Specjalista HR - rekrutacja i ankietowanie
Specjalista HR - rekrutacja i ankietowanie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pragnących podjąć stanowiska:
- Specjalisty HR w sektorze MŚP
- Specjalisty rekrutacyjnego w firmach, fundacjach operujących funduszami UE
- Specjalisty wsparcia w biurach pozyskujących klientów na dofinansowania z UE
Kurs również pozwala na przekwalifikowanie się i podjęcie samodzielnego stanowiska Specjalisty HR.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych, selekcji i onboardingu pracowników w małych i średnich organizacjach, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi sourcingowych, analitycznych oraz metod psychologicznych, sposobów ankietowania, oceny kompetencji i zarządzania komunikacją interpersonalną w HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik rozpoznaje podstawowe procesy HR i ich znaczenie w organizacji2. Uczestnik przygotowuje briefy rekrutacyjne i profile stanowisk 3. Uczestnik rozpoznaje zależności między etapami procesu rekrutacyjnego a efektywnością zatrudnienia | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wymienia min. 5 procesów HR i opisuje ich cel.Uczestnik przygotowuje profil na podstawie opisu firmy. Uczestnik wskazuje, jak każdy etap wpływa na skuteczność zatrudnienia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik stosuje metody oceny kompetencji miękkich i twardych2. Uczestnik prowadzi rozmowy rekrutacyjne z wykorzystaniem pytań behawioralnych 3. Uczestnik rozpoznaje wpływ czynników psychologicznych na decyzje rekrutacyjne | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie dopasowuje metody do kompetencji miękkich i twardych.Uczestnik wybiera odpowiednie pytania behawioralne. Uczestnik identyfikuje min. 3 zachowania wpływające na ocenę kandydata. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik samodzielnie wyszukuje kandydatów przy użyciu narzędzi online2. Uczestnik stosuje podstawowe zasady rekrutacji w środowisku międzynarodowym 3. Uczestnik rozpoznaje znaczenie kompetencji międzykulturowych w HR | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera określonych kandydatów przy użyciu wybranego narzędzia.Uczestnik poprawnie wskazuje różnice w procesach w NL/DE/PL. Uczestnik zaznacza jak różnice kulturowe wpływają na selekcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik stosuje zasady przetwarzania danych osobowych kandydatów2. Uczestnik prawidłowo przygotowuje dokumentację rekrutacyjną zgodnie z RODO 3. Uczestnik stosuje zasady ochrony danych w procesach HR | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wskazuje podstawy prawne i okresy przechowywania danych.Uczestnik zaznacza podstawowe zasady RODO w pracy. Uczestnik uzasadnia, jakie ryzyka niesie błędne przetwarzanie danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik przygotowuje i wdraża plany onboardingu2. Uczestnik stosuje podstawowe narzędzia EB i motywacji pozafinansowej 3. Uczestnik stosuje zasady kultury organizacyjnej w retencji pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaznacza właściwy plan wdrożenia nowego pracownika Uczestnik dobiera narzędzia EB do konkretnego stanowiska. Uczestnik zaznacza poprawnie jak kultura wpływa na retencję. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik projektuje i wdrażać ankiety ewaluacyjne i rekrutacyjne2. Uczestnik stosuje narzędzia online do zbierania i analizy danych 3. Uczestnik stosuje ankiety w zarządzaniu zasobami ludzkimi | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaznacza poprawne pytania ankietacyjneUczestnik wskazuje przykłady wykorzystania wyników w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik prowadzi rozmowy trudne w sposób konstruktywny2. Uczestnik udziela feedbacku zgodnie z psychologicznymi zasadami komunikacji 3. Uczestnik rozpoznaje wpływ emocji i napięcia na komunikację 4. Uczestnik stosuje techniki NVC w HR | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaznacza czym jest rozmowa trudnaUczestnik zaznacza własciwe techniki deeskalacji. Uczestnik zaznacza metody informacji zwrotnej Uczestnik zaznacza elementy NVC | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik rozpoznaje psychologiczne uwarunkowania motywacji2. Uczestnik dobiera efektywnie narzędzia motywacyjne do profilu pracownika 3. Uczestnik buduje zaangażowanie oparte na potrzebach pracowniczych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnice między motywacją wewn./zewn. Uczestnik dobiera narzędzia motywacyjne do opisanego profilu pracownika. Uczestnik proponuje działania zwiększające zaangażowanie w danym przypadku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik rozpoznaje symptomy przeciążenia u pracowników2. Uczestnik stosuje proste techniki regulacji stresu 3. Uczestnik wykorzystuje rolę specjalisty HR w przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje min. 4 objawy przeciążenia na przykładzie.Uczestnik zaznacza techniki pracy ze stresem. Uczestnik wskazuje praktyczne działania profilaktyczne w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się 1. Uczestnik określa rolę zespołową pracownika2. Uczestnik rozpoznaje procesy grupowe zachodzące w organizacji 3. Uczestnik rozpoznaje psychologiczne przyczyny trudnych zachowań w zespole | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa rolę zespołową na podstawie opisu pracownika.Uczestnik zaznacza poprawnie fazy Tuckmana Uczestnik wskazuje psychologiczne przyczyny zachowań destrukcyjnych w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Cel biznesowy
Poprawa jakości procesów rekrutacyjnych oraz ich sposobu, prowadząca do pozyskania jakościowych pracowników lub klientów usług szkoleniowych z dofinasowaniem, poprzez podniesienie kompetencji własnych pracowników sektora HR.Efekt usługi
Efekty uczenia się (zgodne z PRK 5)
Wiedza:
- uczestnik przeprowadza procesy rekrutacyjne,
- uczestnik stosuje metody oceny kompetencji,
- uczestnik stosuje przepisy RODO,
- uczestnik stosuje zasady Employer Brandingu
- uczestnik wykorzystuje w praktyce psychologię komunikacji, motywacji i dynamiki zespołu.
Umiejętności:
- uczestnik samodzielnie prowadzi procesy rekrutacyjne i onboardingowe,
- uczestnik projektuje ankiety, udziela feedbacku,
- uczestnik stosuje techniki motywacyjne i komunikacyjne,
- uczestnik analizuje dynamikę zespołu.
Kompetencje społeczne:
- uczestnik rozumie znaczenie etyki i kultury organizacyjnej,
- uczestnik stosuje zasady ochrony danych osobowych
- uczestnik stosuje elementy psychologii w pracy HR,
- uczestnik potrafi współpracować i zarządzać relacjami w organizacji.
System oceniania i zaliczenia
Wariant B – kurs bez pracy końcowej (skala 0–50 pkt)
- Frekwencja: max 10 pkt (20%)
- Test końcowy: max 40 pkt (80%)
- Próg zaliczenia: 30 pkt / 50 pkt (60%)
- Egzamin online, niezależny od procesów nauczania
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Egzamin automatyczny online na platformie Moodle, test wielokrotnego wyboru, złożony z 40 pytań.
Czas egzaminu: 2h
Egzamin dostępny dopiero od dnia egzaminu, z jednokrotnym podejściem oraz możliwością 1 poprawki w ustalonym terminie
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęInvertArt IFG (Podmiot prowadzi rozdzielność efektów uczenia się od procesu nauczania, zgodnie z wprowadzonym systemem SUS3.0)
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoInvertArt IFG (Podmiot prowadzi certyfikację, zgodnie z wprowadzonym systemem SUS3.0 oraz rekomendacjami rynku pracy)
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Blok / Moduł | Treści nauczania | Liczba godzin | Efekty uczenia się | ||
Blok 1: Wprowadzenie do HR i procesów personalnych | Wprowadzenie do HR – struktura, procesy, trendy, rola HR w organizacji; Brief rekrutacyjny i tworzenie profilu stanowiska; Kompletny proces rekrutacji – od briefu do onboardingu | 4 | 1. Uczestnik zna podstawowe procesy HR i ich znaczenie w organizacji 2. Potrafi przygotować brief rekrutacyjny i profil stanowiska 3. Rozumie zależności między etapami procesu rekrutacyjnego a efektywnością zatrudnienia | ||
Blok 2: Rekrutacja i ocena kompetencji | Profil kompetencji – twarde i miękkie; Profesjonalne prowadzenie rozmowy rekrutacyjnej – techniki, pytania, ocena; Psychologia w rekrutacji – analiza zachowań kandydatów | 4 | 1. Uczestnik zna metody oceny kompetencji miękkich i twardych 2. Potrafi prowadzić rozmowę rekrutacyjną z wykorzystaniem pytań behawioralnych 3. Rozumie wpływ czynników psychologicznych na decyzje rekrutacyjne | ||
Blok 3: Sourcing i rekrutacja międzynarodowa | Sourcing kandydatów z użyciem AI i narzędzi (LinkedIn Recruiter, bazy CV); Rekrutacja międzynarodowa – NL, DE i inne rynki; Różnice kulturowe w procesie selekcji | 4 | 1. Uczestnik potrafi samodzielnie wyszukiwać kandydatów przy użyciu narzędzi online 2. Zna podstawowe zasady rekrutacji w środowisku międzynarodowym 3. Rozumie znaczenie kompetencji międzykulturowych w HR | ||
Blok 4: RODO i dokumentacja HR | Dane osobowe w procesie rekrutacji; Przepisy RODO w kontekście selekcji kandydatów; Zgody, przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych | 4 | 1. Uczestnik zna zasady przetwarzania danych osobowych kandydatów 2. Potrafi prawidłowo przygotować dokumentację rekrutacyjną zgodnie z RODO 3. Rozumie znaczenie ochrony danych w procesach HR | ||
Blok 5: Onboarding i Employer Branding | Onboarding – plan adaptacji i wdrożenie nowego pracownika; Employer Branding – działania i narzędzia budowania marki pracodawcy; Motywowanie pracowników – podejście psychologiczne i pozafinansowe | 4 | 1. Uczestnik potrafi przygotować i wdrożyć plan onboardingu 2. Zna podstawowe narzędzia EB i motywacji pozafinansowej 3. Rozumie rolę kultury organizacyjnej w retencji pracowników | ||
Blok 6: Ankietowanie w HR i poza HR | Tworzenie i prowadzenie ankiet w procesach HR i poza HR; Analiza wyników ankiet i interpretacja danych; Ankiety w projektach unijnych i badaniach organizacyjnych | 6 | 1. Uczestnik potrafi projektować i wdrażać ankiety ewaluacyjne i rekrutacyjne 2. Zna narzędzia online do zbierania i analizy danych 3. Rozumie zastosowanie ankiet w zarządzaniu zasobami ludzkimi | ||
Blok 7: Psychologia komunikacji w HR | Psychologia komunikacji interpersonalnej; Style komunikacji i ich wpływ na rozmowę z kandydatem i pracownikiem; Udzielanie informacji zwrotnej; Rozmowy trudne i wysokonapięciowe w HR; Komunikacja bez przemocy (NVC); Regulacja emocji u siebie i rozmówcy | 5 | 1. Uczestnik potrafi prowadzić rozmowy trudne w sposób konstruktywny 2. Umie udzielać feedbacku zgodnie z psychologicznymi zasadami komunikacji 3. Rozumie wpływ emocji i napięcia na komunikację 4. Potrafi zastosować techniki NVC w HR | ||
Blok 8: Psychologia motywacji i zaangażowania | Psychologiczne teorie motywacji; Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna; Różnice pokoleniowe w motywacji; Narzędzia motywacji pozafinansowej; Budowanie zaangażowania i lojalności pracowników | 5 | 1. Uczestnik zna psychologiczne uwarunkowania motywacji 2. Potrafi dobrać narzędzia motywacyjne do profilu pracownika 3. Rozumie, jak budować zaangażowanie oparte na potrzebach pracowniczych | ||
Blok 9: Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem w organizacji | Mechanizmy stresu; Wczesne sygnały przeciążenia pracowników; Zjawisko wypalenia zawodowego – diagnoza i interwencje; Odporność psychiczna (resilience); Możliwości HR w profilaktyce stresu | 5 | 1. Uczestnik rozpoznaje symptomy przeciążenia u pracowników 2. Potrafi stosować proste techniki regulacji stresu 3. Rozumie rolę HR w przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu | ||
Blok 10: Psychologia organizacji i dynamika zespołu | Role zespołowe i ich znaczenie; Fazy rozwoju zespołu (Tuckman); Zachowania destrukcyjne w grupie; Zjawiska grupowe; Wpływ lidera na klimat psychologiczny | 5 | 1. Uczestnik potrafi określić rolę zespołową pracownika 2. Rozumie procesy grupowe zachodzące w organizacji 3. Zna psychologiczne przyczyny trudnych zachowań w zespole | ||
Egzamin | Test online | 2 | |||
SUMA GODZIN | 48 | ||||
Praca własna kursantów | 12 | ||||
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Blok 1: Wprowadzenie do HR i procesów personalnych | Prowadzący Małgorzata Ursel - Kondracka | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Blok 2: Rekrutacja i ocena kompetencji | Prowadzący Małgorzata Ursel - Kondracka | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Blok 7: Psychologia komunikacji w HR | Prowadzący Ewelina Kaleta | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Praca własna pod opieką trenerów | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Blok 3: Sourcing i rekrutacja międzynarodowa | Prowadzący Małgorzata Ursel - Kondracka | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Blok 4: RODO i dokumentacja HR | Prowadzący Małgorzata Ursel - Kondracka | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Blok 8: Psychologia motywacji i zaangażowania | Prowadzący Ewelina Kaleta | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Praca własna pod opieką trenerów | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Blok 5: Onboarding i Employer Branding | Prowadzący Małgorzata Ursel - Kondracka | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Praca własna pod opieką trenerów | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Blok 9: Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem w organizacji | Prowadzący Ewelina Kaleta | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Blok 6: Ankietowanie w HR i poza HR | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Praca własna pod opieką trenerów | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Blok 6: Ankietowanie w HR i poza HR cd. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Blok 10: Psychologia organizacji i dynamika zespołu | Prowadzący Ewelina Kaleta | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin online na platformie Moodle | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 93,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 93,33 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Kaleta
Wspiera osoby doświadczające trudności w koncentracji, spadku motywacji, nasilonego stresu. Pomagam w zrozumieniu przyczyn trudności takich jak lęk, obniżony nastrój, problemy z koncentracją czy spadek efektywności.
Od ponad 10 lat towarzyszy klientom w procesie zmiany – wcześniej jako doradca zawodowy HR, wykładowca obszaru HR, kompetencji miękkich, obszarów zawodowo - rozwojowych oraz doradztwa zawodowego i psychologii pracy. Przeprowadziła przez ten czas kilkadziesiąt szkoleń z zakresu swoich kwalifikacji zawodowych.
Małgorzata Ursel - Kondracka
Od wielu lat prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia praktyczne dla rekruterów, menedżerów i osób przygotowujących się do zmiany pracy. Szkoli z zakresu rekrutacji, selekcji, efektywnego wywiadu kompetencyjnego, budowania marki osobistej oraz przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych. Współtworzy programy rozwojowe dla kobiet w biznesie, wspierając je w budowaniu pewności siebie i świadomym planowaniu kariery. Łączy wiedzę praktyczną z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych projektach oraz autentycznym podejściem do pracy z ludźmi.
Karolina Maj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, prezentacje trenerów, zostaną przekazane po kursie na wskazane adresy mailowe kursantów.
Kursanci maja prawo do korzystania z tych materiałów, ale zgodnie z prawami autorskimi, materiały nie mogą być powielane, ani udostępniane osobom trzecim.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie z InvertArt IFG umowy szkoleniowej, przed rozpoczęciem kursu. Umowa zostanie przesłana na wskazany adres email.
Honorowane są umowy wykonane w formie skanu lub podpisane podpisem zaufanym lub kwalifikowanym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Własny komputer z dostępem do Internetu.
Wymagania systemowe i sprzętowe:
- iOS: wersja 11 lub nowsza
- Android: wersja 5.0 lub nowsza
- Windows: 10, kompilacja 14393 lub nowsza
- Mac: macOS 10.13 lub nowszy
- Przeglądarki internetowe: najnowsze wersje Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
- Połączenie internetowe: aktywne łącze przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G, LTE) z minimalną przepustowością 1,5 Mbps w obie strony dla transmisji wideo w jakości HD 720p.
Zajęcia realizowane są w formie praktycznych ćwiczeń na przygotowanych materiałach dydaktycznych i narzędziach programowych, prowadzone online za pomocą platform Teams, Zoom lub Google Meet z możliwością udostępniania ekranu i interaktywnej pracy uczestników.
Linki do kolejnych spotkań przekazywane mailowo.