Anatomia Promptu i Twórcza Automatyzacja AI – szkolenie prowadzące do zdobycia kwalifikacji w zakresie efektywności cyfrowej, zielonych kompetencji i zrównoważonego rozwoju
Anatomia Promptu i Twórcza Automatyzacja AI – szkolenie prowadzące do zdobycia kwalifikacji w zakresie efektywności cyfrowej, zielonych kompetencji i zrównoważonego rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób dorosłych – zarówno indywidualnych uczestników, jak i pracowników firm – które chcą zdobyć kwalifikację „Projektowanie efektywnych promptów i automatyzacji z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji”. Uczestnikami mogą być osoby zainteresowane rozwojem w obszarze cyfrowych i zielonych kompetencji, wykorzystujących technologie AI w codziennej pracy, administracji, marketingu, edukacji czy obsłudze biurowej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Szkolenie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia w programowaniu ani pracy z AI. Wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera, narzędzi biurowych i Internetu. Mile widziana jest otwartość na nowe technologie, gotowość do nauki, analizy danych i poszukiwania rozwiązań usprawniających własną pracę.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Anatomia Promptu i Twórcza Automatyzacja AI – szkolenie prowadzące do zdobycia kwalifikacji w zakresie efektywności cyfrowej, zielonych kompetencji i zrównoważonego rozwoju”, przygotowuje do samodzielnego tworzenia i wdrażania rozwiązań AI w pracy zawodowej, zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz rozwoju zielonych i cyfrowych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji z modelami sztucznej inteligencji oraz rolę promptu w procesach cyfrowych i zrównoważonych | Kryteria weryfikacji Definiuje strukturę i elementy promptu (System → User → Assistant) oraz ich wpływ na precyzję działania modeli | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie języka, kontekstu i intencji w generowaniu odpowiedzi przez modele AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa, w jaki sposób wykorzystanie odpowiednich technik promptowania wpływa na efektywność energetyczną i ograniczenie zużycia zasobów (zielone kompetencje cyfrowe) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje możliwości zastosowania AI w pracy zawodowej w kontekście cyfrowej transformacji i inteligentnych specjalizacji regionu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary pracy, w których technologie AI mogą wspierać automatyzację i rozwój innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady zastosowań AI w sektorach zgodnych z RSI i PRT (np. administracja, edukacja, marketing, sektor usług) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie zielonych technologii i sztucznej inteligencji dla zrównoważonego rozwoju i konkurencyjności regionu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Projektuje skuteczne prompty dostosowane do celów zawodowych i branżowych, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Tworzy prompty uwzględniające rolę, cel, kontekst i format odpowiedzi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Testuje i analizuje poprawność oraz skuteczność zaprojektowanych promptów w kontekście realnych zadań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Modyfikuje prompty na podstawie uzyskanych wyników, optymalizując proces komunikacji z AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Tworzy i wdraża proste automatyzacje no-code z wykorzystaniem narzędzi AI, zwiększające efektywność pracy i ograniczające zużycie zasobów | Kryteria weryfikacji Projektuje prostą automatyzację z wykorzystaniem wybranych narzędzi (np. ChatGPT, Notion, Sheets, Canva) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Integruje narzędzia AI z procesami zawodowymi w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność wdrożonych rozwiązań w kontekście oszczędności czasu i poprawy jakości pracy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady etycznego i odpowiedzialnego korzystania z technologii AI w procesach twórczych i zawodowych | Kryteria weryfikacji Analizuje granice współautorstwa człowieka i AI oraz znaczenie etyki w procesie twórczym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ decyzji opartych na AI na środowisko pracy i relacje społeczne | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady transparentności i odpowiedzialnego wykorzystania AI zgodnie z wytycznymi RSI i PRT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Ocenia własne umiejętności w zakresie pracy z technologiami AI i planuje ich dalszy rozwój zgodnie z ideą uczenia się przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Dokonuje samooceny nabytych kompetencji cyfrowych i zielonych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Planuje dalszy rozwój kompetencji w zakresie wykorzystania AI w życiu zawodowym | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje postawę otwartości na innowacje, współpracę i etyczne podejście do nowych technologii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęBAZA ROZWOJU SP. Z O.O.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoBAZA ROZWOJU SP. Z O.O.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego – przygotowania uczestnika do samodzielnego projektowania efektywnych promptów, wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w pracy zawodowej i tworzenia prostych automatyzacji no-code zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz rozwojem zielonych i cyfrowych kompetencji – uczestnik powinien posiadać podstawową umiejętność obsługi komputera, narzędzi biurowych i Internetu.
Szkolenie adresowane jest do osób dorosłych – zarówno indywidualnych uczestników, jak i pracowników firm – które chcą zdobyć kwalifikację „Projektowanie efektywnych promptów i automatyzacji z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji”, podnosząc swoje kompetencje cyfrowe i zielone w pracy z technologiami AI.
Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego doświadczenia w programowaniu. Wskazana jest otwartość na nowe technologie, chęć rozwoju zawodowego i gotowość do nauki wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy.
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego konieczne będzie: aktywne uczestnictwo w części warsztatowej, wykonanie zadań praktycznych w środowisku cyfrowym oraz udział w walidacji potwierdzającej uzyskane efekty uczenia się.
Zakres tematyczny:
Część teoretyczna:
- Anatomia promptu i komunikacja z AI
- Zasady budowania efektywnego promptu: struktura System → User → Assistant.
- Elementy promptu: rola, cel, kontekst, format odpowiedzi.
- Znaczenie precyzji języka i sposobu formułowania poleceń dla jakości rezultatów.
- Interpretacja języka naturalnego przez modele AI – jak sztuczna inteligencja „rozumie” intencję użytkownika.
- Wymiar środowiskowy komunikacji z AI – jak optymalizacja promptów ogranicza zużycie zasobów i energii (zielone kompetencje cyfrowe, RSI „Inteligentne Śląskie”).
- Wpływu pracy z narzędziami sztucznej inteligencji na środowisko naturalne, ze wskazaniem sposobów ograniczania śladu węglowego i nadmiernego zużycia energii w pracy biurowej.
- Zastosowanie cyfrowych narzędzi AI do redukcji wykorzystania papieru, optymalizacji procesów, ograniczenia transportu oraz zwiększenia efektywności zasobów w zgodzie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym.
- Zaawansowane techniki promptowania (Advanced Prompting Techniques)
- Chain-of-thought („myśl krok po kroku”) – logiczne prowadzenie modelu przez proces decyzyjny.
- Few-shot i zero-shot learning – wykorzystanie przykładów i nauki w locie.
- Role playing – projektowanie spersonalizowanego AI-asystenta.
- Temperature i top-p – kontrolowanie precyzji i kreatywności modelu.
- Znaczenie efektywności energetycznej i etycznej w projektowaniu interakcji człowiek–AI (PRT: rozwój odpowiedzialnych technologii cyfrowych).
- Rzecz o twórczości AI – etyka i współautorstwo
- Granice twórczości człowieka i AI – rozróżnienie autorstwa, współautorstwa i inspiracji.
- Zasady etycznego korzystania z narzędzi AI w pracy zawodowej i kreatywnej.
- Transparentność, prawa autorskie, podpisywanie twórczości generowanej z użyciem AI.
- AI jako narzędzie zrównoważonego rozwoju – wpływ etycznych decyzji technologicznych na społeczeństwo i gospodarkę (RSI i PRT: inteligentny rozwój kompetencji i świadomości cyfrowej).
Część praktyczna:
- Projektowanie promptów dla zadań zawodowych (warsztat praktyczny)
- Identyfikacja 2–3 obszarów pracy, które można zautomatyzować przy pomocy AI.
- Opracowanie promptów dla realnych problemów zawodowych uczestników.
- Testowanie i analiza rezultatów wygenerowanych przez modele.
- Udoskonalanie promptów – iteracyjna praca z komunikatami.
- Walidacja jakości wyników pod kątem efektywności i wpływu na zrównoważony rozwój (zielone kompetencje).
- Mini-mapka Prompt Canvas – planowanie i wizualizacja projektów AI
- Tworzenie mapy wizualnej procesów wspieranych przez AI.
- Wyznaczanie punktów styku człowieka i maszyny – rola człowieka w systemach automatyzacji.
- Planowanie przepływów pracy opartych o zasady zrównoważonego wykorzystania technologii (RSI: cyfryzacja dla ludzi i środowiska).
- Tworzenie automatyzacji no-code z wykorzystaniem AI
- Wprowadzenie do koncepcji automatyzacji no-code – bez potrzeby programowania.
- Integracja narzędzi: ChatGPT, Gemini, Sheets, Canva, Notion, Bielik AI.
- Praktyczne przykłady:
- automatyczne streszczenia i raporty,
- generowanie pomysłów marketingowych,
- asystent analizy notatek i spotkań.
- Zastosowanie automatyzacji do redukcji zużycia zasobów i podniesienia efektywności pracy (PRT: cyfrowe rozwiązania wspierające produktywność).
- tworzenie prostych automatyzacji no-code z wykorzystaniem zielonych kwalifikacji służących redukcji zbędnych zasobów w miejscu pracy (papier, energia, czas pracy, nadmierne powtarzalne zadania).
- Warsztat końcowy: AI w codziennej praktyce zawodowej
- Mini-projekt uczestnika: „Jak AI może zaoszczędzić mi 1 godzinę pracy dziennie?”.
- Opracowanie, testowanie i prezentacja pomysłu w małych grupach.
- Refleksja o wpływie AI na rozwój zawodowy i ekologiczną efektywność pracy.
- Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się
- Dyskusja: „Czego AI nie potrafi zastąpić?” – refleksja nad rolą człowieka w ekosystemie cyfrowym.
- Opracowanie indywidualnego planu dalszego rozwoju kompetencji cyfrowych i zielonych
- Walidacja efektów uczenia się (test teoretyczny z wynikiem automatycznym, obserwacja w warunkach symulowanych, analiza dowodów i deklaracji)
Szkolenie wpisuje się w obszary i kierunki PRT 2019–2030:
Obszar technologiczny - Technologie dla środowiska
PRT 3.6 Zarządzanie środowiskiem, ochrona i rekultywacja – „zielone kompetencje” poprzez dematerializację procesów (cyfrowe dokumenty, mniej wydruków), optymalizację czasu/energii i projektowanie rozwiązań less-waste
Obszar technologiczny - Technologie informacyjne i telekomunikacyjne
PRT 4.2 Technologie informacyjne – szkolenie uczy projektowania promptów i pracy z LLM (ChatGPT, Gemini, Bielik), integracji z narzędziami biurowymi oraz wyszukiwaniem/analizą danych (Perplexity, NotebookLM).
PRT 4.4 Modelowanie i symulacje procesów i zjawisk – moduły „chain-of-thought”, few/zero-shot i „role playing” rozwijają modelowanie przebiegów zadań i iteracyjną optymalizację promptów.
PRT 4.6 Bezpieczeństwo informacji – część o odpowiedzialnym korzystaniu z AI, ochronie danych/RODO, transparentnym podpisywaniu współautorstwa i ocenie ryzyka narzędzi AI.
PRT 4.7 Technologie ICT dla Przemysłu 4.0 – praktyczne automatyzacje no-code (Gmail, Notion, Sheets, Canva), asystenci spotkań, automatyczne raporty i standaryzacja przepływów pracy.
Szkolenie odpowiada na cele i kierunki działań RSI Woj. Śląskiego 2030:
Inteligentna specjalizacja – ICT – rdzeń szkolenia to kompetencje cyfrowe, AI, integracje i automatyzacje procesów w MŚP/instytucjach.
Inteligentna specjalizacja – Zielona gospodarka – wdrażanie cyfrowych praktyk ograniczających zużycie zasobów (paperless, automatyzacja raportów), co wspiera efektywność materiałową i energetyczną.
Przemysły wschodzące – praca z generatywną AI i nowymi modelami wykorzystania danych wpisuje się w rozwój sektorów opartych na wiedzy i kreatywności.
Szkolenie rozwija kompetencje związane z zieloną transformacją cyfrową, promując pracę zdalną i automatyzację procesów, redukcję zużycia zasobów (papier, energia, czas pracy) oraz odpowiedzialne wykorzysta
Łączna ilość godzin dydaktycznych 18: w tym 7h teoretycznej i 9h części praktycznej + 2h przerwy i walidacja
Warunki organizacyjne
- Szkolenie grupowe, realizowane w formie stacjonarne,.
- Uczestnicy pracują na własnych smartfonach z dostępem do Internetu i mikrofonu.
- Organizator zapewnia salę szkoleniową wyposażoną w projektor lub ekran multimedialny, tablicę/flipchart oraz stabilny dostęp do Internetu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej, możliwość korzystania z pomocniczych narzędzi trenerskich (prezentacje, przykłady, wzory)
- Maksymalna liczba uczestników w grupie: 25 osób, z możliwością pracy w podgrupach 3–5 osobowych w części warsztatowej.
- Każdy uczestnik pracuje na własnym koncie w narzędziach AI (np. ChatGPT, Gemini, Notion AI).
- Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych.
- Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
- Przerwy elastycznie dostosowane do tempa pracy uczestników
- Metody walidacji: Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, Obserwacja w warunkach symulowanych, Analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Otwarcie szkolenia, cele i znaczenie zielonych oraz cyfrowych kompetencji | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Anatomia promptu – struktura komunikacji z AI (System → User → Assistant), język precyzyjny jako narzędzie efektywnego i zasobooszczędnego działania | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Advanced Prompting Techniques – strategie logicznego myślenia AI (chain-of-thought, few-shot, role playing) i ich rola w rozwoju innowacji oraz zrównoważonych procesów pracy | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Projektowanie promptów dla zadań zawodowych – identyfikacja obszarów pracy możliwych do automatyzacji w duchu zielonej transformacji i cyfrowej efektywności | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Mini-mapka Prompt Canvas – wizualne projektowanie promptów wspierających produktywność i zrównoważony rozwój zawodowy | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Demonstracja narzędzi AI: ChatGPT, Gemini, Bielik, NotebookLM, Perplexity.ai, Claude – analiza potencjału narzędzi w kontekście inteligentnych specjalizacji | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Podsumowanie dnia - wykorzystanie AI w transformacji cyfrowej i zielonej gospodarce | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Rzecz o twórczości AI – granice współautorstwa człowieka i technologii, etyka tworzenia i wpływ AI na kulturę innowacji | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 AI w praktyce osobistej i zawodowej – automatyzacja procesów sprzyjających efektywności energetycznej i cyfrowej transformacji | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Tworzenie prostych automatyzacji (no-code) – wykorzystanie AI w zrównoważonym zarządzaniu zasobami: Gmail, Notion, Sheets, Canva | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Warsztat praktyczny: „Jak AI może zaoszczędzić mi 1 godzinę pracy dziennie” – projekt grupowy zgodny z ideą zielonej gospodarki | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Prezentacja mini-projektów, analiza rezultatów i feedback grupowy | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Podsumowanie i integracja wiedzy – tworzenie indywidualnego planu wdrożenia AI w pracy zawodowej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Magdalena Moreira de Oliveira | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem automatycznym, obserwacja w warunkach symulowanych, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 291,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 291,67 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Moreira de Oliveira
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej, w tym: prezentacje, instrukcje do ćwiczeń, zestawy przykładów i promptów, materiały podsumowujące oraz dodatkowe zasoby wspierające samodzielną pracę uczestników po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
- Podstawa zwolnienia z VAT: § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
- W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień, przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
- Na życzenie operatora dostawca usług dostarczy rekomendacje dla podmiotu certyfikującego.
- Szkolenie wpisuje się w kierunki „Nowoczesne technologie dla sektora usług” i „Technologie dla ochrony zdrowia i środowiska” określone w PRT i RSI. Rozwija kompetencje związane z zieloną transformacją cyfrową, promując pracę zdalną i automatyzację procesów, redukcję zużycia zasobów (papier, energia, czas pracy) oraz odpowiedzialne wykorzystanie AI w duchu etyki i zrównoważonego rozwoju.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi