SZKOLENIE - ROLKI- NOWOCZESNE FILMY DO SOCIAL MEDIÓW W CAPCUT
SZKOLENIE - ROLKI- NOWOCZESNE FILMY DO SOCIAL MEDIÓW W CAPCUT
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych – zarówno osób indywidualnych, jak i kierowanych przez urzędy, firmy, instytucje oraz wszystkich operatorów.
- Twórców treści wideo (YouTube, TikTok, Instagram Reels)
- Osób prowadzących profile marek w mediach społecznościowych
- Freelancerów i osób planujących zarabiać na montażu wideo
- Pracowników marketingu i działów PR
- Nauczycieli i edukatorów przygotowujących materiały video
- Wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie nauczyć się edycji wideo w CapCut – niezależnie od wieku i poziomu zaawansowania
- Uczestników zainteresowanych zdobyciem cyfrowych i zielonych kompetencji
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia profesjonalnych materiałów wideo o zoptymalizowanym śladzie cyfrowym (digital footprint) z wykorzystaniem aplikacji CapCut. Uczestnik będzie gotowy do efektywnej energetycznie i zasobooszczędnej pracy przy edycji materiałów promocyjnych, edukacyjnych i wizerunkowych. Uczestnik nabywa umiejętności z zakresu edycji cyfrowej, pracy z danymi, świadomego tworzenia treści oraz zastosowania zasad zrównoważonego rozwojuEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje potrzeby swojej grupy docelowej i dobiera odpowiednią formę Reelsa do realizacji celu marketingowego. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik wskazuje główne cechy swojej grupy odbiorców i uzasadnia wybór stylu oraz treści rolki.- Uczestnik prezentuje dopasowaną koncepcję Reelsa, zgodną z założonym celem komunikacyjnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się .Uczestnik planuje strategię publikacji rolek, uwzględniając harmonogram, platformę i cele kampanii. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik tworzy kalendarz publikacji rolek z podziałem na etapy lejka marketingowego.- uczestnik wskazuje optymalny czas publikacji oraz dopasowuje komunikat do platformy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża zdobytą wiedzę w praktyce, tworząc Reelsa z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (AI lub klasycznych aplikacji montażowych). | Kryteria weryfikacji - Uczestnik przygotowuje rolkę zgodnie z wcześniej opracowanym scenariuszem, stosując narzędzia omówione podczas szkolenia.- Uczestnik uzasadnia wybór formatów, stylu i narzędzi montażowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie planuje, tworzy, optymalizuje i ocena skuteczność rolek w kontekście strategii marki, wykorzystując narzędzia cyfrowe i zasady storytellingu. | Kryteria weryfikacji - uczestnik planuje i opracowuje koncepcję rolki zgodnie ze strategią marki, dobierając odpowiednie narzędzia cyfrowe, kanały komunikacji i elementy storytellingu.- uczestnik tworzy i optymalizuje materiał wideo, wykorzystując techniki narracyjne i montażowe dopasowane do odbiorcy oraz specyfiki platform publikacji. - uczestnik analizuje i ocenia skuteczność rolki, interpretując wyniki (zasięg, zaangażowanie, realizację celów) i formułując wnioski do dalszego doskonalenia treści. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program kursu
Moduł 1: Reels jako narzędzie marketingu wizualnego
- Czym są Reelsy i dlaczego działają w 2025 roku?
- Zmiany algorytmów i preferencji odbiorców
- Formaty wideo w marketingu – porównanie i zastosowania
- Rola emocji, autentyczności i trendów
Moduł 2: Planowanie Reelsów – strategia, kalendarz, cele
- Cele Reelsów: sprzedaż, zasięg, edukacja, relacja
- Jak zaplanować serię rolek? Kalendarz contentowy
- Analiza konkurencji – inspiracja czy kopiowanie?
- Szablon: mapa treści wideo na 30 dni
Moduł 3: Praca z materiałem – cięcie, kadrowanie, efekty, dźwięk-nowoczesne funkcje CapCut
- Przygotowanie i import materiałów
- Cięcie, dopasowanie, przyspieszanie
- Nakładanie efektów i filtrów
- Warstwy i ich rola w profesjonalnym montażu
- Dodawanie muzyki i lektora AI
- Napisy ręczne i automatyczne (auto-caption)
- Synchro obrazu i dźwięku
- Tłumaczenia i przygotowanie wersji dostępnych
Moduł 4: Tworzenie autorskiej rolki – projekt końcowy i feedback
- Praca indywidualna lub w parach nad własną rolką
- Prezentacja wideo, omówienie procesu twórczego
- Feedback od trenera i grupy
- Podsumowanie i dalsze kroki rozwoju
Walidacja
Łącznie: 24h dydaktyczne (wg organizatora kursu) = 18 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części teoretycznej z częścią praktyczną, dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Warunki techniczne: Podczas części praktycznej uczestnicy będą pracować samodzielnie na stanowiskach komputerowych (laptop).
Przerwy wliczone w czas szkolenia.
Harmonogram walidacji ustalany indywidualnie przez walidatora, dostępny do wglądu u dostawcy usługi. Walidacja polega na wywiadzie swobodnym - luźna rozmowa. Walidator ocenia umiejętności i kompetencje uczestników, zwracając uwagę na ich zdolność do zastosowania wiedzy teoretycznej i umiejętności przekazywanych podczas zajęć, sporządzając protokół z walidacji. Czas 30 min przeznaczony na jednego uczestnika.
Warunkiem uczestnictwa jest podstawowa znajomość obsługi komputera oraz znajomość obsługi aplikacji fb , Instagram.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 eels jako narzędzie marketingu wizualnego | Prowadzący Katzrzyna Trzcińska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 216,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 216,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katzrzyna Trzcińska
*Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań– Licencjat październik 1998 – czerwiec 2000 *Wyższa Szkoła Bankowa, Toruń– Magister Ekonomii październik 2000 – czerwiec 2002 *SWPS, Poznań – Studia Podyplomowe październik 2013 –czerwiec 2014
Aranżacja Wnętrz
*liczne kursy i szkolenia zakończone Certyfikatami
DZIAŁALNOŚĆ
*Własna działalność gospodarcza
*Nowomiejska Akademia Kobiet
– Prezes Stowarzyszenia i Założyciel Wrzesień 2020
Obecnie działa jako szkoleniowiec, trener i walidator w takich tematach jak: Zarządzanie zespołem ludzi i aktywowanie ich do działania
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Umiejętność dostrzegania w ludziach potencjału i zachęcanie ich do rozwoju i działania Umiejętność ustalania priorytetów i samodzielność
Komunikatywność i praca zespołowa
Prowadzenie fanpage na FB i Instagramie
Pakiet MS Oce, Canva, Chat GPT
Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń m.in. z zakresu tematyki usługi w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIALY ONLINE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi