady właściwego delegowania zadań; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocenia poziom samodzielności członków zespołu i dopasowuje zakres delegowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przydziela zadania w ćwiczeniu warsztatowym, uwzględniając kompetencje pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje i ocenia wykonanie zadań w zespole oraz reaguje na pojawiające się trudności | Kryteria weryfikacji ustala wskaźniki i kryteria oceny wykonania zadania; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje metody kontroli pracy zespołu podczas symulacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje sytuacje problemowe i proponuje działania korygujące. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie
1.1. Istota i konieczność zmian
1.2. Typy zmian
1.3. Metodyka wdrażania zmian
2. Rola kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa we wprowadzaniu zmian
3. Aspekt społeczny procesu zmian
4. Przywództwo
4.1. Liderzy zmian
4.2. Zespoły zadaniowe
5. Zakończenie i podsumowanie
2. Elementy treningu komunikacyjnego jako podstawa pracy w zespole
2.1. Podstawowy model komunikacyjny
2.2. Problemy w efektywnej komunikacji międzyludzkiej
2.3. Komunikacja nieformalna i formalna w zespole i w organizacji
3. Styl przywódczy w zespole
4. Motywowanie pracowników
4.1. Wybrane teoretyczne podstawy motywacji człowieka
4.2. Narzędzia motywacji
5. Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności w zespole
5.1. Zasady delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności
5.2. Przyczyny oporu przed delegowaniem
6. Podstawy kontroli przebiegu pracy w zespole
7. Podsumowanie i zakończenie
- Korzyści dla firmy:
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost satysfakcji Klientów z obsługi
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wzrost kompetencji sprzedażowych handlowców
- Łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klientów – szybsze dostosowanie oferty do rynku
- Upowszechnienie najlepszych praktyk handlowych w całej organizacji
Podsumowanie wiedzy
Sprawdzenie efektów uczenia się- test wiedzy- 15 minut
Warunki do pozytywnego zakończenia realizacji usługi- obecność uczestnika na wszystkich zajęciach.
1 godzina = 45 minut zajęć dydaktycznych
Całość usługi trwa 16 godzin dydaktycznych tj. 12 godzin zegarowych (przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia) i odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym. Każdego dnia przewidziane są 2 przerwy po 15 minut, ustalane z uczestnikami.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 dzień 1 | Prowadzący Piotr Nowaczek | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 dzień 2 | Prowadzący Piotr Nowaczek | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Nowaczek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt w wersji elektornicznej
Informacje dodatkowe
- "zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych"
- „Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”.
- 1 godzina= 45 min zajęć dydaktycznych
- Podstawa zwolnienia z VAT: art. 113 ust. 1 i 9 Ustawa o podatku od towarów i usług
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne: komputer lub smartfon z dostępem do internetu oraz kamerką.
platforma: Microsoft Teams
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer: Wsparcie dla systemu operacyjnego Windows, macOS lub Linux. Możliwe jest również korzystanie z aplikacji mobilnej na urządzeniach z systemem Android lub iOS.
- Procesor: W miarę możliwości procesor Intel Core i3 lub równoważny.
- Pamięć RAM: Co najmniej 4 GB RAM.
- Karta graficzna: Zintegrowana karta graficzna lub dedykowana karta graficzna dla lepszej jakości transmisji wideo.
- Dysk twardy: Wolne miejsce na dysku twardym dla ewentualnego pobierania materiałów szkoleniowych.
- Kamera internetowa: Wbudowana kamera internetowa lub zewnętrzna kamera USB w celu uczestnictwa w sesjach wideo.
- Mikrofon: Wbudowany mikrofon lub zewnętrzny mikrofon USB dla udziału w rozmowach głosowych.
Minimalne wymagania łączeniowe:
- Szybkość łącza internetowego: Stabilne połączenie internetowe z przepustowością wystarczającą do transmisji wideo i dźwięku. Zalecana prędkość to co najmniej 1 Mbps dla sesji wideo w jakości standardowej i 2 Mbps dla sesji wideo w jakości HD.
- Ping: Niski czas odpowiedzi (ping), aby uniknąć opóźnień w transmisji dźwięku i obrazu.
- Technologia: Preferowane jest połączenie kablowe (Ethernet) zamiast połączenia Wi-Fi dla większej stabilności.
Podstawą do rozliczenia usługi będzie wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.