Marketing online – od strategii po tworzenie treści w social media z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (Al) w biznesie
Marketing online – od strategii po tworzenie treści w social media z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (Al) w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
- osób chcących poznać najnowsze trendy oraz sposoby pozyskiwania klientów w sieci;
- osób, które od podstaw chcą poznać specjalistów prowadzenie kampanii marketingowych w sieci
- osób zajmujących się tworzeniem blogów internetowych;
- Webdeweloperów;
- osób sprzedających swoje usługi lub produkty w Internecie,
- osób chcących poznać tajniki social mediów;
Usługa skierowana jest również do pracowników i właścicieli MŚP z sektora usług rozwojowych zainteresowanych podniesieniem kompetencji rozwoju usług szkoleniowo-rozwojowych oraz osób fizycznych.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Osoba po odbyciu szkolenia jest gotowa do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych. Analizuje potrzeby i preferencje odbiorców treści marketingowych, przygotowuje i dystrybuuje treści marketingowe. Jest przygotowana do prowadzenia projektów content marketingowych. W ramach podejmowanych zadań projektowych planuje zadania dot. sprzedaży produktów w sieci.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje strategię marketingowąprzedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji - omawia dostępne działaniamarketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych; -analizuje narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie (strona internetowa, media społecznościowe, blogi, fora internetowe, grupy dyskusyjne, portale internetowe, artykuły prasowe, materiały drukowane) pod kątem treści marketingowej; -charakteryzuje działania marketingowe podejmowane w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności; -sporządza prezentację dotyczącąstrategii marketingowejprzedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planuje działania związane zopracowaniem i dystrybucją treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji -rozpoznaje i charakteryzujepotrzebyprzedsiębiorstwa np. na podstawieprzeprowadzonego wywiadu; -identyfi kuje docelowe grupy odbiorcówtreści marketingowych; -określa cele działań w zakresie treścimarketingowych i wskaźniki ichrealizacji; -charakteryzuje kanały dystrybucjitreści marketingowych; -dobiera kanały dystrybucji do grupodbiorców oraz rodzaju treścimarketingowych; -wyszukuje tematy do tworzenia treści marketingowych; -omawia zasady tworzenia treścimarketingowych w zależności odkanału dystrybucji i grupy docelowej (zuwzględnieniem słów kluczowych,rodzajów treści multimedialnych,atrakcyjności i perswazyjnościprzekazu); -omawia przepisy prawa autorskiego iRODO w zakresie korzystania z utworu; -planuje wykorzystanie innych zasobówdo tworzenia treści marketingowych (zzewnątrz i wewnątrz przedsiębiorstwa); -tworzy harmonogram oraz określazadania zespołu; -tworzy budżet opracowania idystrybucji treści marketingowych; -sporządza plan działań związanych z treściami marketingowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Redaguje tekst dostosowany do kanałudystrybucji. | Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje/gatunkitekstówtworzonych dla wybranych kanałówdystrybucji; -sporządza tekst odpowiedni do kanałudystrybucji na podstawie tekstuźródłowego; -optymalizuje treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach (SEM,SEO, PPC); | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Monitoruje efekty wdrożenia treścimarketingowych | Kryteria weryfikacji rozróżnia programy do monitorowaniaruchu w Internecie dobiera narzędzie do monitorowania ruchu w internecie do kanału dystrybucji charakteryzuje narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych analizuje i ocenia treści pod kątem zaangażowania użytkowników omawia sposoby optymalizacji treści marketingowych (dobór narzędzi dystrybucji, zmiana treści, grafik, materiałów audiowizualnych) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Budowa i analiza strategii marketingowej.
- Narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie.
- Priorytety tematyczne - o czym mówić i co pokazywać, aby zyskać klientów? Praca na konkretnym przykładzie.
- Opracowanie i dystrybucja contentu - jak tworzyć treści w marketingu internetowym?
- Tworzymy grupy docelowe i szukamy idealnego klienta.
- Planowanie i tworzenie harmonogramu treści.
- Wskaźniki zaangażowanie - jak Twoi odbiorcy reagują na Twój content?
- Sztuczna inteligencja w budowaniu marki.
- Które Social Media wybrać? Do czego służą i jak z nich skorzystać w swojej firmie?
Dzień 2
- Reklama od podstaw i tworzenie treści audiowizualnych
- Menedżer Reklam. Omówienie konstrukcji oraz najważniejszych elementów.
- Dobór celów reklamowych. Ich podobieństwa, różnice, wady oraz zalety.
- Jak nie przepalać budżetu na reklamy - złe i dobre praktyki w działaniach.
- Targetowanie reklam.
- Statystyki w Social Mediach- jak generować i czytać?
- Jak działają algorytmy w Social Mediach?
- Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (contentmarketing)
- Menedżer Firmy i Meta Business Suite. Omówienie elementów.
- Tworzenie angażujących postów - co powinny zawierać?
- AI jako asystent marki.
Dzień 3 -
1.Tworzenie przykuwających oko filmów i zdjęć spójnych z Twoją marką
2.Jak ustawić aparat w telefonie by robił świetne zdjęcia i filmy
3. Scenariusz filmu reklamowego dla Twojej branży. Tworzenie angażujących filmów do reklam.
4. Walidacja
Walidacja oraz przerwy wliczone w czas trwania i koszt usługi.
WAŻNE!
1h = 45 min
Liczba godzin dydaktycznych - 24
Czas trwania szkolenia - 18h
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, ceasy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach.
Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. pogodowych lub losowych) harmonogram szkolenia może zostać nieznacznie zmieniony. Wszystkie informacje dostępne są u Dostawcy Usług i zostaną przekazane Operatorowi.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest min 80% obecności uczestnika.
Harmonogram zostanie zamieszczony
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 166,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Mazur-Tackowiak
W latach 2013–2023 pełniła funkcję dyrektora ds. programowych i edukacji, koordynatora OWES, doradca biznesowy, doradca i specjalista różnych programów UE (RPO, POKL, PROW, EFS, EFS+, EFRR). W ostatnich pięciu latach realizowała i nadzorowała liczne projekty unijne jako koordynator, doradca i wykonawca usług rozwojowych, współpracując z firmami, instytucjami i organizacjami pozarządowymi.
Doświadczenie jako trener od 2020r.:
- realizowała ponad 100 godzin szkoleń z zakresu obsługi BUR
- 200h z marketingu internetowego, promocji w social media i technik sprzedażowych
- 350 godzin : szkolenia z pozyskiwania funduszy UE i zarządzania projektami UE
- zarządzanie przedsiębiorstwem, mentoring biznesowy, zarządzanie zespołem -60h
Od 2018 roku prowadzi własną firmę , obsługując przedsiębiorców w obszarze funduszy UE. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia cyfrowe, w tym elementy sztucznej inteligencji, wspierające tworzenie treści, analizę danych i optymalizację procesów. Ukończyła także kurs „Technologie z misją w zarządzaniu organizacją”, rozwijający kompetencje w zakresie nowych technolog
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe - prezentacja w wersji elektronicznej.
Arkusze do zadań i ćwiczeń w wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia, w przypadku usług zdalnych co najmniej 4 dni przed. Obecność każdego uczestnika - wymagane 100% obecności.Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udzia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podczas szkolenia obowiązkowe jest korzystanie z kamery internetowej przez uczestników. Podstawą do rozliczenia usługi jestwygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfi kację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową zobsługąHTML5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
- Link do szkolenia - wskazany w polu "Kody dostępowe" - dostępny dla zapisanych i zaakceptowanych Uczestników oraz Operatorów
- Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
Usługa będzie realizowana na platformie ZOOM:
Wymagania systemowe:
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
System operacyjny:
System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej.
Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany
Kody dostępowe - 5 DNI PRZED RZOPOCZĘCIEM SZKOLENIA
POMOC TECHNICZNA POD NUMEREM podanym w umowie z uczestnikiem szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe