Warsztat zarządzania sobą w czasie i organizacją pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju - szkolenie.
Warsztat zarządzania sobą w czasie i organizacją pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kierowników, liderów projektów, pracowników firmy, dla których umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na ich skuteczność, a także odczuwających silną potrzebę zmian w związku z negatywnymi konsekwencjami życia w „niedoczasie” zgodnie z założeniami Zrównoważonego Rozwoju.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji28-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowane do efektywnego organizowanie pracy własnej i innych zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju w organizacjach, a także doskonalenia umiejętności zastosowania praktycznych reguł dotyczących zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, ustalania priorytetów, delegowania zadań i radzenia sobie w sytuacjach stresujących, z uwzględnieniem postaw asertywnych zgodnie z zasadami ZR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje metody zarządzania czasem własnym w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Stosuje metody zarządzania sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje korzyści z lepszej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie pozytywnego myślenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów- równowaga praca-życie (Work-life balance) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje bariery efektywnego wykorzystania czasu | Kryteria weryfikacji Skutecznie analizuje obecny styl pracy i poprawia efektywność zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje pożeraczy czasu oraz stosuje zasady walki z nimi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie znaczenie planowania i jego istoty w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Definiuje równice między skutecznością a efektywnością w działaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje analizę własnej aktywności w ciągu dnia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje krzywą wydajności, koncentracji i zakłóceń jako sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie określa swoje plany z uwzględnieniem planów zespołu/działu/firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje gospodarowanie czasem, czyli eliminuje tzw. złodziei czasu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki i metody zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Korzysta z systemu planowania czasu 60/40 i metody ustalania priorytetów -zasada Pareto | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje analizę ABC i zasady metody Alpen | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Korzysta z pomocy w planowaniu – sposoby organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie odzyskuje kontrolę nad swoim czasem – planowanie działań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasadę Eisenhowera tj. zadania ważne i pilne – które z nich są najważniejsze | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy analizę zadań pod kątem priorytetów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje skutecznie umiejętność stawiania priorytetów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Efektywnie radzi sobie ze stresem w sposób ekologiczny | Kryteria weryfikacji Określa wpływ stresu na wydajność i organizację pracy, oraz proekologiczne podejście w zarządzaniu stresem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki relaksacyjne i mindfulness, wspierające zarządzanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Docenia i wykorzystuje ekologiczne przestrzenie do odpoczynku i relaksu tj. biura przyjazne środowisku, korzystanie z naturalnego światła, roślin w biurze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 Zarządzanie czasem własnym w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – rola i znaczenie:
Uczestnicy połączeni w 2 zespoły określą zasady zarządzania sobą w czasie , korzyści lepszej organizacji oraz zdefiniują pojęcie pozytywnego myślenia i jego wpływu na stan emocjonalny, motywację oraz umiejętność realizacji celów. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- zarządzanie sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania,
- korzyści z lepszej organizacji,
- co kryje się pod pojęciem pozytywnego myślenia?
- wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów- równowaga praca-życie (Work-life balance)
MODUŁ 2 Bariery efektywnego wykorzystania czasu:
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły wykonają analizę obecnego stylu pracy, określą jakie mity dotyczące zarządzania czasem mają wpływ na ich działania. Zidentyfikują pożeracze czasu i sposoby na walkę z nimi Określą nawyki tracenia czasu i poznają metody zapanowania nad nimi. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- analiza obecnego stylu pracy, jak poprawić efektywność zgodnie z zasadami
- mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania,
- identyfikacja pożeraczy czasu oraz walka z nimi,
- nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi
MODUŁ 3 Planowanie – jego istota w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie zgodne z zasadami zielonej organizacji
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły wykonają określą różnicę pomiędzy skutecznością a efektywnością, wykonają analizę własnej aktywności w ciągu dnia. Utworzą krzywą wydajności, koncentracji i zakłóceń. Poznają reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą w czasie. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- skuteczność a efektywność w działaniu – różnice,
- analiza własnej aktywności w ciągu dnia,
- krzywa wydajności i koncentracji – sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił,
- krzywa zakłóceń,
- moje plany a plany zespołu/działu/firmy,
- reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą,
- gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu,
- zarządzanie czasem a organizacja przestrzeni,
MODUŁ 4 Techniki i metody zarządzania czasem:
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły poznają systemy planowania czasu i metody ustalania priorytetów. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- system planowania czasu 60/40,
- metody ustalania priorytetów -zasada Pareto,
- analiza ABC,
- plan dnia -metoda Alpen,
- odzyskanie kontroli nad swoim czasem – planowanie działań,
- zadania ważne i pilne – które z nich są najważniejsze – zasada Eisenhowera,
- analiza zadań pod kątem priorytetów,
- umiejętność stawiania priorytetów
MODUŁ 5 Radzenie sobie ze stresem w sposób ekologiczny
Uczestnicy połączeni w 2-3 zespoły dobiorą techniki relaksacyjne i mindfulness. Stworzą zasady wykorzystywania ekologicznych przestrzeni do wypoczynku. Wymiana doświadczeń w podsumowaniu modułu. każda grupa będzie miała do wykorzystania stolik, krzesła, kart flipchart i kolorowe mazaki.
- wpływ stresu na wydajność i organizację pracy oraz proekologiczne podejście w zarządzaniu stresem.
- techniki relaksacyjne i mindfulness, wspierające zarządzanie
- wykorzystanie ekologicznych przestrzeni do odpoczynku i relaksu: biura przyjazne środowisku, korzystanie z naturalnego światła, roślin w biurze.
Szkolenie trwa 8 godzin zegarowych. Przerwy wliczone w czas trwania usługi (łącznie 60 minut).
Zajęcia praktyczne 6:45 godzin. Zajęcia teoretyczne1 godzina . Egzamin wewnętrzny 15 minut.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 MODUŁ I Automotywacja do współpracy oraz budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 PRZERWA | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 MODUŁ II Skuteczna komunikacja i współpraca oparta na szacunku i zaufaniu | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 MODUŁ III Realizacja zadań i celów wspólnych zespołu | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 PRZERWA | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 MODUŁ IV Sytuacje konfliktowe w zespole | Prowadzący Tomasz Miler | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 MODUŁ V EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 091,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 261,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 212,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Miler
W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z filozofii Kaizen, Lean, Kultury Odpowiedzialności, Teorii Ograniczeń i Bezpieczeństwa Psychologicznego.
Jest autorem książki – bestsellera „Kaizen - jak osiągać wielkie cele małymi krokami".
Twórca podcast dla przedsiębiorców „KAIZEN MIRACLE” – małymi krokami od pomysłu do zysku”. W 2020 był nominowany do podcasty roku.
Współtworzy podcast o kulturze odpowiedzialności „Kto Tu Rządzi – cykl Narzędziownik”.
Przez kilkanaście lat pracował w różnych środowiskach.
Byłem m.in. analitykiem mediowym, marketingowcem, kierownikiem zespołów sprzedaży, projekt managerem. Pracowałem w dużych korporacjach mediowych (Gazeta Prawna i Murator) oraz małych kilkuosobowych firmach rodzinnych, byłem też kierownikiem Pałacu w Oborach pod Konstancinem.
Doświadczenia z różnych branż owocują dziś szeroką perspektywą oraz szybszą diagnozą problemów Klientów.
Prowadził szkolenia na Politechnice Warszawskiej, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, WSB Dąbrowa Górnicza, Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, Konferencji Lean Camp w Mysłowicach, Deloitte Polska, Akademii Prezesów oraz Konferencji Strefa Zmian.
Posiada 10-letnie doświadczenie na sali szkoleniowej i ok. 600 przeprowadzonych dni szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają notatnik. teczka, długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Sala szkoleniowa do 30 m2. Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidualnych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
W efekcie ukończenia szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat ukończenia szkolenia , potwierdzającym nabycie kompetencji w obszarze zarządzania sobą w czasie i organizacji pracy zgodnie z zasadami Zrównoważonego Rozwoju.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VATu:
Podstawy prawne zwolnienia z VAT: Rozporządzenie Ministra Finansów z dn.20.12.2013r. paragraf 3 ust.1 pkt 14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenia usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.