Sztuka wystąpień publicznych
Sztuka wystąpień publicznych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa dedykowana osobom dorosłym, które z własnej inicjatywy chcą podnieść i rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, a także pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z możliwością zmiany na umowę o pracę, którzy chcą rozwinąć kompetencje wystąpień publicznych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji25-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie i przećwiczenie wiedzy oraz rozwój kompetencji Uczestników z zakresu prowadzenia wystąpień publicznych. Przekazana teoria oraz wykonane ćwiczenia umożliwią Uczestnikom poznanie wiedzy na temat wystąpień publicznych oraz zintegrowanie jej, aby mogli być w pełni przygotowani do autoprezentacji i wystąpień publicznych w codziennych sytuacjach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Określa jasno cel wystąpienia publicznego | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawnie dwa oczekiwania widowni | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje metody skutecznego i angażującego rozpoczęcia wystąpienia | Kryteria weryfikacji Wskazuje 3 rodzaje angażującego rozpoczęcia wystąpienia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje w wystąpieniu zasady środka | Kryteria weryfikacji Z przykładowych wypowiedzi wskazuje te, gdzie zastosowano zasadę środka | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Nazywa emocje, jakie chce wzbudzić w słuchaczach | Kryteria weryfikacji W podanym przykładzie poprawnie wskazuje emocje, jakie mogą zostać wzbudzone w słuchaczach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje story telling w wystąpieniu | Kryteria weryfikacji z przykładów poprawnie wskazuje wypowiedzi zawierające elementy story tellingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza tremą i emocjami stosując techniki oddechowe i mentalne | Kryteria weryfikacji Poprawnie nazywa techniki oddechowe i mentalne stosowane w zarządzaniu tremą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje w wystąpieniu techniki angażującego zakończenia wystąpienia | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy angażującego zakończenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wystąpienia publiczne - czyli jakie?
- Do jakiego celu zmierzasz i czego chce Twoja widownia?
- Sposoby na dobry początek i jak nie rozpoczynać wystąpienia
- Kluczowe zasady środka
- Emocje, wyobraźnia odbiorcy i story telling
- Trema i stres do opanowania- jak zrozumieć i ujarzmić swoje emocje
- Mentalne techniki na pewność siebie - czyli jak siebie ustawić przed wystąpieniem
- Sposoby na doskonałe zakończenie wystąpienia
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 10 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 min), w tym: 6 godzin stanowi część praktyczna, 3 godziny część teoretyczna, 1 godzinę walidacja. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi.
Walidacja
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie, co zapewnia rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzany będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. W harmonogramie szkolenia został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wystąpienia publiczne- czyli jakie? | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Do jakiego celu zmierzasz i czego chce Twoja widownia? | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Sposoby na dobry początek i jak nie rozpoczynać wystąpienia | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Kluczowe zasady środka | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Emocje, wyobraźnia odbiorcy i story telling | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Trema i stres do opanowania- jak zrozumieć i ujarzmić swoje emocje | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Mentalne techniki na pewność siebie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Sposoby na doskonałe zakończenie wystąpienia | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Przerwa | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Urszula Grabowska-Maleszko | Data realizacji zajęć 01-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 229,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 812,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 222,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Grabowska-Maleszko
W portfolio posiadam ponad 3200 godzin coachingu, w tym ok. 80% z kadrą zarządzającą niższego i wyższego szczebla oraz ponad 3400 godzin przeprowadzonych szkoleń z kompetencji menedżerskich, sprzedaży i obsługi klienta.
W pracy wykorzystuję własne doświadczenie biznesowe i menedżerskie.
Prowadzę projekty łączące coaching, mentoring i szkolenia. Do budowania skutecznych strategii działania wykorzystuję wiedzę na temat efektywności osobistej, motywacji i neurolingwistyki. Pracuję w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach.
Specjalizacja: efektywność osobista i menedżerska, budowanie pewności siebie, skuteczna komunikacja w biznesie i relacjach międzyludzkich, zarządzanie komunikacją w organizacji, obsługa trudnego klienta, budowanie pewności siebie i siły wewnętrznej, asertywność i asertywne zarządzanie, zarządzanie stresem, trening mentalny i techniki automotywacji, mistrz sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, kierowanie zespołem, coaching w pracy menedżera, profesjonalna rekrutacja.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu materiały szkoleniowe w postaci zeszytu ćwiczeń i długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycie przewidzianych dla usługi efektów uczenia się kompetencji poprzez pozytywny wynik z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Walidacja:
- Uczestnik musi dysponować urządzeniem z dostępem do internetu, np. komputerem, tabletem lub smartfonem, umożliwiającym wypełnienie testu online za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
- Zalecane jest korzystanie z aktualnej wersji popularnych przeglądarek internetowych (np. Google Chrome, Firefox, Edge), które wspierają poprawne działanie testu.
- Konieczny jest stabilny dostęp do sieci internetowej gwarantujący płynne przesyłanie danych oraz umożliwiający wykonanie testu bez przerw.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zwalnia się od podatku VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, które są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, a także świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związanych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja