Kurs life coachingu w oparciu o standardy i kompetencje ICF
Kurs life coachingu w oparciu o standardy i kompetencje ICF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana jest do osób dorosłych (25–55 lat), które znajdują się w sytuacji życiowej lub zawodowej wymagającej zmiany, podjęcia ważnych decyzji lub wzmocnienia kompetencji zawodowych i osobistych.
- Osoby aktywne zawodowo, które: doświadczają wypalenia, braku satysfakcji lub kryzysu sensu pracy,
- stoją przed wyborem nowej ścieżki kariery lub zmiany zawodu,
- chcą poprawić efektywność osobistą i zarządzanie sobą w czasie,
- potrzebują równowagi między życiem prywatnym a zawodowym;
- Osoby prywatnie w sytuacjach przełomowych, które: przechodzą przez rozwód, stratę lub zmianę relacji,
- chcą budować poczucie własnej wartości i pewność siebie,
- mają trudności w wyznaczaniu granic i budowaniu zdrowych relacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi72
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia rozmów coachingowych w oparciu o profesjonalne standardy, etykę i praktykę coachingową. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat struktury i etapów rozmowy coachingowej, rozwiną umiejętności aktywnego słuchania, zadawania pytań i wspierania w procesie wyznaczania celów oraz budowania planu działania. Dzięki udziałowi w usłudze uczestnicy wzmocnią swoje kompetencje psychospołeczne, takie jak empatia, uważność, komunikacja i postawa nieoceniająca.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystywać narzędzia i techniki coachingowe, np. zadawanie pytań pobudzających refleksję, używanie metafor czy technik wizualizacji | Kryteria weryfikacji rezentacja struktury rozmowy opartej na modelach coachingowych (np. GROW, Diltsa) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosować 11 kompetencji coachingowych rekomendowanych przez ICF | Kryteria weryfikacji Analiza praktyczna przy użyciu kompetencji ICF, np. w symulacjach – ocena sposobu słuchania, zadawania pytań, utrzymania relacji w czasie sesji coachingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznawać swoje talenty, wykorzystując m.in. narzędzia typu TOP 5 Talentów Gallupa, i umiejętnie je rozwijać. | Kryteria weryfikacji Prezentacja wyników testu TOP 5 Talentów Gallupa – uczestnik formułuje plan, jak te talenty będą wykorzystane | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje etapy i strukturę rozmowy coachingowej. | Kryteria weryfikacji poprawnie opisuje kolejne etapy rozmowy coachingowej w ćwiczeniu pisemnym lub ustnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik uczy się wspierać klienta w wyznaczaniu realnych celów. | Kryteria weryfikacji formułuje cel zgodny z kryteriami SMART we współpracy z partnerem ćwiczenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęSzkoła Coachingu Edukacyjnego Szkoła Coachingu Edukacyjnego akredytowana przez International Association of Coaching Institutes w Berlinie
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoSzkoła Coachingu Edukacyjnego akredytowana przez International Association of Coaching Institutes w Berlinie
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
90 godzin szkoleniowych, w tym 72 godziny praktycznych ćwiczeń oraz sesji coachingowych między uczestnikami. A 18 godzin to wiedza przekazywana w postaci miniwykładu lub prezentacji.
Czas trwania godziny usługi rozwojowej to 45 minut plus przerwy kawowe oraz obiadowa.
Dzień 1 – Wprowadzenie do coachingu i integracja grupy
- Wprowadzenie do zajęć i metody coachingu.
- Integracja grupy oraz omówienie najważniejszych założeń kursu.
- Wymogi procesu akredytacji.
- Podstawy psychologii: struktura osobowości człowieka, świadomość i podświadomość.
Dzień 2 – Podstawy pracy coachingowej
- Model Diltsa – coaching wielopoziomowy jako narzędzie pracy ze świadomością i podświadomością.
- Organizacja przestrzeni do rozmowy coachingowej.
- Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe.
- Budowanie relacji coachingowej w rodzinie, z partnerem i dziećmi – tworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska.
Dzień 3 – Umiejętność obecności i komunikacja
- Rozwijanie umiejętności bycia obecnym i świadomego skupienia na rozmówcy.
- Mechanizmy obronne EGO: projekcja, cień, przeniesienie i przeciwprzeniesienie.
- Efektywna komunikacja interpersonalna – blokady, toksyny w komunikacji, budowanie porozumienia.
- Język hipnotyczny Miltona Ericksona – zastosowanie w coachingowych rozmowach.
Dzień 4 – Komunikacja i emocje
- Zarządzanie emocjami w komunikacji.
- Tworzenie wpływowych pytań – eksploracja głębokich informacji.
- Praca z metaforą oraz narzędziami metaforycznymi.
- Rozwijanie ciekawości i zadawanie mocnych pytań.
Dzień 5 – Struktura rozmowy coachingowej
- Model GROW – struktura rozmów coachingowych.
- Rozwój 8 kompetencji coachingowych według ICF.
- Zadawanie zadań domowych oraz wyzwań dla klientów.
- Asertywny komunikat JA, a agresja i uległość.
Dzień 6 – Inteligencja emocjonalna
- Zarządzanie emocjami w oparciu o model 5 kompetencji Daniela Golemana.
- Praca z emocjami – techniki i narzędzia do identyfikacji i przetwarzania emocji.
- Technika pozycji percepcyjnych w rozwiązywaniu problemów.
- Jak słuchać swojego ciała? Co do nam mówi ciało i jak wykorzystać to w pracy rozwojowej ze sobą i klientem?
Dzień 7 – Ciało w coachingu i praca z konfliktami
- Centra emocjonalne w ciele i ich wpływ na proces coachingowy.
- Konflikty wartości i potrzeb – identyfikacja i rozwiązywanie.
- Narzędzia i techniki wspierające rozwiązywanie konfliktów.
- Wartości jako motywatory – budowanie hierarchii wartości.
Dzień 8 – Coaching wartości
- Narzędzia do pracy z wartościami: wdrażanie wartości, rozwiązywanie konfliktów wartości.
- Mentorzy wartości i rozwijanie świadomości własnych przekonań.
- Model rozmowy EI COACH – coaching wartości.
- Powstawanie przekonań w dzieciństwie i ich wpływ na życie dorosłe.
Dzień 9 – Coaching przekonań
- Arkusze odkrywania i zmiany przekonań.
- Techniki pomostowania przekonań.
- Neutralizacja gremlinów – wewnętrznych, lękliwych głosów.
- Superwizja grupowa – analiza dotychczasowych rozmów coachingowych.
Dzień 10 – Integracja i podsumowanie
- Symulacje rozmów coachingowych w parach i trójkach.
- Feedback 360° – rozwój kompetencji poprzez informację zwrotną.
- Plan dalszego rozwoju indywidualnego – coaching kariery własnej.
- Ewaluacja kursu, omówienie procesu uczenia i wręczenie certyfikatów.
Walidacja końcowa będzie przeprowadzona poprzez:
1. Ocenę wiedzy teoretycznej
– test, pytania otwarte, mini-esej itp.
2. Ocenę umiejętności praktycznych
– demonstracja coachingu, symulacja sesji
3. Ocenę kompetencji społecznych i postaw
– np. feedback mentora/ewaluatora oraz autorefleksja
4. Weryfikację dokumentów rozwojowych
– dziennik sesji coachingowych, ocena własnych kompetencji, lista przeprowadzonych sesji.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 56 Wprowadzenie do coachingu | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 56 Czym jest coaching – definicje, założenia, różnice względem innych form wsparcia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 56 Podstawy psychologii: struktura osobowości człowieka, świadomość i podświadomość | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 56 Wymogi procesu certyfikacji | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 56 Model Diltsa – coaching wielopoziomowy jako narzędzie pracy ze świadomością i podświadomością. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 56 Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 56 Wyznaczanie celów – kompetencje, metody i narzędzia coachingowe. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 56 Budowanie relacji coachingowej w rodzinie, z partnerem i dziećmi – tworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 56 Rozwijanie umiejętności bycia obecnym i świadomego skupienia na rozmówcy. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 56 Mechanizmy obronne EGO: projekcja, cień, przeniesienie i przeciwprzeniesienie. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 56 Efektywna komunikacja interpersonalna – blokady, toksyny w komunikacji, budowanie porozumienia. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 56 Język hipnotyczny Miltona Ericksona – zastosowanie w coachingowych rozmowach. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 56 Zarządzanie emocjami w komunikacji. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 56 Tworzenie wpływowych pytań – eksploracja głębokich informacji. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 56 Praca z metaforą oraz narzędziami metaforycznymi. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 56 Rozwijanie ciekawości i zadawanie mocnych pytań. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 56 Ciało w coachingu i praca z konfliktami | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 56 Wartości jako motywatory – budowanie hierarchii wartości. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 56 Centra emocjonalne w ciele i ich wpływ na proces coachingowy. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 56 Sesje coachingowe sesje demonstracyjne | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 56 Narzędzia do pracy z wartościami: wdrażanie wartości, rozwiązywanie konfliktów wartości. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 56 Mentorzy wartości i rozwijanie świadomości własnych przekonań. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 56 Model rozmowy EI COACH – coaching wartości. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 56 Powstawanie przekonań w dzieciństwie i ich wpływ na życie dorosłe. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 56 Coaching przekonań | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 56 Superwizja grupowa – analiza dotychczasowych rozmów coachingowych. | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 56 Sesje coachingowe w parach | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 56 Sesje coachingowe zaliczeniowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 56 Sesje coachingowe zaliczeniowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 56 Sesje coachingowe zaliczeniowe | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 56 Przerwa | Prowadzący Lilianna Kupaj | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 56 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 56 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 56 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 72,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 72,22 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 1 000,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 1 000,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 1 500,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 1 500,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lilianna Kupaj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje kompletny pakiet materiałów edukacyjnych, który wspiera proces uczenia się oraz umożliwia dalszy rozwój po zakończeniu kursu.
W skład materiałów wchodzą:
- Podręcznik uczestnika (drukowany lub PDF)
- zawierający opisy modeli coachingowych (Dilts, 6 filarów, 5 dysfunkcji zespołów),
- wprowadzenia teoretyczne do każdego bloku tematycznego,
- zestaw narzędzi coachingowych z instrukcją zastosowania.
- Karty ćwiczeń i arkusze pracy
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe do każdego modułu,
- karty do pracy z emocjami, przekonaniami, celami i wartościami.
- Zeszyt refleksji własnej
- przestrzeń na zapisy z procesów własnych, wglądy i autorefleksje,
- dedykowane pytania coachingowe do pracy między modułami.
- Dostęp do platformy online
- materiały wideo z nagranych sesji demo ,
- prezentacje ze slajdami z każdego dnia,
- dodatkowe artykuły, nagrania, medytacje prowadzone.
- Międzynarodowy certyfikat imienny, z oznaczeniem liczby godzin szkoleniowych i zakresu merytorycznego.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Ukończone 21 lat.
- Obowiązek uczestnictwa w minimum 80% zajęć
- Co najmniej średnie wykształcenie, preferowane wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych
- Motywacja do pracy rozwojowej oraz gotowość do udziału w intensywnym procesie edukacyjnym i praktycznym.
- Sposób potwierdzania frekwencji na szkoleniu lista obecności oraz zdjęcia ekranu zoom.
- Czas trwania godziny usługi rozwojowej to 45 minut plus przerwy kawowe oraz obiadowa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne realizacji usługi:
Szkolenie prowadzone jest w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy Zoom, która umożliwia interaktywną pracę w grupach (m.in. w pokojach podziału, na tablicy interaktywnej oraz poprzez czat).
Wymagania dla uczestników:
- komputer, laptop lub tablet z dostępem do stabilnego Internetu (min. 5 Mb/s),
- kamera i mikrofon – niezbędne do aktywnego udziału w ćwiczeniach coachingowych,
- słuchawki – zalecane dla komfortu i jakości dźwięku,
- aktualna wersja aplikacji Zoom lub przeglądarki internetowej.
Materiały dydaktyczne: uczestnicy otrzymują wszystkie materiały w formie elektronicznej (prezentacje, karty pracy, ćwiczenia, testy).
Wsparcie techniczne: organizator zapewnia instrukcję logowania i korzystania z platformy oraz bieżącą pomoc techniczną w razie problemów.
Bezpieczeństwo: każde spotkanie zabezpieczone jest indywidualnym linkiem i hasłem dostępu. W przypadku nagrań – dostęp do nich mają wyłącznie uczestnicy kursu w okresie jego trwania.
Zwolnienie VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności (art. 43 ust 1 ustawy o VAT)