Obsługa narzędzia Canva dla średniozaawansowanych. Szkolenie.
Obsługa narzędzia Canva dla średniozaawansowanych. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
- Specjaliści ds. marketingu i social media, którzy na co dzień tworzą treści wizualne i kampanie online.
- Freelancerzy oraz wirtualni asystenci zajmujący się przygotowywaniem grafik, prezentacji i materiałów dla klientów.
- Przedsiębiorcy i właściciele małych firm, chcący samodzielnie projektować materiały promocyjne i brandingowe.
- Graficy-amatorzy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i poznać nowe narzędzia.
- Nauczyciele, trenerzy i edukatorzy, tworzący nowoczesne materiały dydaktyczne, prezentacje i zasoby online.
- Osoby pracujące w NGO oraz administracji, przygotowujące raporty, prezentacje, kampanie informacyjne i materiały dla odbiorców zewnętrznych.
- Wymagania wstępne: podstawowa obsługa komputera i aplikacji Canva oraz doświadczenie w pracy z treściami graficznymi.
Usługa adresowana również do uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I, Nowy Start w Małopolsce z EURESEM, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Obsługa narzędzia Canva dla średniozaawansowanych. Szkolenie" umożliwia zdobycie umiejętności samodzielnego tworzenia zaawansowanych projektów graficznych, sprawnego wykorzystywania narzędzi Canvy oraz udoskonalania materiałów wizualnych pod kątem marketingu, druku i mediów społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą o zaawansowanych funkcjonalnościach programu Canva. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zaawansowane funkcje programu Canva, takie jak animacje, edycja wideo i narzędzia do pracy z warstwami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje funkcje Canva Pro do tworzenia spójnych projektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy zaawansowane projekty graficzne w Canva. | Kryteria weryfikacji Projektuje złożone projekty graficzne, wykorzystując niestandardowe wymiary, zaawansowane filtry i efekty wizualne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje projekty do specyficznych wymagań druku lub mediów społecznościowych, uwzględniając zasady estetyki i optymalizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik ma świadomość roli sztucznej inteligencji w tworzonych grafikach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia oparte na sztucznej inteligencji w Canvie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Ocenia, w jaki sposób AI wspiera procesy projektowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do szkolenia oraz różnice między Canvą Free a Pro.
- Efektywne przygotowanie przestrzeni roboczej.
- Identyfikacja marki i jej zastosowanie w projektach.
- Tworzenie i edycja filmów oraz rolek.
- Metody tworzenia atrakcyjnych karuzel.
- Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji.
- Aplikacje w Canvie wspierające tworzenie oryginalnych projektów.
- Projektowanie prostych stron internetowych.
Test walidujący on-line i udostępnienie wyników.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do szkolenia oraz różnice między Canvą Free a Pro | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Efektywne przygotowanie przestrzeni roboczej | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Identyfikacja marki i jej zastosowanie w projektach | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Tworzenie i edycja filmów oraz rolek | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Metody tworzenia atrakcyjnych karuzel | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Aplikacje w Canvie wspierające tworzenie oryginalnych projektów | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Projektowanie prostych stron internetowych | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Test walidujący on-line i udostępnienie wyników | Prowadzący Kamila Piekarniak | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamila Piekarniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna, skrypt szkoleniowy.
Warunki uczestnictwa
- Podpisanie umowy z SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska, określającej warunki świadczenia usługi.
- Szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie Zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
- Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
Informacje dodatkowe
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć.
Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test teoretyczny zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru z automatycznym generowaniem i udostępnianiem wyników.
Uczestnik zobowiązuje się do 80% obecności na zajęciach oraz podejścia do testu walidującego.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I. oraz Nowy Start w Małopolsce z EURESEM.
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Zawarto umowę z z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platforma: aplikacja Zoom;
b) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
d) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępnianemiędzyinnymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczytania będą potrzebne programy - odpowiednio: Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word lub OpenOffice lub LibreOffice.
-uczestnicy zobowiązani są do posiadania aplikacji Canva Pro lub Canva Edu podczas udziału w szkoleniu.