Ogarnij siebie - ogarnij przyszłość
Ogarnij siebie - ogarnij przyszłość
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które ukończyły 18 rok życia
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi37
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój samoświadomości, kompetencji komunikacyjnych i umiejętności planowania rozwoju osobistego i zawodowego uczestników.Uczestnicy poznają swój indywidualny Styl Myślenia i Styl Działania (FRIS®) oraz typ osobowości, co pozwoli im lepiej zrozumieć siebie i innych, budować empatyczne i asertywne relacje, skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach oraz świadomie planować dalszą ścieżkę edukacyjną i zawodową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe pojęcia i założenia dotyczące stylów poznawczych w modelu FRIS® i typów osobowości | Kryteria weryfikacji potrafi wskazać swój własny Styl Myślenia i Styl Działania FRIS®;potrafi rozpoznać główne różnice między poszczególnymi typami osobowości; | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej, komunikacji empatycznej (NVC) oraz asertywności. | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje kluczowe elementy komunikacji empatycznej;wyjaśnia, czym różni się zachowanie asertywne od uległego i agresywnego; rozumie znaczenie emocji i potrzeb w procesie komunikacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe techniki wyznaczania celów i planowania rozwoju osobistego i zawodowego. | Kryteria weryfikacji opisuje różnicę między marzeniem a celem;zna model SMART i potrafi zastosować go w praktyce; rozumie znaczenie planowania w osiąganiu celów życiowych i zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔷 Dzień 1: KIM JESTEM I JAK MYŚLĘ?
- Wprowadzenie do stylów poznawczych FRIS®
- Czym się różnimy w sposobie myślenia, podejmowania decyzji i działania?
- Mój Styl Myślenia i Styl Działania FRIS®
- Jak styl myślenia i działania może pomóc w wyborze zawodu?
- Omówienie przykładów zawodów zgodnych z różnymi stylami osobowości (FRIS)
- Wyznaczanie zadań i indywidualne konsultacje
🔷 Dzień 2: JAK SIĘ DOGADYWAĆ Z RÓŻNYMI OSOBAMI?
- Zasady komunikacji interpersonalnej
- Style komunikacji a osobowość – jak różne typy rozumieją świat?
- Jak rozpoznawać “język drugiej osoby”?
- Komunikacja oparta na empatii: wprowadzenie do NVC (Non Violent Communication)
- Jak styl komunikacji wpływa na to, w jakim środowisku pracy będziesz czuć się najlepiej?
- Wyznaczanie zadań i indywidualne konsultacje
🔷 Dzień 3: NIE AGRESJA, NIE ULEGŁOŚĆ – CZYLI ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE
- Czym jest asertywność, a czym nie jest?
- Jak odmawiać z szacunkiem?
- Asertywna postawa w klasie, w pracy zespołowej i w przyszłym miejscu pracy
- Techniki asertywnej komunikacji
- Asertywność w kontaktach z pracodawcą, podczas rozmów o pracę, współpracy w zespole
- Wyznaczanie zadań i indywidualne konsultacje
🔷 Dzień 4: JAK BUDOWAĆ ZDROWE RELACJE I PLANOWAĆ PRZYSZŁOŚĆ?
- Czym różni się marzenie od celu?
- Moje cele w życiu
- Wyznaczanie celów i planowanie
- Jak wyeliminować pożeracze czasu?
- Wyznaczanie zadań i indywidualne konsultacje
🔷 Dzień 5: JAK BUDOWAĆ ZDROWE RELACJE I PLANOWAĆ PRZYSZŁOŚĆ?
- Łączenie stylów osobowości z empatyczną i asertywną komunikacją
- Jak rozwiązywać konflikty “na chłodno”?
- Tworzenie własnej mapy predyspozycji i potencjalnych ścieżek zawodowych
- Mini-warsztat: “Jaki zawód może pasować do mnie?” – z omówieniem konkretnych przykładów
- Wyznaczanie zadań i indywidualne konsultacje
- Podsumowanie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Dzień 1: KIM JESTEM I JAK MYŚLĘ? | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Konsultacje indywidualne | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Dzień 2: JAK SIĘ DOGADYWAĆ Z RÓŻNYMI OSOBAMI? | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Konsultacje indywidualne | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Dzień 3: NIE AGRESJA, NIE ULEGŁOŚĆ – CZYLI ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Konsultacje indywidualne | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Dzień 4: JAK BUDOWAĆ ZDROWE RELACJE I PLANOWAĆ PRZYSZŁOŚĆ? | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Konsultacje indywidualne | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Dzień 5: JAK BUDOWAĆ ZDROWE RELACJE I PLANOWAĆ PRZYSZŁOŚĆ? | Prowadzący Tomasz Piasecki | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 320,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 143,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 143,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Piasecki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dzień szkoleniowy liczony jest jako 8 godzin dydaktycznych (8x45) – wykłady i warsztat w miejscu pracy.
Przerwy ustala prowadzący.
Metody pracy stosowane podczas naszych szkoleń:
- Wykład interaktywny
- Warsztat praktyczny w miejscu pracy
- Dyskusje moderowane
- Studium przypadku (Case study)
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Filmy, materiały audio
- Burze mózgów
- Odgrywanie ról (drama), scenki
- Rozwiązywanie realnych problemów
- Metafory, analogie, historie
- Kwestionariusze, test
Warunki uczestnictwa
80% udziału w szkoleniu uprawnia do zaświadczenia i zaliczenia szkolenia