INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi91
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa inwersji (inversion) w zdaniach warunkowych i po wyrażeniach przeczących. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone (multi-word phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe złożone w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi złożonymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne w przeszłości (could have, should have, would have) do wyrażania przypuszczeń, żalu i możliwości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne do wyrażania przypuszczeń w teraźniejszości i przeszłości (must, might, could, can’t). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi do wyrażania przypuszczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: Connections
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, przyjaźnie, środowisko fizyczne, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Opisywanie przeszłych i obecnych nawyków.
- Rozwijanie słownictwa związanego z relacjami i przyjaźniami.
- Rozumienie i używanie zdań względnych z redukcją.
- Dyskusja na temat jedzenia i jego wpływu na samopoczucie.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Opisanie przyjaźni.
- Napisanie propozycji transformacji przestrzeni miejskiej.
- Dyskusja na temat "comfort food".
- Napisanie posta na media społecznościowe.
Unit 2: Competition
- Tematyka: Rywalizacja, współpraca w biznesie, motywacja w pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań rozszczepionych (cleft sentences).
- Rozwijanie słownictwa związanego z wygraną i przegraną.
- Dyskusja na temat współpracy i rywalizacji w biznesie.
- Porównywanie i ocenianie pomysłów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat oszukiwania.
- Napisanie artykułu o rywalizacji.
- Prezentacja pomysłów na zwiększenie produktywności.
Unit 3: Inspiration
- Tematyka: Kreatywność, emocje, motywacja, role models.
- Cele nauczania:
- Używanie wyrażeń typu "as if/as though".
- Rozwijanie słownictwa związanego z emocjami i kreatywnością.
- Dyskusja na temat metod perswazji.
- Opisywanie inspirujących osób.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, zachęcanie innych do wyrażania opinii.
- Zadania:
- Napisanie recenzji fikcji.
- Dyskusja na temat sytuacji i emocji.
- Napisanie biografii inspirującej osoby.
Unit 4: Image
- Tematyka: Wizerunek, branding, autoprezentacja, marketing.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych (np. "should").
- Rozwijanie słownictwa związanego z reklamą i marketingiem.
- Dyskusja na temat znaczenia wizerunku.
- Prezentowanie siebie w kontekście zawodowym.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, przeprowadzanie wywiadów.
- Zadania:
- Prezentacja kampanii rebrandingowej.
- Odegranie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Napisanie opisu produktu.
Unit 5: Change
- Tematyka: Zmiany w życiu, decyzje, środowisko naturalne, nawyki.
- Cele nauczania:
- Używanie mieszanych okresów warunkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z decyzjami i środowiskiem.
- Dyskusja na temat zmian społecznych i środowiskowych.
- Podsumowywanie informacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Praca w zespole, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat decyzji zmieniających życie.
- Prezentacja kampanii społecznej.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 6: Oops!
- Tematyka: Błędy, algorytmy, spory, technologia.
- Cele nauczania:
- Używanie inwersji w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z błędami i technologią.
- Dyskusja na temat negocjacji w sporach.
- Rozwiązywanie problemów technologicznych.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, relacjonowanie wyników spotkań.
- Zadania:
- Dyskusja na temat algorytmów.
- Napisanie e-maila z reklamacją.
- Odegranie sporu między wynajmującym a najemcą.
Unit 7: Trends
- Tematyka: Trendy, moda, jedzenie, nostalgia.
- Cele nauczania:
- Używanie przysłówków w zdaniach.
- Rozwijanie słownictwa związanego z trendami i jedzeniem.
- Dyskusja na temat globalizacji żywności.
- Przekonywanie innych do zakupu używanych przedmiotów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, porównywanie i synteza informacji.
- Zadania:
- Prezentacja nowego słowa w języku angielskim.
- Dyskusja na temat trendów żywieniowych.
- Napisanie posta na blogu.
Unit 8: The Future
- Tematyka: Przyszłość, dystopie, utopie, nauka, finanse.
- Cele nauczania:
- Używanie form przyszłych (np. Future Perfect).
- Rozwijanie słownictwa związanego z nauką i technologią.
- Dyskusja na temat przyszłych wynalazków.
- Prowadzenie i kończenie dyskusji.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, myślenie krytyczne.
- Zadania:
- Dyskusja na temat technologii i świata dystopijnego.
- Napisanie eseju opinii.
- Prezentacja podsumowania filmu science-fiction.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak propozycje, artykuły, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 69 Lead-in. Wprowadzenie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 69 New friends. Nowi przyjaciele. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 69 Relationships. Relacje. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 69 Places. Miejsca. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 69 Writing a proposal. Pisanie wniosku. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 69 Things we love. Rzeczy, które uwielbiamy. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 69 How to talk about preferences. Jak mówić o upodobaniach. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 69 The taste and appeal of food. Smak i wygląd potraw. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 69 Writing a post. Pisanie postu. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 69 Review – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 21-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 69 Unit Test 1. Sprawdzian wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 69 Winning and losing. Wygrywanie i przegrywanie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 69 Animals. Zwierzęta. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 69 Friend or foe? Przyjaciel czy wróg? | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 21-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 69 Writing an article. Pisanie artykułu. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 28-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 69 In the workplace. W miejscu pracy. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 69 How to compare ideas. Jak porównywać pomysły. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 18-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 69 Challenge. Wyzwanie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 69 Writing a reflection. Pisanie refleksji. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 69 Review – Unit 2. Powtórzenie wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 16-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 69 Unit Test 2. Sprawdzian wiadomości – rozdział 2. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 23-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 69 Opinions and reactions. Opinie i reakcje. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 30-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 69 Writing a review. Pisanie recenzji. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 06-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 69 Emotions. Emocje. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 13-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 69 No matter how ... Nie jest ważne, jak... | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 20-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 69 Persuading and motivating. Przekonywanie i motywowanie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 27-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 69 How to engage with other people’s views. Jak zainteresować się poglądami innych osób. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 04-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 69 Role models. Autorytety. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 11-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 69 Writing a biography. Pisanie notki biograficznej. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 18-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 69 Review – Unit 3. Powtórzenie wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 25-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 69 Unit Test 3. Sprawdzian wiadomości – rozdział 3. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 01-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 69 Photography. Fotografia. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 08-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 69 Rules. Zasady. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 22-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 69 Creating a brand. Tworzenie marki. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 29-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 69 Writing a report. Pisanie raportu. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 05-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 69 Presenting yourself. Prezentowanie siebie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 69 How to steer a conversation towards a topic. Jak naprowadzić rozmowę na określony temat. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 19-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 69 Beauty products. Produkty upiększające. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 26-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 69 Writing a product blurb. Pisanie tekstu reklamowego. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 03-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 69 Review – Unit 4. Powtórzenie wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 10-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 69 Unit Test 4. Sprawdzian wiadomości – rozdział 4. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 17-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 69 Life-changing decisions. Decyzje zmieniające życie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 24-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 69 Writing a message. Pisanie wiadomości. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 31-10-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 69 The natural world. Świat przyrody. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 07-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 69 The perfect aspect. Aspekt dokonany czasowników. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 14-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 69 Social and environmental issues. Kwestie społeczne i środowiskowe. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 21-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 69 How to summarise. Jak podsumowywać wypowiedź. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 28-11-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 69 Habits. Nawyki. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 05-12-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 69 Writing a blog post. Tworzenie wpisu na blogu. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 12-12-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 69 Review – Unit 5. Powtórzenie wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 19-12-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 69 Unit Test 5. Sprawdzian wiadomości – rozdział 5. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 09-01-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 69 Algorithm. Algorytm. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 16-01-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 69 Inversion. Inwersja stylistyczna. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 23-01-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 69 Blunders. Gały. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 30-01-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 69 Writing an email of complaint. Pisanie e-maila zawierającego zażalenie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 06-02-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 69 In dispute. Spór. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 13-02-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 69 How to negotiate in dispute. Jak negocjować w sporze. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 20-02-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 69 Tech fail. Awaria techniczna. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 27-02-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 69 Writing a set of instructions. Pisanie instrukcji. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 06-03-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 69 Review – Unit 6. Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 13-03-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 69 Unit Test 6. Sprawdzian wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 20-03-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 69 Words. Słowa. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 03-04-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 69 Writing a comment on a blog post. Pisanie komentarza do wpisu na blogu. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 10-04-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 69 Trends. Trendy. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 17-04-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 69 Vegans. Weganie. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 24-04-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 69 Shopping. Zakupy. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 08-05-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 69 How to exaggerate. Jak wyolbrzymiać. | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 15-05-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 69 Powtórka | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 22-05-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 69 Walidacja - test automatyzny | Prowadzący Tomasz Moczulski | Data realizacji zajęć 29-05-2027 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 109,89 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 109,89 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Moczulski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice