Akademia HR usługa szkoleniowa: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Akademia HR usługa szkoleniowa: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu Akademia HR wsparciem mogą zostać objęci:
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci/objęte:
1) zespoły HR,
2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
3) menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
Udział w szkolenie nie wymaga od uczestnika zajmowania szczególnej funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi19
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniunowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.:
agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo,
etc.); do wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy
(zob. gigersi / GIG economy) w rozwoju firmy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencjerynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia nowe modele organizacjipracy- rozróżnia korzyści elastycznych form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założeniastojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe założenia stojąceza wprowadzeniem nowych model i organizacji pracy związanych z pracą zwinną- przedstawia wpływ tych modeli na zróżnicowane wewnętrznie zespoły | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożeniazwiązane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści i zagrożeniaelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulującewłaściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Definiuje przepisy prawa dotycząceelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadrymenedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Tworzy modele kadry menedżerskiej ipracowników odnoszące się do nowych form organizacji i świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparciaprzedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Opracowuje rozwiązania wspierającemenedżera w budowaniu nowych modeli organizacji pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniusprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Zapewnia wsparcie menedżerowi wopracowaniu planu budowania sprawnych zespołów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wrazz kwestiami formalno prawnymi) do (współpracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Organizuje procesy rekrutacyjne dlawspółpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązaniaprawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Buduje formy i rozwiązania prawne dopartnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiającemonitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowuje system efektywności iformy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjnedostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia system motywacyjnydostosowany do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązaniakomunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje rozwiązaniakomunikacyjne nowych modeli i form pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie ozasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje informacje dlapracowników o zasadach pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawyukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Buduje u pracowników postawęukierunkowaną na samodoskonalenie się i naukę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców MŚP i ich pracowników zajmujących się w firmie procesami HR lub przeznaczonych do awansu w dziale HR.
Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej i trwa 19 godzin i jest prowadzone w trybie godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 8 godzin i 30 minut zajęć teoretycznych, 9 godzin i 45 minut zajęć praktycznych oraz 45 minut przerw łącznie Przerwy są wliczone w czas szkolenia. Podczas szkolenia przewidziano pracę w grupach - zajęcia praktyczne. Uczestnika szkolenia obowiązuje dostęp do urządzenia (laptop, komputer, smartfon) z kamerką, mikrofonem i dostępem do platformy zoom. Podczas szkolenia przewidziano różne formy komunikacji jak chat, wywiad, pracę w grupach w podziale na pokoje. Walidacja odbywa się metodami ujętymi w efektach uczenia się oraz kryteriach weryfikacji ich osiągnięciach jak prezentacja, wywiad swobodny, obserwacja w warunkach rzeczywistych i test teoretyczny.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywane indywidualnie.
1. Mechanizmy i tendencje rynkowe przy wprowadzaniu nowych modeli pracy - wstęp, wykład 2. Nowe modele organizacji pracy - wprowadzenie, wykład 3. Agile - technika pracy zwinnej - teoria, wykład i ćwiczenia 4.Inne metody zarządzania i tworzenia modeli: Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - wykład i ćwiczenia. Lean - zarządzanie szczupłe - wykład i ćwiczenia Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - wykład i ćwiczenia. W trakcie szkolenia uczestnik pozna narzędzia które pozwolą wdrożyć nowe modele w przypadku Kanban,/trello czy zarządzanie projektowe, w przypadku Lean Managament - metoda Kaizen, model 5 S (Standaryzacja, Sortowanie, Sprzątanie, Systematyka, Samodyscyplina), eliminowanie marnotrawstwa czy cykl Deminga. 6. Frameworki - z zakresu poznanych metod Agile i Lean - przykłady , ćwiczenia 7. Transformacja w obszarze rozwoju kadr - techniki: Ukierunkowanie Uświadamianie Planowanie Testowanie Wdrożenie 8. Procesy rekrutacyjne związane z partnerskimi formami świadczenia pracy - wykład 9. Kierowanie zespołem: - różnice między grupą a zespołem, podstawowe zasady funkcjonowania zespołu- wykład, ćwiczenia 10. Zaspokajanie potrzeb indywidulanych w pracy zespołowej 11. Facylitacja, techniki: twórcze myślenie, myślenie obrazami, myślenie pytaniami, planowanie scenariuszami, mentoring, osobowość guru 12. Cykl życia zespołu, wyniki zespołów, przezwyciężanie problemów w pracy zespołu, patologie 13. Systemy motywacyjne - wprowadzenie 14. Pre test i post test oraz test kompetencyjny i kwestionariusz samooceny - w trakcie zajęć
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Walidacja, Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Mechanizmy i tendencje rynkowe przy wprowadzaniu nowych modeli pracy - wstęp, wykład, testy. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Nowe modele organizacji pracy - wprowadzenie, wykład, ankiety. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Agile - technika pracy zwinnej - teoria, wykład, ankiety. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Agile - ćwiczenia. Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Lean - zarządzanie szczupłe - wykład, testy. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Lean - ćwiczenia, praca w grupach, współdzielenie ekranu. Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Inne metody: Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - wprowadzenie, wykład, testy. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Frameworki - z zakresu poznanych metod Agile i Lean - przykłady , ćwiczenia, rozmowa na żywo. Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Transformacja w obszarze rozwoju kadr - techniki: Ukierunkowanie Uświadamianie Planowanie Testowanie Wdrożenie- teoria, testy. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Procesy rekrutacyjne związane z partnerskimi formami świadczenia pracy - wykład, chat. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Kierowanie zespołem: - różnice między grupą a zespołem, podstawowe zasady funkcjonowania zespołu- wykład, ćwiczenia, rozmowa na żywo. Teoria | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Zaspokajanie potrzeb indywidulanych w pracy zespołowej- ćwiczenia, współdzielenie ekranu. Praktyka | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Facylitacja, techniki: twórcze myślenie, myślenie obrazami, myślenie pytaniami, planowanie scenariuszami, mentoring, osobowość guru- ćwiczenia, chat. Praktyka | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Cykl życia zespołu, wyniki zespołów, przezwyciężanie problemów w pracy zespołu, patologie- teoria, wykład, ankiety. Teoria | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Przerwa | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Systemy motywacyjne - wprowadzenie, ćwiczenia, chat. Praktyka | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja, Test Kompetencyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 443,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 443,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
uwzględnieniu doświadczenia zawodowego zdobytego nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacji
nabytych nie wcześniej niż 5 lat, liczone przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej (w tym
posiada ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu usług o podobnej tematyce w
minionych 24 miesiącach wstecz liczone przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej).
Trenerka psychologii biznesu, Coach, Ekspert doradztwa zawodowego. Dziennikarka, autorka książki
motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na temat
psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na Wydziale
Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w Łodzi.
Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla
Rafał Kapuśniak
Wykształcenie wyższe: Uniwersytet Śląski , Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Nauk
społecznych (politologia). Certyfikat Ekspert doradztwa zawodowego.
Praca w bankach: (mBank, Nest Bank, Bank Handlowy, Getin Bank), zespołami
pracowników towarzystw ubezpieczeniowych. Był odpowiedzialny za
rekrutację i szkolenia pracowników oddziałów, realizację planów sprzedażowych placówek oraz
własnych planów sprzedażowych. Pozyskiwał pracowników i
pracował w działach HR. Zajmował się rekrutacją doradców inwestycyjnych, prowadzeniem szkoleń
z zakresu inwestycji oraz przeprowadzaniem certyfikacji w placówkach bankowych.
Odpowiedzialny za szkolenia nowych pracowników stworzył wewnętrzny podręcznik dla Banku Handlowego z zakresu technik sprzedaży i
negocjacji handlowych. Nadzorował doradców telesprzedaży i doradców terenowych na terenie
całej Polski. Od pięciu lat pracuje jako
specjalista ds. szkoleń rozwojowych i trener w firmie szkoleniowej.
Odbyte kursy i szkolenia : Komunikacja i Technisprzedaży, Cyberbezpieczeństwo w
przedsiębiorstwie, Przywództwo sytuacyjne SLII.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały on-line do pobrania, kwestionariusz samooceny, Test kompetencyjny z wynikami
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komptera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Informacje dodatkowe
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw). Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa bedzie prowazona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 12.01.2026 (godz. 8:00) do 14.01.2026 (godz. 14.00.). MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+ MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon