Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu Akademia HR wsparciem mogą zostać objęci:
1. zespoły HR,
2. Pracownicy/Pracownice odpowiedzialni/e za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
3.Menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców MŚP i ich pracowników zajmujących się w firmie procesami HR lub przeznaczonych do awansu w dziale HR, a zwłaszcza do tych osób, które są zainteresowani tematami związanymi z pozyskiwaniem pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrostem poczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, a także kształtowaniem kompetencji kadr jako biznes partnera w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pozyskiwania pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrostu poczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. Przygotowuje do kształtowania kompetencji kadr jako biznes partnera w tym obszarze.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych takich jak wchodzeniepracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym jako wynik niskiego wskaźnika dzietności, w kontekście funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Planuje rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z procesami demograficznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby stabilności i elastycznościzatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje jaka oferta pracownicza (EVP = Employee ValueProposition) uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, pozwala na pozyskanie odpowiednich pracowników, wzrost ich lojalności i satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. pracy w różnicowanym wiekowo zespole. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy pracowników znajdujących się w różnych fazachżycia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu i rozwiązywanie ewentualnych nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Stosuje rozwiązania zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne dotyczące uprawnieńpracowników związanych z rodzicielstwem. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Charakteryzuje dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzebpracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wiedzę na temat rozwiązań zzakresu uprawnień związanych z rodzicielstwem i ich podstaw prawnych, zarządzania elastycznymi formami pracy, wpływu planowania i posiadania rodziny na potencjał pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby i oczekiwania różnych grup interesariuszy wfirmie (zarząd, kadra menadżerska, przedstawiciele różnych grup społecznych, kulturowych, wiekowych etc.) w związku z planowanym wdrażaniem rozwiązań uwzględniających potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. Konsultuje je na bieżąco, ustala optymalne / kompromisowe rozwiązania i zarządza potencjalnym ryzykiem w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Projektując pakiety korzyści pracowniczych uwzględnia w nich potrzebyosób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego | Kryteria weryfikacji Projektuje przypadki oparte ozaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. pracy w różnicowanym wiekowo zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Monitoruje poziom satysfakcji różnych grup pracowniczych związanyz realizacją działań uwzględniających potrzeby pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje i uzasadnia przypadki oparteo zaplanowanie pracy w zespole składającym się m.in. z osób mających obowiązki rodzinne. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Sprawnie wykorzystuje narzędzia informacyjne (komunikacjawewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding11, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje katalog praktyk prorodzinnych w przedsiębiorstwie wykorzystując dostępne narzędzia informatyczne. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców MŚP i ich pracowników zajmujących się w firmie procesami HR lub przeznaczonych do awansu w dziale HR.
Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej i trwa 18 godzin i jest prowadzone w trybie godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 9 godzin zajęć teoretycznych,8 godzin i 30 minut zajęć praktycznych oraz 30 minut przerw łącznie Przerwy są wliczone w czas szkolenia. Podczas szkolenia przewidziano pracę w grupach - zajęcia praktyczne.
Uczestnika szkolenia obowiązuje dostęp do urządzenia (laptop, komputer, smartfon) z kamerką, mikrofonem i dostępem do platformy zoom. Podczas szkolenia przewidziano różne formy komunikacji jak chat, wywiad, pracę w grupach w podziale na pokoje.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, quizów, zadań praktycznych dokonywane indywidualnie
Walidacja odbywa się metodami ujętymi w efektach uczenia się oraz kryteriach weryfikacji ich osiągnięciach jak prezentacja, wywiad swobodny, obserwacja w warunkach rzeczywistych, debata swobodna i test teoretyczny prowadzone w czasie szkolenia.
1. Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040
2. Jakie skutki dla przedsiębiorstw mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społeczeństwa
3. W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację (przedsiębiorstwo)
4. Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialności Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologicznego i holistycznego
5. Co to jest EVP (Employee Value Proposition) i jak wpływa na budowanie polityki prorodzinnej w przedsiębiorstwie.
6. Wartości rodzinne w organizacji/przedsiębiorstwie.
7. Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspierające politykę prorodzinną.
8. Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa.Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego.
9 Cztery pokolenia na obecnym rynku pracy.
10. Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem.
11. Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym wśród różnych grup pracowniczych.
12. Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców.
13. Konsultacje z pracownikami w zakresie potrzeb rodzinnych i wypracowywanie optymalnych kompromisów na linii zawodowo-rodzinnej.
14. Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka.
15. Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinne.
16. Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych z uwzględnieniem szeroko pojętych potrzeb rodzinnych.
17. Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji.
18. Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwach prywatnych w Polsce, przykłady.
19. Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy.
20. Systemy przekazywania informacji wśród pracowników o prowadzonej przez firmę polityce prorodzinnej .
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Pre Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040 wykład, teoria. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Jakie skutki dla przedsiębiorstw mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społeczeństwa-wykład, chat, teoria. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację (przedsiębiorstw o) – panele dyskusyjne, praktyka. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialnoś ci Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologiczneg o i holistycznego - wykład, teoria. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Co to jest EVP (Employee Value Proposition) i jak wpływa na budowanie polityki prorodzinnej w przedsiębiorstwie -wykład, chat,ćwiczenia, praktyka. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspi erające politykę prorodzinną chat, dyskusja, praktyka. | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa. Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego - wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym wśród różnych grup pracowniczych wykład, chat. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców - wykład, chat, teoria. | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Konsultacje z pracownikami w zakresie potrzeb rodzinnych i wypracowywanie optymalnych kompromisów na linii zawodowo rodzinnej ankiety, chat. Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem wykład, chat. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinnych, chat, ankiety. Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych z uwzględnieniem szeroko pojętych potrzeb rodzinnych wykład. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji, ankiety, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwa ch prywatnych w Polsce, przykłady. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka - wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Systemy przekazywania informacji wśród pracowników o prowadzonej przez firmę polityce prorodzinnej - dyskusja, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy ankiety, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja, Post Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Reisch-Klose
minionych 24 miesiącach wstecz od daty usługi).
Trener psychologii biznesu, couch, mentorka. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka angielskiego (w tym języka biznesowego). Certyfikowana coach i trenerka organizacji VCC (biznes/life coach), certyfikowana konsultantka testu odporności psychicznej MTQ48/72by AQR International, UK). Certyfikat w zakresie teorii osobowości Persolog, Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi śmiechu (śmiechoterapii), tworząc autorką metodę zarządzania stresem. Interesuje się pracą w nurcie prowokatywnym, potwierdzane dyplomem Instytutu Komunikacji Prowokatywnej PROVOCARE., Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy opartej na relacjach i wartościach. Inicjatorka szkoleń, konferencji i kursów w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych. Specjalistka w zakresie storytelingu i bajkoterapii, autorka książek dla dzieci i dorosłych.
Twórczyni autorskiej gry coachingowo – rozwojowej PO MOC, WYPRAWA W GŁĄB SIEBIE
Beata Znamirowska-Soczawa
minionych 24 miesiącach wstecz od daty usługi).
Trenerka psychologii biznesu, Couch, Ekspert doradztwa zawodowego. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 70 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne w formie e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie oraz materiałów VOD i prezentacje.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu szkolenia oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komptera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej i trwa 18 godzin i jest prowadzone w trybie godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 9 godzin zajęć teoretycznych, 8 godzin i 30 minut zajęć praktycznych oraz 30 minut przerw łącznie.
W każdym dniu przewidziano jedną przerwę 15-minutową.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Fina
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 15.12.2025 (godz. 8:00) do 17.12.2025 (godz. 15.00). MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+ MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon