Projektowanie grafiki 3D - Blender
Projektowanie grafiki 3D - Blender
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które mają podstawy grafiki 2D i chcą nauczyć się projektować grafikę 3D.
Szkolenie dedykowane jest do projektów:
- Małopolski Pociąg do kariery,
- Nowy start w Małopolsce z EURESEM,
- Kierunek - Rozwój,
- Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali.
Walidacja - zdalnie bez udziału trenera i kursanta - analiza dowodów i deklaracji
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pracy w programie Blender z wykorzystaniem zasad projektowania i wizualizacji wnętrz, dodawania obiektów graficznych i modyfikacji, tworzenia modeli mebli i przedmiotów domowych, nakładania detali na modele, ustawiania światła, kadru, kamery, dodawania realistycznych materiałów, pracy z siatką UV, przygotowuje do wykonywania renderingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się pracuje w programie Blender | Kryteria weryfikacji tworzy projektydodaje obiekty graficzne i ich modyfikacje | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się stosuje zasady projektowania fotorealistycznych wizualizacji wnętrz, tworzy projekty wnętrza; | Kryteria weryfikacji tworzy modele mebli i przedmiotów domowych;nakłada detale na modele; ustawia światło, kadr, kamerę; dodaje realistycznie wyglądające materiały, zna charakterystyki materiałów; | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się pracuje z siatką UV, | Kryteria weryfikacji wykorzystuje siatkę UV, stosuje profesjonalnie rozpakowywanie siatki UV; | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się wykonuje końcowy rendering; | Kryteria weryfikacji wykonuje końcowy rendering;optymalizuje czas renderowania sceny i zwiększa jakość finalnego renderu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 30 godzin zegarowych i 45 minut, które przeznaczone jest na walidację. Co odpowiada 41 godzinom dydaktycznym (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami. Pomiędzy zajęciami jest półgodzinna przerwa, która nie jest wliczana do rozliczenia, od godziny 12.00 do 12.30.
Zajęcia są prowadzone w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w formie warsztatów. Każda osoba pracuje nad swoim projektem, podążając za wskazówkami nauczycielki. Widzi, oprócz prezentacji udostępniony przez trenerkę ekran komputera i może również udostępniać swój ekran, prowadzić rozmowę na żywo i pisać na czacie, wykonuje praktyczne ćwiczenia. Zajęcia są prowadzone indywidualnie.
Walidacja szkolenia - analiza dowodów i deklaracji odbywa się zdalnie, bez osobistego udziału kursanta. Walidator sprawdza osiągnięte efekty uczenia na podstawie kryteriów przez sprawdzenie przysłane mu projektów prac wykonanych przez uczestnika szkolenia samodzielnie w oparciu o zdobyte kompetencje. Walidacja trwa 45 minut i jest wskazana w harmonogramie.
Zagadnienia:
- Podstawy, wprowadzenie do programu.
- Konfiguracja programu do własnych preferecnji.
- Zapoznanie się z interfacem użytkownika, nawigacja w przestrzeni 3D View.
- Tryby edycji: Object Mode, Edit Mode.
- Modelowanie.
- Transformacje: dodawanie przemieszczanie, obracanie, skalowanie.
- Edycja obiektów: Mesh, Curve, Empty, Text.
- Obiekty graficzne - tworzenie i modyfikacja, operacje na obiektach.
- Zaawansowane narzędzia na poziomie obiektów i tworzenie modeli z brył podstawowych, modyfikatory.
- Splajny i n-gony.
- Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji wnętrz.
- Ustawianie i konfiguracja kadru.
- Materiały - charakterystyka materiałów: połysk, odblaski, przezroczystość, współczynnik odbicia, mapy powierzchni.
- Teksturowanie: tekstury proceduralne i bitmapowe.
- Nakładanie detali na modele.
- Oświetlenie: kamera i światło, ustawienia kamery, rodzaje lamp, cień.
- Rozmieszczenie i ustawienie światła, efekty oświetlenia, techniki oświetlenia sceny, ustawienie świata i rendering.
- Renderowanie, optymalizacja czasu renderowania sceny i zwiększenie jakości finalnego renderu.
- Nodes.
- Teksturowanie obiektów.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do programu i konfiguracja pod własne preferencje - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Rodzaje obiektów i operacje na Mesh, Curve, Empty oraz Text - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Interfejs użytkownika i nawigacja w przestrzeni 3D View - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Tryby edycji obiektów: Object Mode i Edit Mode - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Modelowanie i podstawowe transformacje obiektów - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Tworzenie i modyfikacja obiektów graficznych z użyciem modyfikatorów - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Splajny, n- gony i zaawansowane techniki modelowania - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Materiały, tekstury i nakładanie detali na modele - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Oświetlenie sceny, ustawienia kamery i przygotowanie do renderu - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Renderowanie, optymalizacja oraz techniki uzyskania fotorealistycznyc h wizualizacji - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja - zdalnie bez udziału trenera i kursanta - analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 142,68 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 142,68 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ryszard Szymański
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie;
- ćwiczenia w postaci plików do zgrania;
- książka w formie pdf;
- zaświadczenie MEN;
- zaświadczenie BUR.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość grafiki komputerowej
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Zajęcia są indywidualne, dlatego istnieje możliwość zmian w terminach i godzinach szkolenia, możliwa jest też zmiana programu nauczania, tak aby szkolenie bardziej odpowiadało Państwa potrzebom.
Szkolenie dedykowane do projektów:
- Małopolski Pociąg do kariery
- Nowy start w Małopolsce z EURESEM
- Kierunek - Rozwój - Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”
- Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
- wszystkie inne
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Osoby z innych projektów lub komercyjne mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali.
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego - Google Meet.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10.
Najnowsza wersja przeglądarki internetowa - Opera, Mozzila, Chrome.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez nas link z dostępem do połączenia online. Nie trzeba instalować niczego.