Content Creation i techniczne prowadzenie profilu placówki w social mediach (Facebook, Instagram, Canva, inne aplikacje biznesowe) – dla pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
Content Creation i techniczne prowadzenie profilu placówki w social mediach (Facebook, Instagram, Canva, inne aplikacje biznesowe) – dla pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa została zaprojektowana z myślą o pracownikach placówek opiekuńczo-wychowawczych. Skierowana jest zarówno do kadry zarządzającej, jak i do osób bezpośrednio zaangażowanych w codzienną opiekę i wychowanie, które odpowiadają lub będą odpowiadały za tworzenie, publikowanie i techniczne zarządzanie treściami w mediach społecznościowych placówki.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa rozwija kompetencje pracowników w zakresie tworzenia profesjonalnych, etycznych i angażujących treści oraz technicznego prowadzenia profili placówki w mediach społecznościowych. Uczestnicy zdobędą umiejętność planowania, projektowania i publikowania treści, a także opanują podstawy obsługi narzędzi cyfrowych niezbędnych do efektywnego zarządzania komunikacją online, co przełoży się na spójny, czytelny i bezpieczny wizerunek placówki w środowisku lokalnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik identyfikuje podstawowe elementy technicznej obsługi profilu placówki na Facebooku i Instagramie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawne ustawienia profilu i strony placówki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje funkcje publikowania, moderowania i zarządzania treściami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik rozpoznaje funkcje publikowania, moderowania i zarządzania treściami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje elementy składające się na poprawny projekt graficzny (format, proporcje, układ, typografia). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe rozwiązania techniczne przy tworzeniu grafik do social media. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik zna zasady bezpiecznego przechowywania materiałów, dostępu do konta oraz odpowiedzialnego korzystania z narzędzi cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje funkcje zwiększające bezpieczeństwo profilu (rola administratorów, uwierzytelnianie, archiwizacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawne sposoby zabezpieczenia materiałów graficznych i wideo. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi dobrać odpowiednie formaty i proporcje treści (foto, wideo, grafiki) do publikacji w mediach społecznościowych placówki. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe formaty treści dla różnych typów publikacji (post, relacja, reel). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje, które parametry techniczne wpływają na jakość publikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi wykorzystać wybrane funkcje aplikacji Canva (lub innych narzędzi) do tworzenia prostych materiałów wizualnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje narzędzia edycji, bazowe szablony i funkcje eksportu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe formaty eksportu do publikacji online. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnik potrafi wskazać poprawne ustawienia publikacji oraz podstawowe funkcje planowania i organizacji treści na profilach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje narzędzia do planowania postów (Meta Business Suite lub analogiczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje poprawne ustawienia publikacji (zasięg, grupa odbiorców, widoczność). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Uczestnik rozpoznaje dobre praktyki technicznego prowadzenia profilu, w tym zachowania spójności materiałów, jakości publikacji i regularności działań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje poprawne praktyki techniczne związane z organizacją pracy nad profilem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe rozwiązania zapewniające czytelność i powtarzalność działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Uczestnik rozpoznaje podstawowe zasady technicznego monitorowania efektów publikacji (statystyki, wyniki, wskaźniki). | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje podstawowe wskaźniki techniczne (wyświetlenia, zasięg, CTR, aktywności). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje, które dane pomagają ocenić skuteczność działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 — Podstawy technicznego prowadzenia profilu placówki
Moduł 1: Ustawienia profilu i podstawowa obsługa Facebooka/Instagrama
- konfiguracja profilu placówki, role i uprawnienia,
- funkcje publikowania i moderowania treści,
- podstawowe parametry techniczne materiałów.
Metody: miniwykład, demonstracja narzędzi, ćwiczenia techniczne.
Moduł 2: Tworzenie materiałów graficznych w Canva
- formaty i proporcje grafik,
- korzystanie z szablonów, elementów i narzędzi edycji,
- eksportowanie i przygotowanie grafik do publikacji.
Metody: praca w aplikacji, ćwiczenia praktyczne, analiza przykładów.
Moduł 3: Planowanie i organizacja publikacji
- tworzenie prostego kalendarza treści,
- planowanie postów w Meta Business Suite,
- harmonogramowanie publikacji technicznych.
Metody: demonstracja narzędzi, ćwiczenia krok po kroku.
Dzień 2 — Treści wizualne, wideo i analiza statystyk
Moduł 4: Podstawy tworzenia treści wideo i reels
- formaty i parametry nagrań,
- tworzenie krótkich materiałów wideo,
- montaż podstawowy w aplikacjach mobilnych i Canva Video.
Metody: demonstracja, praca na przykładach, zadania techniczne.
Moduł 5: Organizacja materiałów i bezpieczeństwo treści
- przechowywanie zdjęć i wideo,
- zasady zabezpieczania kont,
- archiwizacja i zarządzanie dostępami.
Metody: miniwykład, ćwiczenia techniczne.
Moduł 6: Podstawowe statystyki i analiza wyników publikacji
- zasięgi, wyświetlenia, reakcje, CTR,
- interpretacja wyników i podstawowych raportów,
- jak ocenić skuteczność publikacji technicznie (bez warstwy wizerunkowej).
Metody: analiza paneli statystyk, testy przykładowych danych.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Ustawienia profilu i podstawowa obsługa FB/IG | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Tworzenie materiałów graficznych w Canva | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Praca w Canva — zadania techniczne | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Planowanie i organizacja publikacji | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Podstawy tworzenia treści wideo i reels | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Organizacja materiałów i bezpieczeństwo treści | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Analiza statystyk i ocena wyników | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Podsumowanie i test końcowy | Prowadzący Magdalena Michejów | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 240,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 240,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Michejów
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje szkoleniowe
Uczestnicy otrzymają prezentacje multimedialne zawierające instrukcje techniczne dotyczące obsługi Facebooka, Instagrama, Canvy oraz narzędzi do planowania i organizacji publikacji.
Przewodnik techniczny
Uczestnicy otrzymają przewodnik „Techniczne prowadzenie profilu placówki” z opisem ustawień konta, formatów treści, parametrów publikacji oraz funkcji niezbędnych do zarządzania profilem.
Szablony projektów graficznych
Do dyspozycji uczestników zostaną przekazane szablony grafik przygotowane specjalnie na potrzeby komunikacji placówki, gotowe do edytowania w aplikacjach cyfrowych.
Karty pracy i materiały ćwiczeniowe
Uczestnicy będą pracować na kartach pracy z zadaniami technicznymi, ćwiczeniami z dopasowywania formatów i przykładowymi materiałami do samodzielnego testowania narzędzi.
Dostęp do Canva Pro
W ramach szkolenia uczestnicy otrzymają dostęp do Canva Pro, co umożliwi im korzystanie z funkcji premium podczas realizacji ćwiczeń praktycznych.
Certyfikat ukończenia szkolenia
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi