Akademia Menedżera - Poziom II: Skuteczny menedżer
Akademia Menedżera - Poziom II: Skuteczny menedżer
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
menedżerów, dyrektorów oraz wszystkich, którzy chcą specjalizować się w obszarze zarządzania.
W usłudze mogą uczestniczyć również osoby z innych projektów
Jeśli nie uczestniczyłeś/-aś w naszym I poziomie Akademii Menedżera, skontaktuj się z nami
Kliknij tutaj
– doradzimy Ci, czego potrzebujesz, aby móc uczestniczyć w II poziomie!
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa „Poziom II: Efektywny biznesowo menedżer” przygotowuje do skutecznego zarządzania zespołem oraz wdrażania strategii zwiększających wpływ i efektywność zarówno w ujęciu indywidualnym, jak i zespołowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija umiejętności pracowników, promując ich samodzielność i inicjatywę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia strategię rozwoju dla wybranego pracownika, obejmującą konkretne etapy działania oraz sposoby monitorowania postępów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie kształtuje zespół współpracujący i odpowiedzialny za realizację wspólnych celów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje realizację projektu zespołowego, który pokazuje zaangażowanie wszystkich członków oraz ich współodpowiedzialność za osiągnięcie wyniku końcowego. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0
- Prawie każdy pracownik obejmując nową rolę cieszy się i jest zmotywowany - tę motywację łatwo zepsuć nieodpowiednim motywowaniem i niestety najczęściej tak się dzieje!. Także pracownik pracujący od jakiegoś czasu źle zarządzany będzie tracić motywację. Dlatego w tym poziomie skupiamy się na tym, by wykorzenić "chwasty" i nie niszczyć motywacji, którą każdy pracownik naturalnie ma, i która sama potrafi się odradzać jeśli ma do tego odpowiednie warunki - dobrego menadżera:
- Dowiesz się jakie błędy w motywowaniu i zachowania menadżera demotywują pracownika
- I jednocześnie poznasz odwrotne zachowania i sposoby, które sprawią, że motywacja Twoich pracowników będzie wracała do optymalnego poziomu danej osoby
- Poznasz technikę STAR w kontekście motywującego doceniania pracownika jako wzmacniający "instant feedback"
2. Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika
- Nauczysz się przekazywać Twoim pracownikom konstruktywną informację zwrotną, bazującą zarówno na tzw. czystym feedbacku, jak i na elementach tzw. feedforward. Nauczysz się eskalować stosowane techniki, aż do tych najmocniejszych, gdy Twoje wcześniejsze prośby, wskazówki, pytania i informacje zwrotne zawiodły!
- Feedback - jak rozmawiać z pracownikiem, by delikatnie zwrócić mu uwagę na obszary "rozwojowe"? Zaproponuję Ci kilka potężnych technik, które gdy poprawnie rozumiane i stosowane, przynoszą pożądane efekty.
- Informacja zwrotna z elementami feedforward – gdy chcesz przekazać informację zwrotną doceniającą lub gdy chcesz przyspieszyć pozytywne zmiany i sam feedback nie wystarcza: technika ZFPUP.
- Twój pracownik nie wykonuje poleceń? Odmawia? Albo mówi, że coś zrobi i nie robi? Na Twoich realnych sytuacjach zawodowych pokażę Ci najefektywniejsze techniki egzekwowania i dyscyplinowania w trudnych sytuacjach. Każdy przećwiczy w formie warsztatów te techniki z perspektywy szefa i "dyscyplinowanego" doświadczając ich skuteczności: 4AS™ - zaawansowana technika autorska, którą zadbasz o realizację oraz o relację.
- Program naprawczy dla podwładnego – praktyczne narzędzie i wskazówki na te najtrudniejsze sytuacje menedżerskie.
3. Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie podwładnego
- Błędy w delegowaniu
Zobaczysz jakie błędy 90% menedżerów popełnia w procesie wyznaczania celów przy użyciu arkuszy wyznaczania celów (np. MPD, MPO, IPD, itp.), w efekcie czego proces ten jest parodią, a oceny okresowe są krzywdzące.
- Jak delegować, czyli jakiego języka i zwrotów używać do delegowania, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, od kompetencji pracownika i od Waszej relacji – elementy neurolingwistyki w delegowaniu.
- SMART to nie wszystko. Poznasz nasz autorski model SMART-UP i odkryjesz, jak wyznaczać cele (i zadania) pracownikom:
na poziomie operacyjnym i menedżerskim
uczącym się i specjalistom/ekspertom
kreatywnym i szablonowym
zaangażowanym i leniwym
- Jak rozliczać i oceniać
STAR+ZPZU - niezwykle skuteczne techniki do sprawiedliwej oceny - zarówno w ramach "instant feedback" jak i prowadzenia okresowych rozmów oceniających
Jakie kryteria przyjąć przy rozliczaniu i ocenie, by była sprawiedliwa?
Jak wyznaczać wskaźniki sukcesu obiektywne i mierzalne?
Jak sprawiedliwą oceną wzbudzić motywację do poprawy?
- Jak zwolnić pracownika będąc szczerym i jednocześnie dodając mu otuchy i wiary w siebie na przyszłość
4. Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół?
- 5 Dysfunkcji zespołu - poziom I - dostaniesz 4 narzędzia, dzięki którym pracownicy będą w większym stopniu chcieli sobie pomagać i współpracować ze sobą
5. Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać?
- 6 Poziomów Shermana – czyli jak dopasować delegowanie, do sytuacji i kompetencji pracownika by uchronić się przed błędami oraz wzmacniać odpowiedzialność i proaktywność w pracowniku
- Zarządzanie sytuacyjne wg. Hersey'a-Blancharda - jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki:
R1 - entuzjastyczny debiutant
R2 - rozczarowany adept
R3 - kompetentny-ostrożny praktyk
R4 - samodzielny ekspert
Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika:
style wg. Blake'a-Mouton
style wg. Hersey'a-Blancharda
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0 | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Jak utrzymać motywację pracowników? Zasady oraz praktyczne techniki
- motywowanie 3.0 - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Lunch | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Od informacji zwrotnej do egzekwowania i dyscyplinowania opornego pracownika - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie podwładnego | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Delegowanie, rozliczanie i ocena efektywności oraz zwalnianie podwładnego - ciąg dalszy | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Lunch | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Jak budować zaufanie oraz prawdziwy zespół? | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Zarządzanie sytuacyjne zespołem - jaki styl zarządzania wybrać? | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący Tomasz Krajewski | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 590,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 590,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 161,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 161,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Krajewski
Jako dyrektor sprzedaży Property Group Sp. z o.o. (RynekPierwotny.pl) stworzył i wdrożył strategię rozwoju działu handlowego, nowy system motywacyjny i zmieniony model sprzedaży. W efekcie zwiększył kompetencje zespołu oraz trzykrotnie podniósł przychody w ciągu 2,5 roku.
Pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego w firmie logistycznej, odpowiadał za poprawę rentowności przedsiębiorstwa. Wprowadzone zmiany w operacjach, bezpieczeństwie, finansach i sprzedaży doprowadziły do wyraźnego wzrostu rentowności już po 6 miesiącach oraz 30% wzrostu liczby klientów.
Jako prezes spółki z branży automatyki budynkowej zbudował firmę od podstaw, osiągając 2 mln zł sprzedaży w 1,5 roku. Stworzył autorski system automatyki budynkowej, który zdobył najwyższą ocenę w regionie i uzyskał dofinansowanie UE.
Wspiera kadrę zarządzającą, m.in. w projektach rządowych, a jego praca została opisana w publikacji „Leadership in Times of Crisis”. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu przywództwa, zarządzania zmianą, sprzedaży, negocjacji, komunikacji, obsługi klienta, prezentacji oraz coachingu menedżerskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają drukowane materiały szkoleniowe zawierające ćwiczenia oraz opis omawianych zagadnień, a także dodatkowe handouty. Każdy z nich uzyska również dostęp do platformy online, na której znajdą pliki do druku, komplet ćwiczeń, prezentację ze szkolenia oraz listę polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
Gwarancja terminu
Szkolenie odbywa się w gwarantowanym terminie po zapisaniu się minimum 4 uczestników.
Co otrzymasz dodatkowo?
Ty i trener
- W ciągu roku od ukończenia szkolenia Akademia Menedżera - Poziom II: Skuteczny menedżer otrzymasz 90 minut indywidualnego treningu – spotkanie jeden na jeden z trenerem, twarzą w twarz, w naszym biurze.
- Nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem – abyś mógł/mogła skonsultować wyzwania pojawiające się już po szkoleniu.
Troska o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni od zgłoszenia, aby poznać Twoje potrzeby, wyzwania oraz kontekst zawodowy, tak by dopasować szkolenie do realnych sytuacji, z którymi się mierzysz.
Wygodne fotele :)
Stworzyliśmy w Warszawie własną salę szkoleniową, zapewniającą komfort i wysoką jakość pracy – w tym naprawdę wygodne fotele.
*Około 90% szkoleń odbywa się w sali 4GROW.
Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/skuteczny-menedzer
Adres
Adres
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro
• Ratusz Arsenał – ok. 6 min komunikacją miejską
• Rondo Daszyńskiego – ok. 10 min (komunikacja miejska + krótki spacer)
• Rondo ONZ – ok. 8 min komunikacją miejską
Dworce kolejowe (ok. 12 min komunikacją miejską):
• Warszawa Centralna
• Warszawa Śródmieście WKD
• Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności, oprócz miejsc parkingowych przy ulicy, dostępne są również prywatne parkingi. Przykładowo, przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z dostępnych miejsc parkingowych można także skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (koszt: 60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi