Język angielski - poziom B1 (kurs indywidualny)
Język angielski - poziom B1 (kurs indywidualny)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do uczestnika, który chce rozwijać umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego na poziomie B1.
Kurs jest przeznaczony dla osoby, która chce przełamać bariery językowe i dostosować tempo nauki do indywidualnych potrzeb.
Uczestnik powinien posiadać podstawową znajomość języka angielskiego na poziomie A2, umożliwiającą:
- rozumienie i stosowanie najprostszych zwrotów i wyrażeń związanych z życiem codziennym (np. przedstawianie się, pytania o drogę, zakupy),
- budowanie prostych zdań twierdzących i pytających,
- posługiwanie się podstawowym słownictwem i czasami gramatycznymi (np. Present Simple, To be, There is/are),
- prowadzenie bardzo prostych rozmów w języku angielskim w przewidywalnych sytuacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi66
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych uczestnika w zakresie mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania na poziomie B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Uczestnik rozwinie swobodę komunikowania się w prostych i codziennych sytuacjach, poszerzy znajomość słownictwa oraz utrwali podstawowe struktury gramatyczne, co umożliwi mu samodzielne funkcjonowanie w środowisku anglojęzycznym na poziomie podstawowym wyższym.
Metoda walidacji -test.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi porozumiewać się w prostych sytuacjach życia codziennego | Kryteria weryfikacji Poprawne użycie podstawowych struktur językowych i słownictwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Płynne prowadzenie krótkich rozmów (np. w sklepie, restauracji, na lotnisku) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie krótkie teksty i komunikaty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na pytania do tekstów pisanych i nagrań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Samodzielna analiza prostych treści informacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi tworzyć krótkie wypowiedzi pisemne i ustne. | Kryteria weryfikacji Spójna struktura tekstu, poprawność gramatyczna | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykonanie zadania pisemnego na podstawie wytycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przedstawienie siebie i prostych tematów w rozmowie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawowe zagadnienia gramatyczne i leksykalne na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Rozpoznanie i poprawne zastosowanie struktur gramatycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosowanie poznanego słownictwa w kontekście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Komunikacja w codziennych sytuacjach
- Powitania, przedstawianie się, pożegnania
- Rozmowy o rodzinie, pracy, hobby, podróżach
- Rezerwacje, zakupy, zamawianie jedzenia, pytanie o drogę
2. Słownictwo tematyczne i idiomy
- Tematy: dom, miasto, zdrowie, szkoła, pogoda, transport
- Często używane zwroty i wyrażenia potoczne
- Rozwijanie zasobu leksykalnego
3. Gramatyka na poziomie B1
- Czasy teraźniejsze – Present Simple i Present Continuous w szerszym zastosowaniu, także do wyrażania przyszłości.
- Czasy przeszłe – Past Simple i wprowadzenie Past Continuous.
- Czasy przyszłe – różne sposoby mówienia o przyszłości: will, be going to, Present Continuous.
- Formy stopniowania – porównania z użyciem comparative i superlative, wyrażenia typu as…as.
- Rozszerzony zakres części mowy – przymiotniki i przysłówki (także stopniowanie), zaimki (np. some/any, much/many, each, every), przyimki miejsca i czasu w bardziej złożonych kontekstach.
- Budowa zdań – pytania i przeczenia w różnych czasach, pytania szczegółowe i pośrednie (indirect questions).
- Wprowadzenie nowych struktur – podstawy Present Perfect, too/enough, should/shouldn’t, must/mustn’t, have to/don’t have to.
4. Rozumienie ze słuchu
- Rozumienie prostych nagrań i dialogów
- Ćwiczenia z materiałów audio i wideo
- Wyszukiwanie informacji szczegółowych i ogólnych
5. Czytanie ze zrozumieniem
- Krótkie teksty informacyjne, e-maile, ogłoszenia
- Ustalanie głównej myśli, kontekstu i szczegółów
- Ćwiczenie technik czytania: skimming i scanning
6. Pisanie prostych tekstów
- Pisanie e-maili, notatek, zaproszeń
- Wypełnianie formularzy
- Struktura zdań i łączenie wypowiedzi w spójną całość
7. Mówienie i interakcja
- Odgrywanie ról, dialogi, krótkie prezentacje
- Wyrażanie opinii i preferencji
- Udzielanie i prośba o informacje
Zajęcia realizowane w godzinach dydaktycznych (45 min).
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 260,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 260,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Wyszkowska
Wykształcenie:
Filologia angielska, specjalizacja tłumaczeniowa, magister, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Filologia angielska, licencjat, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Doświadczenie zawodowe:
Trener z 14 – letnim doświadczeniem w realizacji kursów dla różnych grup społecznych i zawodowych, m.in.: nauczycieli, pracowników administracyjnych oraz naukowych, osób bezrobotnych, niepełnosprawnych oraz młodzieży - prowadzenie kursów na poziomie A1 – C2
-lektor języka angielskiego/ wykładowca min. Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku; Szkoła językowa English Expert w Białymstoku; Szkoła Policealna dla Dorosłych oraz Liceum Ogólnokształcące Zaoczne Prymus w Białymstoku; Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli TARGET w Rokietnicy;
-Prowadzenie kursów języka angielskiego dla kadry naukowej i administracyjnej Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Osoba z dużym doświadczeniem praktycznym. Doświadczenie zawodowe/kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą publikacji usługi w BUR
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Osoba, które posługuje się językiem angielskim na poziomie A2 i chce doskonalić swoją naukę na wyższym poziomie.
Zasady uczestnictwa: Aby ukończyć szkolenie i otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w kursie, uczestnik zobowiązany jest do obecności na minimum 80% zajęć.
Weryfikacja obecności: Uczestnik będzie potwierdzać swoją obecność poprzez podpisanie listy na każdych zajęciach.
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych. (1h)
Dokumentem potwierdzającym nabycie wiedzy i umiejętności będzie certyfikat ukończenia szkolenia wydany przez firmę T-Matic.
Metoda walidacji walidacja - test obejmujący zakres kursu.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym weryfikującym nabytą wiedzę i umiejętności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe