Szkoła Trenerów Szkoleń Online ed. 25 - usługa prowadzona w formie zdalnej
Szkoła Trenerów Szkoleń Online ed. 25 - usługa prowadzona w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Każdy kto chce rozwijać kompetencje trenera prowadzącego szkolenia zdalne.Trenerzy, menadżerowie, dyrektorzy, konsultanci, doradcy zawodowi i wszyscy Ci, którzy wykorzystują bądź chcieliby wykorzystywać umiejętności trenerskie w swojej pracy oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-03-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem projektu "SZKOŁA TRENERÓW SZKOLEŃ ONLINE AKADEMII SET®" jest rozwinięcie wszystkich kompetencji trenerskich potrzebnych do pracy w charakterze trenera prowadzącego szkolenia zdalne z wykorzystaniem narzędzi i metod szkoleniowych dedykowanych do pracy zdalnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzujeModel Efektywnego Treningu SET® i jego elementy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje elementy Modelu Efektywnego Treningu SET®. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zasady budowy i projektowania szkoleń online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnice w budowie szkoleń online i stacjonarnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia czynniki budujące bezpieczeństwo uczestników na szkoleniach online oraz strukturę wprowadzenia (intro) do szkolenia online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje czynniki budujące bezpieczeństwo na szkoleniach online oraz omawia strukturę skutecznego wprowadzenia do szkolenia online. Dba, by te czynniki pojawiły się w próbce szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje szkolenie z uwzględnieniem efektów i celów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa grupę dolcelową, spodziewane efekty i cele projektowanego modułu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia narzędzia wspierające pracę trenera online (Miro, Menti, Kahoot, Dokumenty Google). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje narzędzia trenera online i ich funkcjonalności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia zasady wprowadzania i omawiania ćwiczenia podczas szkoleń online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia elementy prawidłowej instrukcji do ćwiczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje drabinkę interwencji oraz techniki komunikacyjne trenera. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje drabinkę interwencji i techniki komunikacyjne trenera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Sprzęt: komputer z kamerą i mikrofonem (wbudowane lub zewnętrzne).
- Na każdy dzień szkolenia uczestnik otrzyma osobny link. Link ważny jest w dniu szkolenia.
- Połączenie z Internetem: połączenie z Internetem o minimalnych parametrach: pobieranie 5 mb/s, i wysyłanie minimum 1 mb/s. Prędkość swojego Internetu możesz sprawdzić tu: https://www.speedtest.net
- Miejsce do pracy: pomieszczenie, w którym będziesz mieć stabilny sygnał WiFi i warunki do spokojnej rozmowy wideo.
- Aplikacja: Przed rozpoczęciem szkolenia pobierz i zainstaluj aplikację ZOOM. Znajdziesz ją na tej stronie: https://zoom.us/download#client_4meeting Aplikacja jest bezpłatna i bezpieczna; nie przesyła żadnych Twoich prywatnych informacji do nas. UWAGA: Aplikacja jest również dostępna na telefon lub tablet. Jednocześnie zalecamy by korzystać z aplikacji na komputer.
WALIDACJA USŁUGI: po każdym zjeździe uczestnicy wypełniają ankietę, w której oceniają program oraz pracę trenera. Dodatkowo na ostatnim zjeździe przeprowadzony jest test wiedzy - test teoretyczny z wynikiem automatycznym oraz obserwacja próbki szkoleniowej uczestników
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - zajęcia odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć, ale bedzie istniała możliwość monitorowania zajeć. (link do szkolenia wysyłany do operatora przed każdym szkoleniem)
Usługa realizowana w godzinach zegarowych.
Każdego dnia szkolenia zaplanowana jest 15 minutowa przerwa. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu trwania szkolenia
Liczba godzin szkolenia - 36h, w tym:
- Zajęcia praktyczne - 20h
- Zajęcia teoretyczne - 16h
ZAJĘCIA 1 - TRENER SZKOLEŃ ONLINE
Wprowadzenie do pracy zdalnej z grupami szkoleniowymi.
2x6 godzin
Wyzwania w pracy trenera szkoleń online
- Budowa szkolenia online vs szkolenia na Sali.
- Mapa Empatii uczestnika szkolenia on-line.
- Działania trenera na poszczególnych etapach
- szkolenia online.
- Co jest potrzebne by efektywnie funkcjonować jako trener szkoleń online:
- • Wiedza
- • Narzędzia
- • Umiejętności
- Bezpieczeństwo w szkoleniach online:
- Co to jest bezpieczeństwo podczas szkoleń online?
- Działania trenera budujące bezpieczeństwo na
- różnych etapach procesu.
- Wprowadzenie do szkolenia online:
- • Budowa intro do szkolenia online. • Warsztaty projektowania intro.
- • Trening umiejętności trenerskich. • Sesje informacji zwrotnych.
ZAJĘCIA 2 - NARZĘDZIA TRENERA SZKOLEŃ ONLINE
Praca z narzędziami wspierającymi prowadzenie szkolenia. online
2 x 4 godziny
Miro w pracy trenera online:
- Miro jako wirtualna przestrzeń do wspólnej pracy.
- Przegląd wybranych funkcjonalności miro użytecznych
- podczas prowadzenia szkolenia online.
- Trening umiejętności pracy z Miro.
- MentiMeter:
- • Wybrane funkcjonalności MentiMeter
- • Różne zastosowania MentiMeter podczas szkolenia. • Trening umiejętności pracy z MentiMeter
- Kahoot:
- • Jak działa Kahoot.
- • Co jest potrzebne by rozpocząć.
- • Przegląd wybranych funkcjonalności. • Trening umiejętności pracy z Kahoot.
- Dokumenty google:
- • Jak Wykorzystać dokumenty google do pracy na wirtualnej Sali szkoleniowej.
- Wirtualne pokoje:
- Wirtualne pokoje w zoom – jak z nich korzystać.
- Dodatkowe funkcje wirtualnych pokoi.
- Sposoby dobierania uczestników w zespoły pracujące
- w wirtualnych pokojach.
- Dodatkowe wybrane funkcje przydatne podczas
- prowadzenia szkoleń.
- Projektowanie ćwiczeń szkoleniowych:
- Trening umiejętności projektowania modułu szkoleniowego z wykorzystaniem poznanych narzędzi.
- Sesje informacji zwrotnych.
ZAJĘCIA 3 - Trening umiejętności trenerskich w tym 0,5 godziny walidacji.
2 x 8 godziny
Kluczowe umiejętności trenera online:
• Wprowadzanie do ćwiczeń.
• Omawianie ćwiczeń.
• Kontrola przebiegu struktur szkoleniowych online. • Moderowanie pracy grupy w wirtualnej klasie.
Kompetencje komunikacyjne trenera:
• „Wirtualna” drabinka interwencji trenera.
• Podstawy analizy transakcyjnej.
• Techniki przekazywania odpowiedzialności. • Techniki omijania obiekcji.
• Model pełnej ekspresji w szkoleniu online.
Trening umiejętności trenerskich:
- Sesje rozwojowych informacji zwrotnych.
- Wsparcie wdrożenia:
- Aktywności wspierające wdrożenie kompetencji.
- Kontraktowanie indywidualnych aktywności
- wdrożeniowych.
- Test wiedzy ( z wynikiem generowanym automatycznie) oraz prezentacja próbki szkoleniowej uczestnika
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 SESJA ONLINE 1: Trener szkoleń online. Wprowadzenie do pracy zdalnej z grupami szkoleniowymi. (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 SESJA ONLINE 1: Trener szkoleń online. Wprowadzenie do pracy zdalnej z grupami szkoleniowymi. (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Arkadiusz Górski | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 SESJA ONLINE 2: Doskonałe szkolenie online. Praca z narzędziami wspierającymi prowadzenie szkolenia online (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Marcin Szpak | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 SESJA ONLINE 2: Doskonałe szkolenie online. Praca z narzędziami wspierającymi prowadzenie szkolenia online (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Marcin Szpak | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 SESJA ONLINE 3: Prowadzenie szkolenia online. Trening umiejętności trenerskich. (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Jarosław Sobkowiak | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 SESJA ONLINE 3: Prowadzenie szkolenia online. Trening umiejętności trenerskich. (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, ankiety, współdzielenie ekranu, informacja zwrotna) | Prowadzący Jarosław Sobkowiak | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja (test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 119,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 119,44 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michał Ebert
Wykorzystując swoje doświadczenie handlowca oraz setki godzin spędzonych na salach szkoleniowych i w pracy z menedżerami od 2016 roku – uczy sprzedaży, negocjacji, mediacji, oraz zarządzania ze szczególnym naciskiem na aspekty psychologiczne.
W nauczaniu korzysta z narzędzi i wiedzy, które dostarczają Analiza Transakcyjna i Porozumienie bez Przemocy (NVC).
Znajduje ogromną radość w pracy z trenerami biznesu i pomaga im lepiej rozumieć i zarządzać procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej.
Ponad 2000 godzin pracy szkoleniowej w latach 2019-2020-2021-2022-2023. i mentorskiej z handlowcami, kadrą zarządzającą i trenerami.
Arkadiusz Górski
Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołem zdobywał w międzynarodowej firmie zajmującej się sprzedażą, w instytucji finansowej oraz w consultingu. Ma na koncie przepracowane ponad 1000 godzin pracy w roli trenera biznesu w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Jarosław Sobkowiak
FRIS®. Współtwórca Modeli Rozwojowych Grupy SET®, w tym Modelu Efektywnego Treningu – Modelu SET®. Prezes Zarządu
Grupy SET®. Współtwórca Szkoły Zarządzania, Szkoły Sprzedaży, Szkoły
Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów Akademii SET®. Posiada ponad
piętnastoletnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Projektuje efektywne procesy rozwojowe, systemy wdrożeniowe, standardy
zachowań dla kadry zarządzającej i pracowników. Absolwent Szkoły Trenerów rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Szkoły Coachów zgodnej ze
standardami International Coach Federation.
Ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej z trenerami i kadrą zarządzającą. Ponad 1500 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Marcin Szpak
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych oraz trenerskich. Duża wiedza i doświadczenie w pracy z trenerami i coachami pozwala mu efektywnie prowadzić zajęcia w Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET® oraz Szkole Coachów Akademii SET®.
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie na kierunku Pedagogika Pracy i Doradztwo Zawodowe, Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Terapia Pedagogiczna i Doradztwo Zawodowe oraz Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ponadto absolwent I edycji Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET® i I edycji Szkoły Trenerów Konsultantów Akademii SET®
Posiada ponad 3000 godzin doświadczenia w pracy na sali szkoleniowej w tym ponad 1500 godzin pracy z trenerami i coachami w latach 2019-2020-2021-2022-2023.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe znajdują się na Platformie e-learningowej Moodle oraz w udostępnionym kursie elearningowym: Zaprojektuj szkolenie. W materiałach uczestnicy znajdą hand outy z wiedzą np. andragogika, zasady budowania bezpieczeństwa koncentrowanie uwagi techniki szkoleniowe, model SPINKA - zasady udzielania informacji zwrotnej, przykładowy konspekt trenerski, filmiki instruktażowe, jak korzystać z funkcjonalności narzędzi zdalnych w pracy trenera, materiały dotyczące projektowania szkoleń, drabinkę interwencji trenerskich. (forma plików pdf, word oraz plików video)
Warunki uczestnictwa
Przesłanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie organizatora.
Informacje dodatkowe
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć.
PODSTAWA PRAWNA ZWOLNIENIA Z VAT
Grupa SET Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego o numerze KRS 0000419093, numerze NIP 7542937209 i REGON 160192998, jest Organem Prowadzącym dla placówki oświatowej działającej pod nazwą Centrum Kształcenia Ustawicznego Grupy SET z siedzibą w Warszawie (01-248) przy ulicy Jana Kazimierza 45, lokal AD 0106, o numerze REGON 368844891.
Centrum Kształcenia Ustawicznego Grupy SET z siedzibą w Warszawie wpisane jest do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez m.st. Warszawa pod numerem 6/K/17.
Usługa zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o podatku od towarów i usług.
Realizator usługi nie finansuje kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia i środków trwałych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Sprzęt: komputer z kamerą i mikrofonem (wbudowane lub zewnętrzne).
- Na każdy dzień szkolenia uczestnik otrzyma osobny link. Link ważny jest w dniu szkolenia.
- Połączenie z Internetem: połączenie z Internetem o minimalnych parametrach: pobieranie 5 mb/s, i wysyłanie minimum 1 mb/s. Prędkość swojego Internetu możesz sprawdzić tu: https://www.speedtest.net
- Miejsce do pracy: pomieszczenie, w którym będziesz mieć stabilny sygnał WiFi i warunki do spokojnej rozmowy wideo.
- Aplikacja: Przed rozpoczęciem szkolenia pobierz i zainstaluj aplikację ZOOM. Znajdziesz ją na tej stronie: https://zoom.us/download#client_4meeting Aplikacja jest bezpłatna i bezpieczna; nie przesyła żadnych Twoich prywatnych informacji do nas. UWAGA: Aplikacja jest również dostępna na telefon lub tablet. Jednocześnie zalecamy by korzystać z aplikacji na komputer.
WALIDACJA USŁUGI: po każdym zjeździe uczestnicy wypełniają ankietę, w której oceniają program oraz pracę trenera. Dodatkowo na ostatnim zjeździe przeprowadzony jest test wiedzy.
NAGRYWANIE / REJESTRACJA - zajęcia odbywać się będzie na platformie ZOOM, sesje szkoleniowe nie bedą nagrywane z uwagi na charakter zajęć, ale bedzie istniała możliwość monitorowania zajeć. (link do szkolenia wysyłany do operatora przed każdym szkoleniem)