Obsługa Bazy Usług Rozwojowych (BUR), tworzenia kart usług oraz rozliczania usług rozwojowych u Operatora z uwzględnieniem źródeł finansowania zielonej transformacji.
Obsługa Bazy Usług Rozwojowych (BUR), tworzenia kart usług oraz rozliczania usług rozwojowych u Operatora z uwzględnieniem źródeł finansowania zielonej transformacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Zainteresowani podniesieniem kompetencji pracownicy i właściciele podmiotów świadczących usługi rozwojowe lub osoby zarządzające projektami rozwojowymi w przedsiębiorstwie
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje nie jest wymagane
Uczestnicy usług powinni być zatrudnieni w MŚP z sektora usług rozwojowych, jednak nie jest to wymóg konieczny.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji04-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje Uczestnika do samodzielnej i poprawnej obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz poprawnego tworzenia kart usług zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR i wytycznymi. Uczestnik zostanie wyposażony w kompetencje efektywnego i poprawnego rozliczania usług szkoleniowo-rozwojowych realizowanych przez BUR w tym również dot. zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik aktywnie porusza się po Bazie Usług Rozwojowych oraz wykorzystuje jej wszystkie funkcjonalności | Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje funkcjonalnośc iBazy Usług Rozwojowych w zakładce Użytkownika, Pracodawcy oraz Dostawcy Usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zgodnie z przepisami i wymaganiami tworzy kartę usługi w Bazie Usług Rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Użytkownik zgodnie z przepisami obsługuje uczestników usługi w Bazie Usług Rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ustala wstępne potrzeby szkoleniowe klienta/ uczestników i w oparciu o nie projektuje usługi rozwojowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje formalne wymagania do rozliczenia usług realizowanych przez BUR | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie i poprawnie rozlicza usługi szkoleniowo-rozwojowe realizowanych przez BUR | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozlicza usługi rozwojowe zgodnie z obowiązującym u Operatora sposobem, tj. refundacja, bon i osoby fizyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik orientuje się w rodzaju dokumentacji i długości jej przechowywania z realizacji usługi przez BUR | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zainteresowani podniesieniem kompetencji pracownicy i właściciele podmiotów świadczących usługi rozwojowe lub osoby zarządzające projektami rozwojowymi w firmach szkoleniowych.
Uczestnicy usług powinni być zatrudnieni w MŚP z sektora usług rozwojowych, jednak nie jest to wymóg konieczny.
Usługa przygotowuje Uczestnika do samodzielnej i poprawnej obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz poprawnego tworzenia kart usług zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR i wytycznymi. Uczestnik zostanie wyposażony w kompetencje efektywnego i poprawnego rozliczania usług szkoleniowo-rozwojowych realizowanych przez BUR.
Moduł 1 – REGULAMINY I PODSTAWY FORMALNE (12 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
• Regulamin BUR
– Struktura Regulaminu, omówienie kluczowych paragrafów (§11–§13)
– Uprawnienia i obowiązki dostawcy wynikające z Regulaminu
– Zarządzanie kontem, blokady i procedura przywrócenia uprawnień
– Reguły publikowania usług, zmiany w kartach, procedowanie zgłoszeń
• Regulaminy wewnętrzne u Dostawcy usług
– Polityki jakościowe i procedury niezbędne do audytu
– Minimalne wymogi wynikające z Załącznika 4 do Regulaminu BUR
– Organizacyjne procedury BHP, dostępności, RODO i dokumentowania usług
• Odpowiedzialność dostawcy
– Konsekwencje naruszeń: weryfikacja, audyt, zablokowanie konta
– Zakres odpowiedzialności za jakość usługi (SUZ + Regulamin BUR)
– Najczęstsze błędy skutkujące sankcjami
• Arkusz samooceny
– Omówienie elementów arkusza
– Weryfikacja potencjału technicznego, ekonomicznego i kadrowego
– Przygotowanie do audytu i weryfikacji aktualizacyjnej
• Załączniki do BUR
– Rola Załączników: Karta Dostawcy, Karty Usług, Standard SUZ, System Oceny
– Analiza wymogów formalnych wynikających z Załącznika 1 i Załączników 2a–2g
– Dlaczego każdy załącznik decyduje o poprawności wpisu i usług
• Weryfikacja potencjału organizacyjnego
– Dokumenty i dowody potwierdzające spełnianie warunków
– Potencjał kadrowy (wymogi dot. trenerów/doradców)
– Potencjał techniczny (sprzęt, dostępność, jakość materiałów)
• Checklisty realizacyjne
– Zestaw list kontroli dla: przygotowania, realizacji, ewaluacji, rozliczenia
– Checklista minimalna zgodna ze Standardem SUZ
– Checklista dla usług z dofinansowaniem – różnice
• Obowiązki przed, w trakcie i po usłudze
– Przygotowanie opisów, weryfikacja uczestników, generowanie umów
– Dokumentacja prowadzenia usługi i jej ukończenia
– Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z BUR i operatorami
• Standard Usługi Zdalnej SUZ
– 4 obszary standardu: relacja z klientem, projektowanie, realizacja, ewaluacja
– Wymagania jakościowe dla usług synchronicznych i asynchronicznych
– Przykłady naruszeń SUZ i sposoby ich unikania
Formy pracy:
Omówienie dokumentów BUR i załączników, ćwiczenia w wypełnianiu arkusza samooceny, analiza studiów przypadków, praca własna nad dokumentacją własnej instytucji, praca grupowa – wzajemna weryfikacja dokumentów.
Metody pracy:
Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom.
Moduł 2 – STRUKTURA SYSTEMU BUR (6 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
• Demonstracja systemu
– Widok dostawcy: panel, zakładki, funkcje, logika systemu
– Profil dostawcy i jego elementy
• Obsługa zgłoszeń i zapisów
– Proces zapisów krok po kroku
– Najczęstsze problemy uczestników i jak ich unikać
– Reakcja na rezygnacje, zmiany uczestników, korekty danych
• Użyteczne funkcjonalności
– Duplikowanie usług, wersje projektowe
– Zarządzanie terminami, grupami, listami rezerwowej
– Narzędzia do raportowania i analizy ocen
• Weryfikacja uczestników, przygotowanie dokumentów
– Wymogi operatorów: diagnozy, formularze, umowy
– Kontrola kwalifikowalności: status MŚP, pracownik, delegowanie
– Dokumentacja zgodna z PSF
• Nawigacja po platformie
– Najważniejsze sekcje i ich funkcje
– Miejsca najczęstszych błędów początkujących dostawców
• Praca własna i grupowa
– Eksploracja kont testowych
– Analiza ról: trener, konsultant, opiekun, administrator
– Symulacja obsługi usługi od A do Z
Formy pracy:
Symulacja pracy dostawcy, analiza błędów w panelu, praca grupowa nad opisami ról.
Metody:
Współdzielenie ekranu, czat, praca w pokojach Zoom, analiza dokumentów.
Moduł 3 – TWORZENIE KART USŁUG (12 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
LOGIKA KARTY USŁUGI
– Jak myśli weryfikator / operator – logika sprawdzania kart
– Standardy jakości opisu usług (język efektów uczenia się)
• Struktura i wymagania Karty według Regulaminu BUR
– Omówienie KAŻDEGO pola: obowiązkowe, warunkowe, najczęstsze błędy
– Zależności między polami: formy, godziny, rezultaty, cena, grupa docelowa
• Wytyczne – załączniki 2a–2g
– Różnice między kartą szkoleniową, coachingową, doradczą, mentoringową, studiów podyplomowych
– Najważniejsze pułapki w każdej z instrukcji
• Uzupełnianie karty: pola, parametry, formy realizacji
– Czym kieruje się PARP przy weryfikacji
– Jak opisywać formę stacjonarną, zdalną, mieszaną zgodnie z definicjami
• Symulacje wypełnienia karty
– Praca na realnych przykładach uczestników
– Poprawianie błędów formalnych i merytorycznych
• Najczęstsze powody odrzuceń
– Nieprawidłowy cel, niespójność z rezultatami
– Złe dookreślenie grupy odbiorców
– Opisy niezgodne z SUZ
• Ćwiczenia praktyczne
– Budowa celu zgodnego z KRK / SRKUR
– Formułowanie efektów uczenia: wiedza, umiejętności, kompetencje
– Tworzenie planu godzinowego
• Praca własna nad szkicem własnej usługi
– Uczestnik tworzy od podstaw kartę zgodnie z wytycznymi
• Praca grupowa – walidacja pomysłów
– Wzajemna korekta kart
– Sprawdzanie zgodności z Regulaminem BUR
Formy pracy:
Ćwiczenia indywidualne, wykład, analiza błędów, praca grupowa, praca własna z kartą.
Metody:
Współdzielenie ekranu, praca w pokojach Zoom, dyskusja, analiza dokumentów.
Moduł 4 – OBSŁUGA UCZESTNIKÓW I DOKUMENTACJA (6 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
• Rekrutacja
– Proces krok po kroku zgodny z operatorami PSF
– Diagnozy potrzeb: kiedy obowiązkowe, jak je dokumentować
• Umowy
– Umowa uczestnik–dostawca
– Umowa trójstronna (pracodawca)
– Załączniki i oświadczenia
• Diagnozy i zapis na usługę
– Narzędzia diagnozy, zgodność z celami usługi
– Kiedy można odrzucić uczestnika
• Dokumentowanie pracy trenera
– Karty pracy, protokoły, listy obecności
– Dziennik zajęć – co musi zawierać, czego nie wolno wpisywać
• Ankiety, weryfikacja obecności zgodnie z BUR i SUZ
– Zasady punktacji, ankieta BUR (§ System Oceny Usług)
– Obowiązki dostawcy przy braku ankiety
• Dokumentacja końcowa
– Faktury: poprawność, zgodność wymiaru godzin i ceny
– Zaświadczenia, certyfikaty: wymogi formalne
– Raporty i zestawienia dla operatorów
• Kontrole – najczęstsze błędy
– Nieprawidłowa dokumentacja czasu
– Rozbieżności między kartą a rzeczywistą realizacją
– Błędy we frekwencji i wynikach ewaluacji
Formy pracy:
Ćwiczenia w przygotowywaniu dokumentów, analiza dokumentów uczestników, praca grupowa nad przypadkami.
Metody:
Współdzielenie ekranu, czat, praca w pokojach Zoom, analiza dokumentów.
Moduł 5 – DOFINANSOWANIA I BONUS SZKOLENIOWY (6 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
• System dofinansowań usług rozwojowych w Polsce
– PSF, KFS, Baza Usług Rozwojowych, projekty EFS+
Zielone kompetencje - dotacje
– Różnice między systemami, zasady kwalifikowalności
• Bonus szkoleniowy – jak działa w praktyce
– Zasady przyznawania
– Jak dostawca powinien przygotować ofertę
– Najczęstsze błędy przedsiębiorców
• Praca własna – analiza opłacalności usługi
– Kalkulacja realnego kosztu usługi
– Wpływ dofinansowania na cenę
• Praca grupowa – projektowanie oferty pod konkretne programy
– Wyszukiwanie aktywnych projektów i programów
– Dopasowanie produktów i kart usług
Formy i metody pracy:
Ćwiczenia, wykład, analiza dokumentów, praca w grupach, dyskusja, praca w pokojach Zoom.
Moduł 6 – AI, WARSZTATY, WALIDACJA (8 h dydaktycznych)
Zakres tematyczny – rozwinięcie
• Wprowadzenie do AI
– Rola AI w edukacji dorosłych i usługi rozwojowej
– Narzędzia wspierające tworzenie opisów, efektów uczenia się, checklist
• Ćwiczenia praktyczne
– Generowanie opisów usług zgodnych z BUR
– Tworzenie rezultatów i efektów uczenia
– Automatyzacja checklist i dokumentów przygotowawczych
• Praca własna z AI
– Tworzenie kompletnej karty usługi przy wsparciu AI
– Redakcja opisów, walidacja językowa i logiczna
• Praca zespołowa: korekty i porównania
– Analiza różnych wersji tej samej usługi
– Ocena zgodności z Regulaminem BUR i SUZ
• Walidacja efektów uczenia
– Mini-warsztat: mapowanie efektów, dowody osiągnięcia, przykłady
– Mikro-walidacja próbna usług uczestników
• Test końcowy – 0,45 h
Generowany automatycznie (AI): pytania wielokrotnego wyboru + krótkie odpowiedzi dotyczące Regulaminu BUR, SUZ i praktyki publikowania usług.
WAŻNE!
1h = 45 min
Dostawca usług rozlicza się po godzinach dydaktycznych.
49 h dydaktyczne + 1 godzina dyd dla walidacji
Czas trwania szkolenia 37, 30 h zegarowych.
Ilość godzin teoretycznych: 20 h dydaktycznych
Ilość godzin praktycznych: 29 h dydaktycznych
W trakcie usługi zaplanowane są przerwy, wliczone do procesu kształcenia (czasu trwania i kosztu usługi) - min. 15 min na 1,5 h zajęć.
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, casy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem BUR, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań względem usług szkoleniowo-rozwojowych, dokumentacją rozliczeniową u różnych Operatorów, Regulaminami dofinansowań u różnych Operatorów, w ramach różnych projektów.
Program dla Uczestników - Łódzkie BONY SZKOLENIOWE
Harmonogram usługi jest orientacyjny - osoby zainteresowane, prosimy o wcześniejszy kontakt.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1 – REGULAMINY I PODSTAWY FORMALNE - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 1 – REGULAMINY I PODSTAWY FORMALNE - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Moduł 2 – STRUKTURA SYSTEMU BUR -Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 3 – TWORZENIE KART USŁUG - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 3 – TWORZENIE KART USŁUG - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 4 – OBSŁUGA UCZESTNIKÓW I DOKUMENTACJA - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł 5 – DOFINANSOWANIA I BONUS SZKOLENIOWY - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 6 – AI, WARSZTATY - Współdzielenie ekranu, czat, dyskusja moderowana, analiza dokumentów przesłanych przez uczestników, praca w pokojach Zoom. | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Elżbieta Mazur-Tackowiak | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Mazur-Tackowiak
W latach 2013–2023 pełniła funkcję dyrektora ds. programowych i edukacji, koordynatora OWES, doradca biznesowy, doradca i specjalista różnych programów UE (RPO, POKL, PROW, EFS, EFS+, EFRR). W ostatnich pięciu latach realizowała i nadzorowała liczne projekty unijne jako koordynator, doradca i wykonawca usług rozwojowych, współpracując z firmami, instytucjami i organizacjami pozarządowymi.
Doświadczenie jako trener od 2020r.:
- realizowała ponad 100 godzin szkoleń z zakresu obsługi BUR
- 200h z marketingu internetowego, promocji w social media i technik sprzedażowych
- 350 godzin : szkolenia z pozyskiwania funduszy UE i zarządzania projektami UE
- zarządzanie przedsiębiorstwem, mentoring biznesowy, zarządzanie zespołem -60h
Od 2018 roku prowadzi własną firmę , obsługując przedsiębiorców w obszarze funduszy UE. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia cyfrowe, w tym elementy sztucznej inteligencji, wspierające tworzenie treści, analizę danych i optymalizację procesów. Ukończyła także kurs „Technologie z misją w zarządzaniu organizacją”, rozwijający kompetencje w zakresie nowych technolog
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej:
prezentacja, narzędzia do pracy, arkusze do zadań i ćwiczeń
Praca odbywać się będzie na platformie BUR oraz częściowo na wybranych wzorach wniosków rozliczeniowych usług rozwojowych oraz dokumentach własnych trenera.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik powinien mieć dostęp do konta w BUR.
Obecność każdego uczestnika - wymagane 80% obecności.
Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby u dokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usługi.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi zwróci Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udziału w usłudze.
Informacje dodatkowe
Uczestnik
przyjmuje do wiadomości: że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyraża na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinasowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku dofinansowania lub dofinansowania na poziomie niższym niż 70% - do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. pogodowych lub losowych) harmonogram szkolenia może zostać nieznacznie zmieniony. Wszystkie informacje dostępne są u Dostawcy Usług i zostaną przekazane Operatorowi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym: - Komputer stacjonarny, notebook lub telefon wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5 - Monitor o rozdzielczości FullHD - Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. - Platforma komunikacji – ZOOM - Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM ZOOM: Wymagania systemowe: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE) Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub: Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP System operacyjny: System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej. Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany