AI w pracy i biznesie
Możliwość dofinansowania
AI w pracy i biznesie
Numer usługi 2025/11/27/162229/3176265
2 880,00 PLN
brutto
2 880,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
- Właściciele i kadra zarządzająca MMŚP: Osoby, które chcą wdrożyć AI w firmie, aby zoptymalizować koszty i przyspieszyć procesy.
- Pracownicy sektora MMŚP: Osoby delegowane przez pracodawców do podniesienia kompetencji cyfrowych.
- Osoby prywatne, pragnące zwiększyć swoje kompetencje w zakresie AI
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego, bezpiecznego i świadomego wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w codziennej pracy. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili szybciej tworzyć i redagować treści (np. e‑maile, oferty, raporty), analizować dokumenty i dane, automatyzować proste, powtarzalne zadania oraz usprawniać komunikację w zespole, co przełoży się na oszczędność czasu i wyższą jakość pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wie, czym jest AI i gdzie przynosi korzyści w pracy biurowej i biznesie, | Kryteria weryfikacji - definiuje pojęcia: sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, generatywna AI; podaje co najmniej 3 przykłady narzędzi i ich zastosowań,- dopasowuje narzędzia AI do swojej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje krótki plan wdrożenia AI dla własnego stanowiska lub zespołu, | Kryteria weryfikacji - określa prosty cel wdrożenia,wskazuje dane, których nie należy wpisywać do narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomie ocenia ryzyka i ograniczenia AI. | Kryteria weryfikacji - wymienia min. 3 typowe ryzyka (np. błędne informacje, brak źródeł, ujawnienie danych),- wskazuje sytuacje, w których nie należy używać AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
- WPROWADZENIE DO AI
- Czym naprawdę jest AI (bez technicznego żargonu)
- AI w codziennym życiu
- Najważniejsze pojęcia, ale w prosty sposób
- Przegląd popularnych narzędzi AI:
- ChatGPT, Copilot, Gemini
- Narzędzia graficzne: Canva AI, Midjourney, DALL·E
- Narzędzia biurowe z AI: Google Workspace, Microsoft 365
- Praktyczne zastosowania AI w różnych branżach:
- Administracja
- HR
- Marketing
- Produkcja i logistyka
- Sprzedaż i obsługa klienta
- Warsztaty: Jak AI może pomóc w mojej codziennej pracy?
- Uczestnicy przygotowują listę zadań, które mogą automatyzować lub przyspieszyć dzięki AI.
2. Etyka i bezpieczne korzystanie z AI
- Bezpieczne korzystanie z AI:
- Co można, a czego nie powinno się wpisywać do narzędzi AI
- Jak chronić dane wrażliwe
- Zasady korzystania z AI w pracy biurowej
- Etyka w praktyce:
- Kiedy AI może się mylić
- Jak oceniać poprawność generowanych treści
- Jak unikać uprzedzeń w automatycznych systemach
- Przegląd najważniejszych regulacji (w przystępnej formie):
- RODO i dane osobowe a narzędzia AI
- AI Act – co oznacza dla zwykłych użytkowników?
- Wprowadzenie do pracy z danymi (na prostych przykładach):
- Jakie dane są potrzebne do działania AI
- Przykłady dobrych i złych danych
- Łatwe narzędzia do analizy danych wspierane przez AI (np. Excel AI, Sheets AI)
- Warsztaty: Analiza prostego zestawu danych przy pomocy AI (bez kodowania).
3. AI w podejmowaniu decyzji i automatyzacji pracy
- Jak AI wspiera decyzje w codziennej pracy:
- Analiza informacji
- Tworzenie podsumowań
- Ocena różnych wariantów decyzji
- Przykłady z firm (case studies):
- Automatyzacja powtarzalnych procesów
- Szybsze raportowanie
- Prognozowanie wyników sprzedaży lub zapotrzebowania
- Automatyzacja bez programowania:
- Automatyzacje w Zapier/Make
- AI w CRM i systemach firmowych
- Chatboty do obsługi klientów
- Warsztaty: Zaprojektowanie prostego procesu automatyzacji (np. odpowiedź na zapytanie klienta, podsumowanie maili, generowanie raportu).
4. AI w marketingu, komunikacji i obsłudze klienta:
- AI w marketingu:
- Proste tworzenie tekstów i grafik
- Pisanie ofert, postów, opisów produktów
- Tworzenie newsletterów i reklam
- Narzędzia do generowania treści:
- ChatGPT
- Canva AI
- Narzędzia do generowania wideo: Runway, Pika
- AI w analizie klientów:
- Analiza opinii i komentarzy
- Wykrywanie potrzeb klientów
- Personalizowanie treści w różnych kanałach
- Obsługa klienta wspierana AI:
- Automatyzacja odpowiedzi
- Tworzenie bazy wiedzy
- Lepsze rozumienie potrzeb klientów
- Warsztaty: Stworzenie persony klienta, treści marketingowej i grafiki — wszystko z użyciem AI.
5. Skuteczne wdrożenie AI w firmie
- Jak zacząć wdrażać AI w firmie:
- Analiza procesów i wybór tych, które opłaca się automatyzować
- Ocena gotowości firmy
- Jak rozmawiać z zarządem o AI
- Zarządzanie projektami AI – prosty model:
- Diagnoza problemu
- Wybór narzędzi
- Testowanie i mierzenie efektów
- Jak unikać typowych błędów wdrożeniowych
- Podsumowanie kluczowych elementów szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 3
1 z 3
Bartłomiej Bernaciak
Bartłomiej Bernaciak to doświadczony specjalista w dziedzinie automatyki, robotyki i systemów wbudowanych. Posiada ponad trzyletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanych systemów elektronicznych oraz programowaniu mikrokontrolerów. Dysponuje praktyczną wiedzą z zakresu modelowania 3D, projektowania urządzeń elektrycznych oraz testowania systemów wbudowanych.Bartłomiej Bernaciak to praktyk i ekspert w zastosowaniach nowoczesnych technologii, takich jak systemy wbudowane, robotyka oraz programowanie. Jego bogate doświadczenie w przemyśle oraz w prowadzeniu szkoleń sprawia, że potrafi skutecznie przekazywać wiedzę techniczną i rozwijać kompetencje uczestników. Jest idealnym kandydatem na trenera dla osób pragnących rozwijać umiejętności w dziedzinach AI, automatyzacji oraz projektowania systemów wbudowanych.
2 z 3
Piotr Nowaczek
Trener z bogatym doświadczeniem zawodowym. Posiada tytuł Master of Business Administration, ukończył studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe i coaching karier, a także podyplomowe studia menadżerskie. Od 2019 roku właściciel firmy szkoleniowej- trener w zakresie kompetencji miękkich w tym ZZL. Na swoim koncie ma setki przeprowadzonych szkoleń dla firm, instytucji oraz osób indywidualnych. W latach 2020/2021 prowadził zajęcia na studiach podyplomowych dla "Konsorcjum Naukowo Edukacyjnego" z zakresu organizacji, zarządzania oraz marketingowych przesłanek zarządzania.
3 z 3
Julia Nowaczek
Specjalistka w zakresie mediów społecznościowych i komunikacji wizualnej z doświadczeniem zawodowym zdobywanym od 2019 roku w pracy w biurze oraz placówkach edukacyjnych. Posiada ponad 3-letnie, aktualne doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi (w tym prowadzeniu działań na Instagramie i TikToku), projektowaniu graficznym oraz tworzeniu treści marketingowych. Od 2022 roku aktywnie wspiera firmy i instytucje w budowaniu obecności online – samodzielnie zakładała i prowadziła profile społecznościowe, osiągając mierzalne wzrosty zasięgów i zaangażowania. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu internetowego i social mediów dla różnych grup docelowych na terenie całego kraju. Jej kompetencje trenerskie potwierdza praktyczne doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat. Dzięki aktualnym kwalifikacjom oraz znajomości najnowszych trendów i narzędzi cyfrowych, gwarantuje realizację usług na wysokim poziomie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej, udostępniane w trakcie szkolenia przez prowadzącego.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie realizowane będzie za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. Uczestnicy otrzymają link do spotkania od Organizatora szkolenia.
Obowiązkiem uczestnika jest zapewnienie poniższych warunków technicznych:
- Komputer z mikrofonem, dostępem do Internetu
- Zalecany - dodatkowy monitor
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pomocą platformy TEAMS.
Wymagania techniczne:
- Komputer / laptop ze stałym dostępem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s
- przeglądarka internetowa – zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge
- słuchawki lub dobrej jakości głośniki
- mikrofon
Kontakt
Kontakt
Paulina
E-mail
szkolenia.kadr@gmail.com
Telefon
(+48) 886 327 333