KURS AKADEMIA MENEDŻERA – czyli coachingowe metody zarządzania ZGODNIE Z KODEM ZAWODU 121203 KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
KURS AKADEMIA MENEDŻERA – czyli coachingowe metody zarządzania ZGODNIE Z KODEM ZAWODU 121203 KIEROWNIK DZIAŁU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do: Menedżerowie zarządzający pracownikami, liderzy pragnący pobudzić zasoby wewnętrznej motywacji i zaangażowanie zespołu oraz pragnący wprowadzić nowoczesne praktyki zarządcze w kulturze organizacyjnej. Menedżerowie dążący do zwiększenia efektywności swojego zespołu przez lepsze wykorzystanie indywidualnego potencjału i wzmocnienie relacji z pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi112
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem kursu jest zdobycie umiejętności związanych z szeroko rozumianym, zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji. Celem jest przygotowanie Uczestników do świadomego stosowania stylu coachingowego w polityce personalnej, oraz doskonalenie kluczowych cech i kompetencji menedżera jako coacha.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się bbbbb | Kryteria weryfikacji nnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program: |
1. Prawdy i mity o coachingu w zarządzaniu- a) Czym jest coaching, kiedy i dla kogo może być zastosowany b) Co ma wspólnego coaching z coachingowym stylem zarządzania c) Dlaczego coaching działa i co się dzieje w ludzkim mózgu podczas coachingu? d) W jaki sposób coaching kształtuje i wspiera samodzielność i zaangażowanie podwładnego |
2. Opracowanie budżetu płac, monitorowanie i opracowanie dokumentacji personalnej a) przygotowanie budżetu – mapowanie procesu b) wymiana doświadczeń -– burza mózgu – budowanie otwartości c) kierowanie administracją personalną, przekazanie informacji dotyczących zatrudnienia d) współzależność i zaufanie |
3. Menadżer w roli coacha e) słuchać a słyszeć, czyli umiejętność aktywnego słuchania f) sztuka zadawania skutecznych pytań g) umiejętność udzielania informacji zwrotnych w coachingu h) trudne sytuacje w pracy menedżera a coaching. e) słuchać a słyszeć, czyli umiejętność aktywnego słuchania f) sztuka zadawania skutecznych pytań g) umiejętność udzielania informacji zwrotnych w coachingu h) trudne sytuacje w pracy menedżera a coaching. |
4. Praca nad celami pracowników a) znajdowanie własnych celów a motywacja do pracy b) kroki milowe w życiu każdego z nas – przeskakiwanie ograniczeń, c) entuzjazm i zaangażowanie w dążeniu do celu d) siła wizji i wielkość marzeń – parametry poprawnie wyznaczonych celów, e) impulsy do zmiany – analiza SWOT f) wpływ strachu na brak sukcesów pracowników. |
5. Jak zmotywować zespół poprzez coaching a) automotywacja i samoświadomość – czas na zmiany! b) jak osiągać więcej i szybciej, czyli sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników. c) indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów d) irracjonalne przekonania na swój temat, a coachingowe sposoby rozwiania ich, e) tworzenie poczucia własnej wartości, jako główny czynnik do osiągania najlepszych wyników przez pracowników, f) sposoby na trenowanie swojej świadomości emocjonalnej, g) wzmacnianie emocji budujących automotywację. h) inny sposób widzenia problemu, czyli zasady koncentracji na rozwiązaniach. |
6. Narzędzia coachingowe: a) „Sięgaj Dalej” – metody zwiększające wyniki swoje i pracowników b) Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod coachingowych w pracy menedżera, c) Mapa Sukcesu w biznesie, Koło Biznesu - realizowanie zadań wynikających systemów oceny pracowników między innymi poprzez: projektowanie systemu ocen, d) nieograniczone możliwości dzięki technice Walta Disneya e) poszukiwanie nowości – magia w przekraczaniu granic f) metoda postrzegania sytuacji z innej perspektywy, |
7. Coaching menadżerski a) sesje coachingowe – grupowe, zespołowe b) „ Nie da się! Boję się! Nie mogę!” – metody pracy z obawami i przekonaniami, c) praca metaforą , obrazem d) nauka dyscypliny wewnętrznej a coaching menedżerski. |
8. Praktyczne przećwiczenie poznanych technik a) dobre praktyki w stosowaniu coachingu, b) przeprowadzenie próbnego coachingu przez każdego Uczestnika pod okiem coacha z wieloletnim doświadczeniem, c) obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy z podopiecznym, d) planowanie ścieżki dalszego rozwoju u pracowników. KURS REALIZOWANY JEST W GODZINACH LEKCYJNYCH, KAŻDY DZIEŃ OBEJMUJE 8 GODZIN LEKCYJNYCH |
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 34,82 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 34,82 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Baklarska
Od 10 lat współpracuję z placówkami terapeutycznymi jako terapeuta prowadząc zajęcia z dzieci autystycznymi ze zespołem Aspergera czy mającymi problemy z trudnymi zachowaniami.
Jestem autorką projektów szkoleniowych dla firm usługowych, produkcyjnych oraz administracji publicznej.
Prowadzę szkolenia m.in. z zakresu profesjonalizmu w sekretariacie, obsługi trudnego klienta w administracji publicznej, delegacji i podróży służbowych, instrukcji kancelaryjnej, współpracy w zespole, budowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników, zarządzania stresem i kontrolowania emocji, asertywności, motywacji, efektywności osobistej.
Szkolenia przeznaczone są dla jednostek samorządu terytorialnego, placówek oświatowych , administracji publicznej.
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie tytuł zawodowy: Coach
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie tytuł zawodowy: Trener biznesu
Absolwentka Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie – kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi tytuł zawodowy HUMAN RESOURCES MANAGER
Absolwentka Szczecińskiej Szkoły Wyższej Collegium Balticum w Szczecinie kierunek: pedagogika, specjalność: Terapia pedagogiczna z rehabilitacją ruchową
Abso
Grażyna Nowicka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Metody pracy i materiały szkoleniowe: Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z elementami ćwiczeń praktycznych w formie – studia przypadków, angażowaniem słuchaczy do wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i wniosków). Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
Informacje dodatkowe
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo -seminaryjnych z elementami ćwiczeń praktycznych w formie – studia przypadków, angażowaniem słuchaczy do wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i wniosków). Stosowane są metody i techniki nauczania skoncentrowane na praktycznych aspektach rozwiązywania problemów.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking