Tytuł kursu: "Język angielski w pracy: Rozmawiaj pewnie na poziomie A2" z egzaminem.
Tytuł kursu: "Język angielski w pracy: Rozmawiaj pewnie na poziomie A2" z egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa kursu języka angielskiego dla pracodawców i pracowników obejmuje osoby, które chcą rozwijać kompetencje językowe w bezpośrednim kontekście zawodowym. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla kadry zarządzającej, jak i pracowników operacyjnych, którzy w swojej codziennej pracy współpracują z kontrahentami zagranicznymi, obsługują międzynarodowych klientów, współtworzą dokumentację w języku angielskim lub uczestniczą w projektach międzynarodowych. Program odpowiada na potrzeby osób, które chcą usprawnić komunikację biznesową i zwiększyć swoją skuteczność w środowisku pracy.
Głównym założeniem kursu jest realne wzmocnienie kompetencji językowych zespołu, tak aby pracodawcy mogli budować bardziej konkurencyjne, komunikatywne i efektywnie działające środowisko pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa rozwija kompetencje uczestników w zakresie swobodnego posługiwania się językiem angielskim zarówno w sytuacjach życia codziennego, jak i podczas podstawowych zadań zawodowych. Program obejmuje rozwój umiejętności mówienia, pisania, czytania i słuchania, dzięki czemu uczestnicy sprawniej przetwarzają i przekazują informacje w środowisku międzynarodowym oraz zyskują większą pewność w kontaktach z klientami i współpracownikami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Rozumienie ze słuchuEfekt 1.1 Uczestnik rozumie główną myśl krótkich, wyraźnie wypowiedzianych komunikatów dotyczących codziennych i prostych sytuacji zawodowych. Efekt 1.2 Uczestnik rozpoznaje najczęściej używane słowa i zwroty w znanych kontekstach. | Kryteria weryfikacji • poprawnie wskazuje sens ogłoszeń, poleceń, prostych rozmów,• potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące wysłuchanej treści, • identyfikuje najważniejsze informacje (kto, co, gdzie, kiedy). • poprawnie dopasowuje usłyszane zwroty do ilustracji/sytuacji, • wskazuje powtarzające się słowa i zwroty kluczowe, • potrafi określić sens ogólny, nawet jeśli nie rozumie wszystkich szczegółów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Efekt 2.1Uczestnik rozumie krótkie teksty użytkowe (wiadomości, notatki, e-maile, ogłoszenia). Efekt 2.2 Uczestnik potrafi interpretować proste opisy osób, czynności, miejsc i zdarzeń. | Kryteria weryfikacji • poprawnie odpowiada na pytania dotyczące tekstu,• potrafi wskazać najważniejsze informacje, • uzupełnia luki w tekście prostymi słowami lub zwrotami. • dobiera właściwe informacje z tekstu, • potrafi wskazać kluczowe cechy opisywanej sytuacji, • rozpoznaje podstawowe struktury gramatyczne (czasy podstawowe, konstrukcje A2). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się 3. Mówienie – interakcjaEfekt 3.1 Uczestnik prowadzi krótkie rozmowy na znane tematy życia codziennego i pracy. Efekt 3.2 Uczestnik radzi sobie w prostych sytuacjach usługowych i komunikacyjnych (sklep, restauracja, recepcja, biuro | Kryteria weryfikacji • potrafi zadawać proste pytania i udzielać odpowiedzi,• utrzymuje dialog, wykorzystując podstawowe słownictwo, • reaguje adekwatnie do sytuacji (prośba, oferta, informacja, potwierdzenie). • formułuje podstawowe prośby i pytania, • stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe, • potrafi przekazywać i przyjmować podstawowe informacje. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się 4. Mówienie – wypowiedź samodzielnaEfekt 4.1 Uczestnik opisuje siebie, swoje doświadczenia, wydarzenia, plany i codzienne czynności. Efekt 4.2 Uczestnik potrafi krótko przedstawić opinie, preferencje i wybory. | Kryteria weryfikacji • tworzy kilkuzdaniową wypowiedź zgodną z tematem,• stosuje podstawowe czasy (Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Future Simple), • zachowuje logiczną kolejność wypowiedzi. • używa prostych konstrukcji opinii (I think…, I prefer…, I like…), • uzasadnia prostymi argumentami, • stosuje podstawowe słownictwo zgodne z tematyką kursu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Efekt 5.1Uczestnik pisze krótkie wiadomości, e-maile i notatki o przewidywalnej treści. Efekt 5.2 Uczestnik potrafi wypełnić proste formularze oraz przygotować krótki opis osoby, miejsca lub wydarzenia. | Kryteria weryfikacji • tworzy spójną wiadomość składającą się z kilku prostych zdań,• stosuje właściwe formy grzecznościowe i podstawowe struktury, • poprawnie zapisuje najważniejsze informacje. • prawidłowo uzupełnia pola informacyjne, • tworzy opis zgodny z tematem i wymaganiami, • stosuje podstawowe czasy i słownictwo odpowiednie dla poziomu A2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się 6. Kompetencje gramatyczno-leksykalneEfekt 6.1 Uczestnik posługuje się podstawowymi strukturami gramatycznymi na poziomie A2. Efekt 6.2 Uczestnik wykorzystuje słownictwo z zakresu życia codziennego, pracy, podróży, usług, zdrowia, relacji i zainteresowań. | Kryteria weryfikacji • poprawnie stosuje czasy: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Future Simple,• używa konstrukcji there is/there are, stopniowania, zaimków, • potrafi tworzyć proste zdania złożone ze spójnikami and, but, because, then. • dobiera odpowiednie słowa do kontekstu, • rozumie i stosuje podstawowe wyrażenia tematyczne, • poprawnie nazywa najczęstsze czynności i przedmioty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres gramatyczny obejmuje m.in. zastosowanie czasów Present Perfect, Past Perfect, Present Continuous, Present Perfect Continuous, Past Perfect Continuous, Future Simple oraz Past Continuous, a także konstrukcje z since i for, czasowniki nieregularne (trzy formy), modalne should i may, okresy warunkowe, struktury z still / yet / already, formę be going to, wyrażenia typu So do I / Neither do I, spójniki zdaniowe, konstrukcję That is, zdania z czasownikiem wish, mowę zależną, question tags oraz stronę bierną.
W obszarze leksykalnym uczestnicy pracują z tematyką obejmującą m.in. komunikację telefoniczną i internetową, technologie, prawo, środowisko pracy, zainteresowania i sposoby spędzania czasu wolnego, słownictwo dotyczące ciała i zdrowego stylu życia, sztukę i literaturę, zagadnienia społeczne i polityczne, relacje międzyludzkie, emocje, finanse, cechy charakteru, ekologię, edukację, religię, tekstury oraz podstawowe elementy języka specjalistycznego.
Zajęcia prowadzone są w 45-minutowych jednostkach dydaktycznych w formie stacjonarnej w grupach maksymalnie 8 osobowych. Program kursu zakłada systematyczne, powtarzalne utrwalanie materiału, co zwiększa efektywność nauki, wzmacnia kompetencje językowe uczestników i pozwala im lepiej przygotować się do procesu walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 28-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Zajecia teoretyczne. Metoda pracy: rozmowa na żywo, case study. | Prowadzący Beata Szymańska-Waczyńska | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja -Test wiedzy + wywiad | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 960,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Beata Szymańska-Waczyńska
Lektor języka angielskiego posiadający doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych, w tym przedsiębiorców i pracowników MŚP. Doświadczenie zawodowe zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat i więcej.
• MBA - Master of Business Administration with Distinction - Oxford Brookes University – Wielka Brytania
• studia doktoranckie PhD - Leeds Beckett University – Wielka Brytania
• Bachelor of Business Administration with First Class Honours - Oxford Brookes University – Wielka Brytania
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- książkę i zeszyt ćwiczeń English File Pre-intermediate Fourt Edition.
- materiały dydaktyczne przygotowane przez prowadzącego, dostępne w formie elektronicznej na platformie szkoleniowej. Materiały wspierają realizację programu kursu i utrwalenie poznanego słownictwa oraz struktur gramatycznych.
- Pakiet szkoleniowy – teczka, zeszyt, długopis
- Serwis kawowy – kawa, herbata, woda, kruche ciastka
Sale szkoleniowe są w pełni dostosowane -rzutnik, tablice, flipcharty .
Warunki uczestnictwa
Znajomość języka na poziomie A0–A1
Chęć aktywnego uczestnictwa w zajęciach i wykonywania zadań praktycznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja