Coaching biznesowy indywidualny
Coaching biznesowy indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Program jest skierowany do osób, które:
1) Rozważają wejście na rynek coachingowy
– chcą zdobyć rzetelne kompetencje coachingowe zgodne ze współczesnymi standardami,
– poszukują ukierunkowania, struktury pracy oraz narzędzi do prowadzenia sesji.
2) Pracują z ludźmi i chcą poszerzyć swoje kompetencje
– menedżerów, liderów, HR Business Partnerów,
– specjalistów HR, edukatorów, psychologów, pedagogów, terapeutów,
– osób prowadzących warsztaty, mentoring lub szkolenia.
3) Chcą pracować komercyjnie jako coach
– planują budować ofertę usługową na rynku B2C i B2B,
– chcą poznać zasady etyczne, ramy procesu, sposoby pracy z klientem,
– oczekują praktycznego przygotowania do prowadzenia sesji odpłatnych.
4) Chcą przygotować się do certyfikacji coachingowej
– ICI / ICF / wewnętrznych standardów organizacyjnych,
– potrzebują ukierunkowania, praktyki i superwizji.
5) Potrzebują indywidualnej pracy 1:1
– aby wzmocnić samoświadomość,
– uporządkować cele zawodowe,
– zbudować pewność sieb
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi49
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem programu jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego, odpowiedzialnego i profesjonalnego prowadzenia sesji coachingowych oraz do wejścia na rynek jako coach komercyjny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie zasady, standardy, strukturę i etykę pracy coacha | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia różnicę między coachingiem, mentoringiem, doradztwem i terapią.Prawidłowo opisuje elementy kontraktu coachingowego. Wymienia kluczowe standardy pracy coacha (np. ICF, ICI). Rozpoznaje zachowania naruszające etykę i potrafi je nazwać. W trakcie zajęć stosuje zasady poufności, granic i neutralności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi poprowadzić pełną sesję coachingową – w oparciu o cel, kontrakt, narzędzia, pogłębione pytania i domknięcie | Kryteria weryfikacji Formułuje cel coachingowy zgodnie z metodologią coachingową.Buduje kontrakt sesji. Prowadzi rozmowę w sposób nienarzucający i niesugerujący. Zadaje pytania otwarte, pogłębiające, adekwatne do procesu. Domyka sesję, podsumowując wnioski i działania klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje poziomy problemu (cele, przekonania, wartości, emocje, tożsamość) | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać poziom, na którym aktualnie pracuje klient.Formułuje pytania adekwatne do poziomu problemu klienta. Rozróżnia poziomy operacyjne od emocjonalnych i tożsamościowych. Podczas sesji potrafi „przenieść klienta” na inny poziom pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umie dobrać i zastosować narzędzia coachingowe odpowiednio do klienta | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór konkretnego narzędzia coachingowego.Stosuje narzędzia adekwatne do celu i etapu sesji. Potrafi modyfikować narzędzie, aby dopasować je do klienta. Umie ocenić rezultaty pracy narzędziem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zyskuje świadomość własnych zasobów i ograniczeń jako coach | Kryteria weryfikacji Prawidłowo identyfikuje obszary osobistego rozwoju.Umie nazwać swoje mocne strony i ograniczenia. Rozróżnia sytuacje, w których potrzebna jest superwizja. Pracuje zgodnie ze swoimi kompetencjami – nie wchodzi w rolę terapeuty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi pracować zgodnie z aktualną wiedzą psychologiczną i neurobiologiczną | Kryteria weryfikacji Integruje podejście coachingowe z podstawową wiedzą psychologiczną (emocje, mechanizmy obronne, regulacja).Rozumie granice coachingu wobec psychologii i terapii. Potrafi zidentyfikować sygnały przeciążenia systemu nerwowego klienta. Zna podstawy neurobiologii zmiany (regulacja, bezpieczeństwo, neurocepcja). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Buduje swoją markę coacha: ofertę, proces, zasady współpracy, cennik | Kryteria weryfikacji Przygotowuje opis własnej oferty coachingowej.Tworzy listę zasad współpracy (zasady, kontrakt, cennik). Prezentuje strukturę procesu coachingowego dla klienta. Potrafi określić swoją niszę lub grupę docelową. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Potrafi przygotować się do certyfikacji coachingowej (sesje, superwizja, dokumentacja) | Kryteria weryfikacji Zna wymagania certyfikacyjne (np. ICI, ICF).Umie przygotować dokumentację z sesji (opis, refleksja, wnioski). Rozumie rolę superwizji i korzysta z niej. Potrafi zaplanować ścieżkę rozwoju kompetencji na najbliższy rok. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Zna zasady komercyjnego działania na rynku coachingowym – B2B, B2C, praca z firmami i klientami indywidualnymi | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać różnice między procesami B2B i B2C.Tworzy strukturę procesu współpracy z firmą (brief → cel → umowa → raport). Określa zasady wyceny usług coachingowych. Umie przygotować ofertę dla klienta indywidualnego i biznesowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 – Wprowadzenie do roli coacha
– zasady, proces, etyka, ramy pracy, kontrakt, pozycja coacha
Moduł 2 – Budowanie celu rozwojowego
– struktura celu, pytania, praca z potrzebą, urealnianie celu
Moduł 3 – Kompetencje coacha w praktyce
– pogłębione słuchanie, uważność, obecność, praca z ciszą
Moduł 4 – Narzędzia coachingowe
– praca z wartościami, przekonaniami, emocjami, poziomami Diltsa
Moduł 5 – Prowadzenie pełnej sesji coachingowej
– struktura, otwarcie, proces, domknięcie
Moduł 6 – Praca z blokadami klienta
– opór, lęk, autosabotaż, praca z ciałem i emocjami
Moduł 7 – Coaching biznesowy i korporacyjny
– HR, cele biznesowe, komunikacja, przywództwo
Moduł 8 – Przygotowanie do certyfikacji coachingowej
– dokumentacja, nagrania, etyka, wytyczne ICI/ICF
Moduł 9 – Budowanie marki coacha
– oferta, cennik, komunikacja, granice, praca z klientem komercyjnym
Moduł 10 – Praktyka i superwizja
– analiza sesji, feedback, rozwój indywidualny
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do roli coacha – zasady, proces, etyka, ramy pracy, kontrakt, pozycja coacha | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Wprowadzenie do roli coacha – zasady, proces, etyka, ramy pracy, kontrakt, pozycja coacha | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Budowanie celu rozwojowego – struktura celu, pytania, praca z potrzebą, urealnianie celu | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Budowanie celu rozwojowego – struktura celu, pytania, praca z potrzebą, urealnianie celu | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Kompetencje coacha w praktyce – pogłębione słuchanie, uważność, obecność, praca z ciszą | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Kompetencje coacha w praktyce – pogłębione słuchanie, uważność, obecność, praca z ciszą | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Narzędzia coachingowe – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami, poziomami Diltsa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Narzędzia coachingowe – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami, poziomami Diltsa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Narzędzia coachingowe – praca z wartościami, przekonaniami, emocjami, poziomami Diltsa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Prowadzenie pełnej sesji coachingowej – struktura, otwarcie, proces, domknięcie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Prowadzenie pełnej sesji coachingowej – struktura, otwarcie, proces, domknięcie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Prowadzenie pełnej sesji coachingowej – struktura, otwarcie, proces, domknięcie | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Praca z blokadami klienta – opór, lęk, autosabotaż, praca z ciałem i emocjami | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Praca z blokadami klienta – opór, lęk, autosabotaż, praca z ciałem i emocjami | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Praca z blokadami klienta – opór, lęk, autosabotaż, praca z ciałem i emocjami | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Coaching biznesowy i korporacyjny – HR, cele biznesowe, komunikacja, przywództwo | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Coaching biznesowy i korporacyjny – HR, cele biznesowe, komunikacja, przywództwo | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Coaching biznesowy i korporacyjny – HR, cele biznesowe, komunikacja, przywództwo | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Przygotowanie do certyfikacji coachingowej – dokumentacja, nagrania, etyka, wytyczne ICI/ICF | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Przygotowanie do certyfikacji coachingowej – dokumentacja, nagrania, etyka, wytyczne ICI/ICF | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Budowanie marki coacha – oferta, cennik, komunikacja, granice, praca z klientem komercyjnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Budowanie marki coacha – oferta, cennik, komunikacja, granice, praca z klientem komercyjnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Budowanie marki coacha – oferta, cennik, komunikacja, granice, praca z klientem komercyjnym | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Walidacja - Praktyka i superwizja – analiza sesji, feedback, rozwój indywidualny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja - Praktyka i superwizja – analiza sesji, feedback, rozwój indywidualny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Ukończone 21 lat.
- Obowiązek uczestnictwa w minimum 80% zajęć
- Co najmniej średnie wykształcenie, preferowane wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych
- Motywacja do pracy rozwojowej oraz gotowość do udziału w intensywnym procesie edukacyjnym i praktycznym.
- Sposób potwierdzania frekwencji na szkoleniu lista obecności oraz zdjęcia ekranu zoom.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne realizacji usługi:
Szkolenie prowadzone jest w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy Zoom, która umożliwia interaktywną pracę w grupach (m.in. w pokojach podziału, na tablicy interaktywnej oraz poprzez czat).
Wymagania dla uczestników:
- komputer, laptop lub tablet z dostępem do stabilnego Internetu (min. 5 Mb/s),
- kamera i mikrofon – niezbędne do aktywnego udziału w ćwiczeniach coachingowych,
- słuchawki – zalecane dla komfortu i jakości dźwięku,
- aktualna wersja aplikacji Zoom lub przeglądarki internetowej.
Materiały dydaktyczne: uczestnicy otrzymują wszystkie materiały w formie elektronicznej (prezentacje, karty pracy, ćwiczenia, testy).
Wsparcie techniczne: organizator zapewnia instrukcję logowania i korzystania z platformy oraz bieżącą pomoc techniczną w razie problemów.
Bezpieczeństwo: każde spotkanie zabezpieczone jest indywidualnym linkiem i hasłem dostępu. W przypadku nagrań – dostęp do nich mają wyłącznie uczestnicy kursu w okresie jego trwania.
Zwolnienie VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)