Budowa prorodzinnej kultury pracy. Akademia Menedżera HR. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Budowa prorodzinnej kultury pracy. Akademia Menedżera HR. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie/usługa adresowane do:
• właścicieli firm,
• pracowników zatrudnionych na stanowiskach
kierowniczych/menadżerskich,
• pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby
planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
• pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
• pracowników zespołu HR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu przygotowanie uczestników do pozyskiwania pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrostpoczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-
rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. Kształtowanie kompetencji kadr jako biznes partnera w tym obszarze.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 1: Opisuje znaczenie procesówdemograficznych takich jak wchodzenie pracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym jako wynik niskiego wskaźnika dzietności, w kontekście funkcjonowania i rozwoju własnej firmy | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy mające wpływ na dokonie analizy wpływu zmiandemograficznych na strukturę zatrudnienia oraz na długoterminową strategię rozwoju przedsiębiorstwa, wykorzystując dostępne dane statystyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje najlepsze praktyki radzenia sobie organizacji z obecnymi wyzwaniami w zakresie procesów demograficznych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 2: Rozpoznaje i charakteryzuje potrzebystabilności i elastyczności zatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników- rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Definiuje wskaźniki oceny efektywności politykzatrudnienia firmy pod kątem ich dostosowania do potrzeb pracowników związanych z rodzicielstwem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje korzyści wdrażania w organizacji strategii HR uwzględniających potrzeby pracowników w różnych fazach życia rodzinnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 3: Identyfikuje jaka oferta pracownicza(EVP = Employee Value Proposition) uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, pozwala na pozyskanie odpowiednich pracowników, wzrost ich lojalności i satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady atrakcyjności EVP wzestawieniu z ofertami konkurencyjnych przedsiębiorstw na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje jaki obszary diagnozy potrzeb kadry są kluczowe dla stworzenia odpowiedniej oferty pracowniczej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 4: Charakteryzuje cechy pracownikówznajdujących się w różnych fazach życia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu i rozwiązywanie ewentualnych nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Wskazuje właściwe opisy, w jaki sposób te cechyoddziałują na efektywność pracy zespołowej oraz ocenia stosowane mechanizmy wspierające integrację zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 5: Identyfikuje regulacje i rozwiązaniaprawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje wskazaneprzepisy prawa pracy do ich praktycznego zastosowania w organizacji firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: efekt uczenia nr 6: Charakteryzuje dobre praktyki wzakresie zaspokajania potrzeb pracowników planujących założenie rodziny i pracowników rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność wdrożonychrozwiązań prorodzinnych, uwzględniając opinie oraz poziom zadowolenia pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Podaje i opisuje przykład jak wdraża jedno wybrane rozwiązanie w organizacji mające na celu wsparcie pracowników planujących założenierodziny i pracowników rodziców | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 7: Identyfikuje potrzeby i oczekiwaniaróżnych grup interesariuszy w firmie (zarząd, kadra menadżerska, przedstawiciele różnych grup społecznych, kulturowych, wiekowych etc.) w związku z planowanym wdrażaniem rozwiązań uwzględniających potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. Konsultuje je na bieżąco, ustala optymalne / kompromisowe rozwiązania i zarządza potencjalnym ryzykiem w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje efektywność procesukonsultacji do stopnia akceptacji wdrażanych rozwiązań przez poszczególne grupy interesariuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Grupuje i opisuje cechy charakterystyczne jak też potrzeby głównych grup interesariuszy w organizacji mając na względzie odpowiedź na potrzeby zarówno planujących rodziny jak i osób w różnych etapach życia rodzinnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Konsultuje z pracownikami i tworzy pakiet wartości dla grup interesariuszy zapewniający stabilność zatrudnienia oraz wsparcie organizacji w obszarze planowania i realizacji życia rodzinnego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: efekt uczenia nr 8: Projektując pakiety korzyścipracowniczych uwzględnia w nich potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego | Kryteria weryfikacji Porównuje opracowane pakietyświadczeń z wiodącymi praktykami rynkowymi oraz ocenia ich oddziaływanie na retencję pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Konsultuje z pracownikami i tworzy pakiet wartości dla grup interesariuszy zapewniający stabilność zatrudnienia oraz wsparcie organizacji w obszarze planowania i realizacji życia rodzinnego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: efekt uczenia nr 9: Monitoruje poziom satysfakcji różnychgrup pracowniczych związany z realizacją działań uwzględniających potrzeby pracowników planujących założenie rodziny i pracowników rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Omawia w jaki sposób analizuje zmiany w poziomiesatysfakcji, opierając się na regularnych badaniach ankietowych oraz analizach jakościowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Reaguje na sytuacje spadku poziomu motywacji i wskazuje rozwiązania jakie zastosuje na wybranym przykładzie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne efekt uczenia nr 10: Sprawnie wykorzystuje narzędziainformacyjne (komunikacja wewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding11, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia efektywność działań employerbranding w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy wspierającego rodzinę | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór narzędzi komunikacyjnych wskazując przyszłym pracownikom, iż organizacja ma wdrożoną strategię HR potwierdzoną praktykami prorodzinnymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. W procesie szkoleniowym będzie brała udział grupa maksymalnie do 8 osób.
Jedna godzina trwa 60 minut i jest godziną zegarową.
Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych, z czego 7 godz jest przeznaczone na zajęcia praktyczne (samodzielne oraz grupowe wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestnikom przed szkoleniem - przekazany mailowo), jak też przekazywane uczestnikom podczas zajęć case study, ćwiczenia, zadania grupowe i indywidualne, test.
Zadania grupowe będą realizowane w grupach 2-4 osobowych, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) oraz 7 godzin to zajęcia teoretyczne (w oparciu o prezentację multimedialną ) 1,5 godziny przeznaczone jest na przerwy oraz 30 min to walidacja.
PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 1: Analiza zmian demograficznych i ich wpływ na funkcjonowanie firmy oraz prognozy rynku pracy i strategie adaptacyjne
Omówienie zmian demograficznych i ich wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
Prognozy rynku pracy w kontekście starzejącego się społeczeństwa
Strategie adaptacyjne dla firm. Przykłady dobrych praktyk na przykładzie strategii wybranych przedsiębiorstw.
Moduł 2: Stabilność i elastyczność zatrudnienia –potrzeby pracowników planujących rodzinę i rodziców, elastyczne formy pracy oraz wsparcie dla zespołu
Balansowanie potrzeb pracowników związanych z rodzicielstwem
Elastyczne formy pracy i ich wpływ na efektywność zespołu
Przykłady inicjatyw wspierających pracowników-rodziców
Moduł 3: Projektowanie prorodzinnej oferty pracowniczej(EVP) –dopasowanie do potrzeb różnych grup, analiza ofert konkurencji oraz budowanie lojalności
Projektowanie EVP dostosowanego do różnych grup pracowniczych
Analiza ofert konkurencyjnych na rynku pracy
Rola EVP w budowaniu lojalności i motywacji pracowników
Moduł 4: Regulacje prawne i dobre praktyki dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem –wdrażanie polityki prorodzinnej w firmie
Przegląd przepisów dotyczących uprawnień pracowników-rodziców
Najlepsze praktyki w zarządzaniu pracownikami na różnych etapach życia rodzinnego
Proces wdrażania i adaptacji polityki prorodzinnej w firmie
Moduł 5: Komunikacja i employer branding –strategie komunikacyjne polityki prorodzinnej, budowanie wizerunku firmy oraz monitorowanie satysfakcji pracowników
Strategie komunikacyjne dotyczące polityki prorodzinnej firmy
Employer branding jako narzędzie pozyskiwania talentów
Monitorowanie satysfakcji pracowników oraz efektywności wdrożonych rozwiązań
Walidacja. Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz wywiad swobodny
Uczestnicy przed szkoleniem dokonują samooceny posiadanych kompetencji z zakresu usługi szkoleniowej i w tym celu mogą zasięgnąć wiedzy z ogólnodostępnych źródeł m in. w internecie przed rozpoczęciem usługi dzięki temu uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem przygotowania się i lepszego przyswojenia programu szkoleń.
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna praca zespołowa
- zadania w grupach, case study, zadania
- Ćwiczenia indywidualne
- -case study Dyskusje
- wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz wywiad swobodny
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz punktów zdobytych podczas wywiadu swobodnego przez uczestników szkolenia uprawnia uczestników do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzany jest wywiad swobodny - trwający 15 minut polegający na udzieleniu przez uczestnika odpowiedzi na zadane przez walidatora pytania, sprawdzając tym samym efekty uczenia się.
Na ocenę wywiadu swobodnego ma wpływ poprawność udzielonych odpowiedzi podczas wywiadu na zadane przez Walidatora pytania zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się. Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny).
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
"Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS."
"Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo"
"Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo."
„Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają Work book w formie edytowalnej przesłany elektronicznie (mailowo) oraz pozostałe materiały przekazywane będą podczas trwania szkolenia (case study, zadania, test, etc).
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestnika.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności a poziom trudności będzie narastał wraz z nabywaniem umiejętności i wiedzy uczestników i będzie na każdym etapie szkolenia weryfikowany przez trenera.
Szkolenie oparte jest o metody:
- prezentacja multimedialna praca zespołowa
- zadania w grupach, Case study,
- zadania Ćwiczenia indywidualne
- case study
- Dyskusje – wymiana doświadczeń i refleksji.
- Feedback trenerski – omówienie wyników prac uczestników
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja. WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
Walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o teoretyczny test wiedzy wykonany elektronicznie poprzez platformę Microsoft Office 365 (FORMS) gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi oraz wywiad swobodny
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% łącznie uzyskanych punktów z prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz punktów zdobytych podczas wywiadu swobodnego przez uczestników szkolenia uprawnia uczestników do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie poprzez platformę FORMS MS Office udostępniany przez osobę walidującą a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzany jest wywiad swobodny - trwający 15 minut polegający na udzieleniu przez uczestnika odpowiedzi na zadane przez walidatora pytania, sprawdzając tym samym efekty uczenia się.
Na ocenę wywiadu swobodnego ma wpływ poprawność udzielonych odpowiedzi podczas wywiadu na zadane przez Walidatora pytania zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się. Walidator nie bierze udziału w procesie kształcenia usługi (nie jest obecny).
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Po zakończeniu usługi uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie oraz wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej 80% na podstawie ilości uzyskanych punktów łączne z obu form walidacji
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistej.
2.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika raportem uczestnictwa wygenerowanym z platformy Teams.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na ewentualne utrwalenie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli. 6.Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania. Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W czasie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub innego sprzętu przenośnego z dostępem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo.
Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakłócające prowadzenie zajęć w grupie. Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi: Microsoft Teams uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępnia linki w karcie usługi i dodatkowo udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania uczestnikom. Link Dostawca Usługi udostępni uczestnikom przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.) Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.